posthornsnegleegg:D (side 2)

Jeg ble igrunnen meget overrasket over fargevariasjonen, er det samme art, bare at de har forskjellige farger???
Ble i grunnen bare enda mer innteresert etter de fine bildene du la frem her.
Det kan bli lenge til Mars.....
Hvilke andre arter snegl er det du har, og hvilke er for salg??
Har to annonser liggende på sebra eplesnegler og kjempe eplesnegler. Ta en titt på dem og send meg en mail så skal du få høre om alle de andre sortene jeg har som også kommer for salg.
Ja det er samme art i forskjellige fargevarianter. I sverige er disse veldig populære så jeg måtte skaffe mine derfra.
Inaktiv bruker
mona o
Du er den første jeg har hørt om som blir glad for egg fra pest-snegler! :-) Har du kulefisker eller noe slikt siden du vil ha den typen snegle?

posthornsnegler gjør samme nytten som eplesnegler. Det har noen sakt til meg. Rett meg hvis jeg tar feil.
Inaktiv bruker
Heidi Ingdal
Jeg har mange fine farger på posthornene mine jeg og jeg gir de bort gratis til de som kjøper snegler av meg. Jeg har brun, rosa, røde, blå og orange. Har gitt bort litt mye i det siste så nå skal de få formere seg frem til mars. De blir større enn 1 cm i diameter. De største jeg har er 2cm i diameter. Hvis du går inn på sneglebildetråden så ser du mange fine posthornbilder i forskjellige farger.Jeg er helfrelst på disse sneglene for de lyser opp i karene. Her er bilder av noen av fargene

Kjempe fine farger du har. Jeg fikk nå lyst på slike fine farger¨. Jeg har fargen som på det øverste bilde. Mørke rød eller brun har jeg.
Tilfeldig bekjentskap
© Yu-Chia Chang
Reklame for plussmedlemskap