hm... tom 28 liter.. what to do... (side 2)

Malldrian
[QUOTE=Stina Engerud] (selv om jeg har en hemmelig drøm om en blåturkis kampisk men det er hysj hysj og ikke aktuellt her)

(hvisker så stille jeg bare kan: er det en
<- slik en du mener??)

den var lekker!
Stina Engerud
de brigittaene er jo skikkelige tøffe men det står lite om de i profilen, spørsmålet er jo hvor vanskelige de er å få tak i ?

De står oppført på Majorstuen Zoo sin fiskeliste over fisk de har inne for tiden...?

Fiskelisten finner du her
mona o
[QUOTE=Stina Engerud]de brigittaene er jo skikkelige tøffe men det står lite om de i profilen, spørsmålet er jo hvor vanskelige de er å få tak i ?

De står oppført på Majorstuen Zoo sin fiskeliste over fisk de har inne for tiden...?

Fiskelisten finner du herVer ikke du ute etter crysyal red? se på listene til majorstuen en gang til
De pleier å ha brigittae på Majorstua ja. De har gått i kar med ottoer de gangene jeg har vært innom, det var slik jeg fikk mine, som blindpassasjerer...

Har lest andre steder at de bør holdes i artskar. Min erfaring er at de er ganske sky med større fisk i karet, men nå hadde jeg bare tre. Skulle kjøpe eget kar og skaffe flere, men så døde de under en hvitprikk-behandling.
ja
Ver ikke du ute etter crysyal red? se på listene til majorstuen en gang til ;)

Jepp, jeg var der tidligere i uka og kjøpte fisk, og da så jeg de rekene
Men jeg var litt usikker på hvor jeg kunne "stappe dem" for øyeblikket, det er så mange kar som skal settes opp og gjøre i stand nå. Så jeg avventet det litt, for det så også ut til å være veldig få igjen. Tror ikke jeg så mer enn to-tre stk i det karet jeg fant dem i.
Malldrian... jepp, en sånn en ja

bigittaer scorer hittil høyt på lista men hvor mange i såfall ? 5-6 stykker i en stim ?

spørsmålet er jo hvor lette de er å få tak i om litt tid, har første et djevelskap å hanskes med
Tilfeldig bekjentskap
© Richard Dybdahl
Reklame for plussmedlemskap