Indisk Ciklide -Etroplus Canarensis (side 2)

Mine spiser det de får, utenom hvite mygglarver, der er det bom stopp kommer frem til ruten når jeg nærmer meg karet, skikkelig discus tendenser.. Matvrak Fine og lyse i fargen hele dagen, så jeg tolker det slik at de trives. Og anubiasene får stå i fred! Skal se om jeg ikke får tatt noen nogenlunde bilder av karet og legge ut..
Et par bilder fra karet. Så lenge jeg unngår brå bevegelser, så er de ikke så skvetne. Hjelper også at det ligger en terning med gammarus-reker oppi der, den lukten klarer de ikke å motstå.. Fikk ikke noen gode bilder av hele karet, men har to anubias oppi der, en helt til høyre, og en på venstre side. Begge har, så langt, fått stå i fred. Har ikke våget å fjerne alle eplesneglene enda, selv om E.Canarensis'ene nå faktisk plukker fra bunnen også, hvis det skulle legge seg noe snadder der. Prøver å få en elve-look i karet, skal ha en rot til, lik den som er der, bare mindre, slik at det blir mer rotete og "ekte".. Også mer stein, når bare karet får den endelige plasseringen, orker ikke legge i masse, for så å ta det ut igjen om et par måneder igjen.. Løv syntes jeg det måtte være, og de pløyer gjennom det fra tid til annen, i håp om at det skal være noe snacks som har gjemt seg inni der. Får vel unnskylde gjenskinnet fra blitsen men det er jo ikke all verden med lys i dette karet, så det måtte til nå jeg skulle ta bilder som var nogenlunde skarpe.
Ett av nesten hele karet, uten blits og derfor rimelig ute av fokus, med gammarus "rusk" i vannet.
Tilfeldig bekjentskap
© Lene H
Reklame for plussmedlemskap