Lettere øvet nybegynner :) (side 20)

har målt nå, og det skal gå fint hvis du vil, kan jeg ta med penger og gjøre opp for meg på møtet på torsdag. karet står jo allerede her, så slipper den biten hvertfall :p med mindre du ombestemmer deg da

sto opp sent idag jeg, så ekke trøtt ennå. men jeg skal opp klokka 6 imorra, så det bør ikke bli for sent heller :p
Hmm, det kan vi jo gjøre, men vi må jo bli enige om prisen. Skal du feks ha lystoppen, skjøteledninga og timeren blir det jo dyrere enn om du bare skal ha karret. Ja for det var vel alt, du fikk ikke med mer enn det??
ja, det var alt. også dekkglass da. hva forslag har du da?
lystoppen har jo bare ett rør, vurderer litt om jeg skal skaffe ett dobbelarmatur som jeg har på 64 litern.. isåfall blir det uten armaturet. er fremdeles i tenkeboksen på det området
Du får tenke og planlegge, så snakker vi nærmere om det når du vet hva du vil ha. Jeg er jo på jobb og nettet kan være dårlig, men du har vel nr mitt. Så er jo bare å ta det over meldinger. (det er lettest når jeg er på jobb og ikke alltid har med tlf)
jeg er veldig flink til å glemme å skru på lyden igjen etter jobben, så meldinger blir nok best ja :p
Jeg har gjerne mobilen i sekken når jeg er på jobb, igjen som pleier å skulle ha tak i meg likevel. Dessuten har jeg sånn at jeg kan sende så mange meldinger jeg vil uten at det koster meg no ekstra. Djuice non stop eller no. Koster rundt 300 i mnd fast pris.
har 50 gratis meldinger i måneden, jeg har fremdeles ikke greid å sende flere :p eneste meldingene jeg betaler er til og fra utlandet, da.
Skal få byttet til jul. Da går det heldigvis ut.
Hmm, så du får en halv dags forbruk gratis i måneden? Huff, du bør bytte abonnement raskt :P
Nå må jeg begynne å betale for mobilen igjen snart, det blir ikke morro.. har hatt fri bruk gjennom jobben..
har kontantkort jeg. har brukt 30 øre på 3 uker
Oi, hadde kontant kort lenge, men jeg brukte mye likevel. Tror nok heller jeg skal ha et abonnement med ikke så høy mnd betaling, kanskje jeg går tilbake til kontantkort??
du må huske å kjøpe nye kontantkort når det er slike spesial salg 500 kroners kort så får du 1000
Ja det gjorde jeg, det var utrolig bra, men jeg ekke sikker på om jeg brukte mer eller mindre når jeg hadde kontantkort. Var vel rundt samme prisen som det jeg bruker nå.
Var oxo kjedelig å måtte fylle på, var jo ikke alltid det var så lett. Vet man kunne fylle fra banken, men da gikk man jo glipp av spesialtilbudet.
Oi tiden flyr, så er det helg igjen. Mamma er en tur på sykehuset etter at det har blitt infeksjon i ett sår hun har. Jeg var derfor litt snill og slamsugdde i 200l karret hennes. Røsket ut en haug av planter og plantet de fine toppene, rusket litt i grusen osv.
Det ble veldig fint, man kunne se at fiskene var begeistret for all plassen og at jeg fikk fjernet ett lag med dritt som lå på grusen. Ble bra når jeg fikk rørt litt i grusen og fjernet de "grønne" steinene øverst.
Pumpa er litt dum og gjør at dritten bare samler seg i ett lag på bunn, burde vel satt inn noe for bedre filtrering, men det er jo bare fisk (arg).
Så snill da
Hun skal ikke bare kjøpe seg en skokk corydoras som kan rydde på bånn da?:P

Får håpe hun blir frisk snart
Hun blir nok bra snart skal du se. Jeg sto og tenkte på det da jeg dro fingrene gjennom grusen, men jeg tror de ville fått bartene etset bort av de skadelige bakteriene det må være i det bunnlaget her. Grusen er vel ikke "luftet" på over ett år.
Dessuten er det så mye dritt/ sykdom i det karret pga dårlig renhold/ vannbytter oppi der, at jeg aldri ville satt fisk oppi der frivillig.

Men kanskje et par med chiklider kan gjøre omtrent samme nytten.
Mmmm, sånn er det å være A menneske: Våkner klokka 5, tenker nei skakke opp ennå, står opp klokka 6, selv om man ikke trenger stå opp før 7.
Når klokka da er så mye som nå sitter man og halvsover forran pc`n, ikke engang af klarer holde på interessen, det er bare senga som lokker. Det føles slitsomt å bare tenke på at man skal stelle seg først.
Imorgen er det lørdag, jeg er flink om jeg klarer holde senga helt til 8.
Derfor sier jeg natta nå og trekker meg tilbake før jeg våkner med tastetrykk i panna (sovna på tastaturet, neida)
kan love deg at å sovne foran datan er morsomt. har gjort det flere ganger,
har funnet ut at tastatret er mer behagelig en puta mi.hehe
Vel jeg tror nok puta er best jeg da, som vanlig våkner man jo etter å ha stelt seg. Heldigvis går det fort over.
Idag våknet jeg faktisk ikke før 8, det var litt deilig, men jeg liker faktisk å være ute av senga til da for da får jeg mer ut av dagen. Likevel ble jeg liggende å glane i taket halv time til.
Idag skal jeg være med sanne rundt og sjekke de forskjellige dyrebutikkene, håper hun kommer over noe som lokker.
natt til torsdag måtte jeg sove på pc pulten jeg da jeg følte meg uvel av å ligge ned. absolutt ikke behagelig, i tillegg ble det ikke mange timene :p

håper og jeg finner no snacks, skal ha med målebånd så jeg ikke blir overrasket med å måtte sage :p
Tilfeldig bekjentskap
© Tobias Sliwon
Reklame for plussmedlemskap