Bildetråd - kampfisk (side 20)

Hvor er det du bestiller hen, Heidi? (:
Thesaura
Hvor er det du bestiller hen, Heidi? (:

Det er nok en gang den fantastiske dyrebutikken på Orkanger som gjør dette. Det er de som bestiller og de lurte på om jeg var interessert pga at de hadde endel bettasorter og snegler. Så da kan man jo ikke si nei til et sånt tilbud. Så nå håper jeg at det går i orden.
Heidi Ingdal
Er split tailed det samme som dobbel tailed? Fikk anledning til å bestille meg en split tailed, men aner jo ikke hvordan den ser ut. Har ikke funnet noen bilder av den typen, bare dobbel tail.

Nei. Når jeg har bestilt split tailed betta hunner og hanner fra zoorud har det kommet bare vanlige vt eller "longfinned". Men mulig du er heldig og kanskje får double tail.
Hunnene fra zoorud har jeg merket er meget aggressive, så slike bestiller jeg ikke igjen. Fine er de, men ikke når de dreper alle andre hunnene.
Heidi Ingdal
[QUOTE=Thesaura]Hvor er det du bestiller hen, Heidi? (:

Det er nok en gang den fantastiske dyrebutikken på Orkanger som gjør dette. Det er de som bestiller og de lurte på om jeg var interessert pga at de hadde endel bettasorter og snegler. Så da kan man jo ikke si nei til et sånt tilbud. Så nå håper jeg at det går i orden.
Kansje jeg blir nødt til å besøke denne fantstiske dyrebutikken Heidi Min mor gjorde sør- trønder av seg for noen år siden, så det hender jeg er på den kanten.
Min lokale zoo kan altid bestille inn ting de også, men jeg tviler på at de tar inn Betta`s og snegler fra Asia.
Vegard Wendelborg
[QUOTE=Heidi Ingdal][QUOTE=Thesaura]Hvor er det du bestiller hen, Heidi? (:

Kansje jeg blir nødt til å besøke denne fantstiske dyrebutikken Heidi Min mor gjorde sør- trønder av seg for noen år siden, så det hender jeg er på den kanten.
Min lokale zoo kan altid bestille inn ting de også, men jeg tviler på at de tar inn Betta`s og snegler fra Asia.
Da er det ikke bare dyrebutikken du må besøke altså!! Kommer du på disse kanter så forventer jeg et besøk....
Har postet han her før også, men her kommer noen flere bilder av Mango
Mango er så vakker Mari, at vi tåler maaaange bilder av ham ;D
Det var hyggelig å høre
En utrolig nydelig kampfisk!
Imponerende hvor han flarer for kameraet
Hvordan i alle dager får du det til ?

Mine er enten veldig skye eller så gidder de bare ikke å stresse seg opp for et bilde
Tusen takk. Jeg er veldig fornøyd med han! Han viser seg sånn ganske ofte, vet ikke hvorfor, men han er hvertfall ikke sky. Han er ikke så aggresiv som andre kampfisker jeg har hatt heller, så jeg har vært veldig heldig med dette kjøpet
Var innom en dyrebutikk i dag, og til min overaskelse hadde de et kar med CT kampfisk huer. Av prinsippmessige årsaker handler jeg egentlig ikke i den butikken, men tror kansje jeg må tilbake å kjøpe et par av dem. De hadde fine farger, men de var litt små. Men CT er kansje ikke like kraftige?
De to første er av Jørgen. Han er aktiv om dagen.
3. Dette er min egen yngel som er på tur til å bli en ung mann. Når jeg ser på den i karet så er den rosa med litt blått i finnene, så fargene blir helt feil på bildet. Det samme med Jørgen han har egentlig helt hvite finner, med en blå flekk på halefinnen. Så vet ikke hva jeg skal gjøre for å få tatt bilde så de rette fargene kommer frem.
Mari Galåen
Har postet han her før også, men her kommer noen flere bilder av Mango:-)

nyydelig
Heidi Ingdal
De to første er av Jørgen. Han er aktiv om dagen. 3. Dette er min egen yngel som er på tur til å bli en ung mann. Når jeg ser på den i karet så er den rosa med litt blått i finnene, så fargene blir helt feil på bildet. Det samme med Jørgen han har egentlig helt hvite finner, med en blå flekk på halefinnen. Så vet ikke hva jeg skal gjøre for å få tatt bilde så de rette fargene kommer frem.

Jørgen is very coool B-)
Heidi Ingdal
De to første er av Jørgen. Han er aktiv om dagen. 3. Dette er min egen yngel som er på tur til å bli en ung mann. Når jeg ser på den i karet så er den rosa med litt blått i finnene, så fargene blir helt feil på bildet. Det samme med Jørgen han har egentlig helt hvite finner, med en blå flekk på halefinnen. Så vet ikke hva jeg skal gjøre for å få tatt bilde så de rette fargene kommer frem.

Vel, vakre er de uansett!
Her er Latte som har vokst mye siden jeg fikk han. Han begynner og bli leksklar ser jeg for han går sammen med en hoe som begynner og få striper og da må han bygge skumredet.Han er virkelig aktiv og snill med sin blå dame. Aldri gjort henne noe vondt. Så det ser ut til at de to trives i lag.
Nå har Jørgen gått sammen med den korallrøde hoa som heter Åshild. De har lekt i dag og nå ligger Jørgen og passer på eggene. Håper det blir noe småttiser av de to for det kan bli fine farger ut av de to. Jeg som har bestilt meg jegersnegler som skal gå i det karet...gruer meg til det. Men Jørgen og Åshild går også veldig godt sammen , ingen jaging eller ufred. Jørgen passet ikke sammen med den lyse med blå finner som nesten hadde farger som han selv. Ho ble jaga litt for mye. Åshild tar igjen og prøvde og bite han og da ble det slutt på jaginga. Jeg puttet Den lille blå damen sammen med Erik og det går bra. Julian måtte jeg ta ut fra 30 litern for han gikk helt amok oppi den. Jagde alt og alle. Hadde han oppi 60 litern sammen med coryer og flere hoer og nå er han så rolig som et lite lam. Han holder på og lager skumredet for en liten rødblå dame som har fått striper. Så det var helt klart for lite med en 30 liter til Julian. Man må se an personligheten til hver enkelt.
Eira driver også med sitt sammen med en nydelig lys hoe med røde finner. Skal bytte henne ut med en blå en for tror fargemessig det kan bli finere yngel med mørk gul og blågrønt enn den lyse.
Det siste bildet er av Eira og den lyse damen han går sammen med nå.
Tilfeldig bekjentskap
© Janne Ekström
Reklame for plussmedlemskap