Du vet du er en akvaholiker når... (side 20)

Aggi
[QUOTE=Fisken Magnus]når du bruker kjøleskapsskuffer som akvarium.

Nei, det er gjerne sånn det begynner... Men det utvikler seg til langt alvorligere akvaholisme etter dette...

Nja, kanskje det, men pengepungen er jo som vanlig full før du blir rammet av litersyken og etter hvert tømmes den og til slutt har ikke rå til flere akvarium, så må du ta i bruk alt som er tett og kan holde på vannet.
Men, men hva er egentilg forskjellen på en "Gullfiskbolle" og en kjøleskapsskulle ? Begge deler er like "godt" for fisken.
Fisken Magnus
Men, men hva er egentilg forskjellen på en "Gullfiskbolle" og en kjøleskapsskulle ? Begge deler er like "godt" for fisken.

Det spørs jo akkurat hva man bruker den til, da... og hvor lenge...
Gullfisk vil ikke være aktuell kandidat for noen av delene...
En akvaholiker ligger våken om natta når det lyner eller stormer ute.
For å være sikker på at strømmen ikke har gått så må nattbord-lampa skrues på med jevne mellomrom.
...du popper popcorn, opplever at det blir mange upoppede popcorn igjen i bunnen av bollen, og tenker at det var dårlig klekkeprosent på disse popcorna.
Hehehe... Den var god, Inger Anne!
Det verste er at det er helt sant. Jeg måtte virkelig le av meg selv da jeg tenkte den tanken i går (jeg holdt nesten på å skrive "da tanken poppet opp"). Le og riste på hodet. Men det skal nevnes at jeg har slitt med elendig klekkeprosent på en dose artemiaegg denne uka (eller rettere sagt: ingen klekkeprosent), så jeg var vel en smule påvirket av det. ;-D
Kanskje du kan prøve å poppe artemiaeggene, for å se om de blir spiselige? ;D
Når man er kreps og er veldig fornøyd fordi det er ett vanntegn.
ja, kreps eller vannmann *stort glis*
Når man begynner prate fisk med kundebehandleren fra telenor
Inaktiv bruker
Galemor
Når man er kreps og er veldig fornøyd fordi det er ett vanntegn.


jeg er stolt av og vere skorpionen og det er å vanndelementet =
..... du får mer dårlig samvittighet for at du ikke har vært inne den siste uka og skrevet i de personlige trådene du jevnlig besøker på AF, enn av at du ikke har besøkt mora de på to måneder
Tante Astrid
..... du får mer dårlig samvittighet for at du ikke har vært inne den siste uka og skrevet i de personlige trådene du jevnlig besøker på AF, enn av at du ikke har besøkt mora de på to måneder ;)

*ROFL*
Du vet du er en akvaholiker når...

Legen din forteller deg at du har vann i kneet, og det første du tenker er om du får utnytta det til noe fornuftig...

Skiftet dekk på bilen i dag jeg, og tror dere ikke at noen har skrevet forkortelsen for "viltfanget" med tusj på den ene felgen ??!!

Hehe, den var god VF= venstre foran, eller som vi akvarister pleier å si; viltfanget
*knegg*

Shiramor
Skiftet dekk på bilen i dag jeg, og tror dere ikke at noen har skrevet forkortelsen for "[B]v[/B]ilt[B]f[/B]anget" med tusj på den ene felgen ??!!
Må passe på å skru vf'en godt fast, da, sånn at det ikke stikker av fra deg..
Er det noen som har bilder fra biotopen til bildekk? Så jeg kan tilpasse miljøet til bildekkene jeg har litt bedre? ;-D
| l |
| l |
| l |
| l |
| l |
| l |


Her har du lett skissert biotopen til VF dekk
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap