Tropheus tråd (side 20)

Et par bilder fra muragoene og bulu pt's under "normal" belysning.. Dvs, ingen fiji pinkrør
[External Image]

[External Image]
Flotte fisker og bilder kristian....... bruker 50mm uten blitz....
Frode Berntzen
Flotte fisker og bilder kristian....... bruker 50mm uten blitz....

Helt korrekt! Er forferdelig dårlig på å gjøre to ting på en gang, så derfor er blitzen ganske støvete! Tenkte jeg skulle prøve et par shots med blitzen på muragoene senere i kveld.. Ser for meg at de prikkene blir enda mer framtredene med sidelys
Jeg brukte min Nikon D80 med bitz SP900 som jeg rettet i taket med innebygget blenderskjerm..... fikk ikke refleks men gode farger...... stod litt fra avstand med liten tele på 135 mm ......
Jeg har dessverre bare den derre SP500 saken, så jeg tviler på at den blir kraftig nok til det.. Skulle hatt en 200x60 cm softbox

Kom med noen flere bilder da
Du klarte deg bra med både baby pass og fange fisker på en gang da...... er virkelig to ting det....
Kenneth Østby
Da er påsken slutt for i år også gitt ! Har en kasa som har begynt på sun andre uke med tygging, har egentlig lyst til å strippe henne når tida er der men tror jeg heller velger å la hun spytte i karet. Så er det survival of the fittest, men det kan jo også gå kjempebra !! Var også en luffe som tygde i 3-4 dager men så var det slutt.. Ellers har jeg fått meg ett 325l kar som jeg tror skal huse noe annet enn troffer, men det blir noe fra tanganyikasjøen hvertfall. [B]Altolamprologus compressiceps, Kalambo Cunningtonia longiventralis Paracyprichromis nigripinnis Xenotilapia spilopterus Enantiopus sp. "kilesa" [/B] Tror dere dette går overens? I know, troffetråd men jeg tar sjansen å spør :P

Hva med Ophthalmotilapia heterodonta ? En "ekte" featherfin, men uten den ekstreme hodningen. De kan du nok ha sammen med compressiceps og xenotilapia
Er det den samme som boops ? Isåfall er den sikkert like fin
Får ringe til Jan Holt akvarium å høre om de har noe av disse på lager..

Så at de hadde en del av disse på nols..synes den gule calvusen(kalombo) er mye finere enn black varianten Det hadde gjort seg hvertfall
Kenneth Østby
Er det den samme som boops ? Isåfall er den sikkert like fin :D Får ringe til Jan Holt akvarium å høre om de har noe av disse på lager.. Så at de hadde en del av disse på nols..synes den gule calvusen(kalombo) er mye finere enn black varianten :D Det hadde gjort seg hvertfall :)

Myye roligere en boops etter det jeg har hørt.. Hadde heteroen i et par uker før jeg fikk full kræsj på akvariet.. Drittfin fisk..
ja sånt hiver man rett i koi dammen! Er på jobb eller gammel'n ? Mobilen er out of order;(
gla jeg ikke synes disse fiskene er noe fine, liker ikke noen slike typer fisk.
de tar seg dårlig ut i karet også slike federfin hanner.

roger skal du på handletur igjen? eller har du noe ekstra kar vi ikke har sett?..........................

etter mine erfaringer så er matvegring ett av de første tegn til sotten og langt fra det siste. og du har store muligheter og kurere fisk som akuratt har begynt og vegre på maten.
Jeg syntes egentlig de featherfins fiskene er kule jeg, og de kommer i mye artige farger... Og det kunne vært artig å prøvd noe utenom troffer også

Men smaken er som baken, den er delt !
har første skikkelige vannbytte etter vi henta petroene, skal si vi har ei stor makro hue som er skikkelig lysten på litt godt mannebein av en fisk
[External Image]

[External Image]

Featherfins er tøffe.. Mye tyder på at det kommer noen til østerås snart
kenneth håper du forstår ironi
Utfordrende ironi

Kommer det snart noen bilder fra petrohula eller?!
Så ikke helt ironien der før jeg har lest det om og om igjen men eg tok han no.. heh
Tilfeldig bekjentskap
© Trude T.
Reklame for plussmedlemskap