Slik begynner det og sånn skal der utvikle seg (side 20)

Inaktiv bruker
^^ Ja, det er flott med lys i akvariet på kveldstid. Her slår lyset seg av automatisk klokken 10 så lyset er på 11-22 :P Skal fikse sånn at nattlyset i akvariet på soverommet fungerer på fjernkontrollen på telefon. ;P Heheh
Inaktiv bruker
AY! for en dag:P Fikk gaver fra Tokyo Japan i dag ^^ hehe:
Spisepinner.
Hjernetrim.
Klistermerker.
Kjøleskap magnet.
En melkekartong forma Isbjørn som står i kjøleskapet og prater til de som åpner døra... :P
5 Yen skykke.
Nøkkelringer.
Og dette var puttet i noen esker som var trekt med japanske aviser. ;P Fancy.

Søskenbarnet mitt som var i Tokyo fortalte at de hadde vert på en dyre forrettning. Det var det verste hun hadde sett! Fiskene var tatovert, selvlysende og øyevipper. :O
pels og fjær dyrene var farget og alle bur å akvarier var skitne.

Nå så skal jeg ta litt kvelds lysing før jeg legger meg, håper på epleegg i natt!
Inaktiv bruker
Jeg og katten har vært på nattlysing nå. Jeg så 10-15 yngel! De er lik foreldrene, kommer frem om kvelden. :P ser at de har vokst, så de får i seg mat, om det er spesial guffa mi eller hva de eter er jeg ikke sikker på, men de vokser fort.
Gratulerer! Gleder meg til jeg får fisk jeg (:
Inaktiv bruker
Takker heheh.

Skjedde noe gøy på jobb i dag. ^^ Tror folk er begynt å skjønne hvem jeg er på forumet, for flere spurte om råd angående fisker, planter og oppstart.
Det var faktisk en gubbe som spurte om det var jeg som skulle starte dyrebutikk her i nærheten. :P Nei, men hadde ikke vært meg imot å starte, men så er det jo penger osv. :P Nå er dett litt kvelds lysing før jeg tar kveld, tidlig opp i morgen.
Inaktiv bruker
AH! Nå sitter jeg og tar min siste kopp med ny kvernet kaffe før jeg går på jobb.
Sola skinner og et smil om munnen.
Dette kan bli en fin, fin dag.
<embed src="http://www.youtube.com/v/e0TInLOJuUM?version=3&;hl=en_US" type="application/x-shockwave-flash" width="400" height="310" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true"></embed>
Du har sikkert skrevet det her før, men hvor jobber du?
Inaktiv bruker
Thesaura
Du har sikkert skrevet det her før, men hvor jobber du?

Jobber på Coop Marked Storvik ;P Nod-Norges kanskje minste Coop Marked ;P


Trist å komme hjem i dag Fant en død pygmeus, kjønner ikke hva den døde av.
Ph 6.5, GH/Th 3, No2 0.01 No3 1, Kh 3, ser ut som den har blitt jagd, halen var frynsete.
Inaktiv bruker
Kjøpte meg nettopp 2 Aneus og en algekule. Skal til Bodø og hente dem i morgen.
Så skal jeg kjøpe javamose, ei rot og en sekk med sand. ;P Haha! Blir bonsai tre til kampfisken!
Inaktiv bruker
En av kjøreskole lærerne mine som jeg hadde i Trondheim har dette bildet som profil bilde. :O Tro om det er hos han eller på en restaurant/kafé?

[External Image]


HM, Snør det mer nå, så flytter jeg til Afrika!
Den sangen er nydelig


Fryktelig lite vann i den vasefiskebollesaken. Og så mange fisk Pent ja ... MEN .....
Inaktiv bruker
heheh ^^

Ja stakkars fisker. :O Ikke bra.
Inaktiv bruker
Snakk om useriøst salg?!!! Har har man kjøpt noe som skal hentes i morgen, så får man beskjed at det er helt greit.
1 time senere får man melding: - Nei, jeg solgte fiskene til noen andre... Snakker om, kjenner at jeg ble litt sur. Hun hadde masse eplesnegler også, tenkte jeg skulle kjøpe dem, men det kan hun bare glemme!!! -,- Useriøse person!
Slik er det ofte når man handler privat… Mange som bare vil ha ut fisken raskest mulig, men da bør man strengt tatt ikke holde dem av og heller kjøre åpent med "førstemann til mølla" fra start av…

Men det er jo ikke verdens undergang. Aneus er jo ikke noe særlig å kjøpe, eller? Finnes jo så mange andre finere coryer der ute, har selv kvittet meg med alle Aneus'ene jeg hadde i stuekaret. Sjekk ut Arcuatus og Weitzmani, det er to flotte arter...
Inaktiv bruker
Veldig fine de coryene der.
Jeg skulle bare redde fiskene fra en sikker død. Men det var jo bra at noen hentet de. De får det sikkert bra.
Jaja, jeg skal se om Grumpy (Klovneplecoen min) får seg en venn i morgen. Han virker ensom, svømmer sammen med Pygmeusene. :P Forvirret liten klovn.
Inaktiv bruker
Jeg fant en cory jeg vil ha Corydoras bifasciatus
Inaktiv bruker
JA! Synd den er veldig sjelden.
Enda større grunn til å vil ha den! ;P Så kan man drette dem! :O)
Inaktiv bruker
Nå har jeg endelig kommet meg hjem fra Bodø! :S For en slitsom tur! ;O
Levrandøren til BBOF var forsinket så de hadde ikke fått javamose Men jeg skal dit 1 mars, da blir det mose på meg. Kjøpte meg ei rot som jeg skal ha i Kampfisk akvariet! Den var litt stor men det klipper jeg av. :P Så kjøpte jeg sand, den siste sekken de hadde.

Var en tur innom buddy på trekanten, der jeg måtte fortelle eksepditrisen hvordan man ser kjønnsforskjell på Cory. ;P Heheh, hun ble litt flau tror jeg. ^^ Men det er ikke så farlig. Før jeg forteller dette må jeg bare si, sorry Heidi men jeg må bli kvitt noe pest snegler! Kjøpte meg to kannibalsnegler :O De var så fine.

Kjæresten min kjøpte seg kanin, Møffin heter den.
Stilig rot!! Spørs om den synker? Hadde en lignende størrelse som fløt som en dupp
Kanin faktisk, er ikke det en god del arbeid? Type.. kaninsikre huset osv? :-O
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap