Davids våte verden (side 21)

Inaktiv bruker
går i kristiansand dyrepark

[External Image]

[External Image]
Gratulerer med dagen, David!
Inaktiv bruker
tusen takk =
Gratulerer med flotte coryer!

Gratulerer med dagen David g!
Inaktiv bruker
tusen takk =
Inaktiv bruker
david g
ja til nå har jeg fåt 1000 kr og en bok som heter livets utvikling

en litten oppdatering jeg har fåt 500 kr til og 4 par såker og en jogebokse
Gratulerer med dagen, David. Så håper jeg at du får en fin kveld, med mye gaver og god mat
Inaktiv bruker
tusen takk =

jeg har alerede feiret men nå slaper jeg av etter en gøy burstdag

david g
tusen takk =:-D jeg har alerede feiret men nå slaper jeg av etter en gøy burstdag

Ja, altid kjekt med bursdag, men også godt når de går og en for sitte å lelle opp penger, og se på alle gavene.
Jeg reker med at mye av pengene går til akvarium/ fisk ?

Men nå er det snart jul igjen, og gaver på alle. Da vet jeg hva jeg skal ønske meg, jo gavekort på dyrebutikker.
Inaktiv bruker
jeg kommer jo til å sete noe i banken da
Ja det er jo noe av det smartest da, med god rente

Jeg klarer nesten ikke å ha penger i banken uten å kunne ta de ut når jeg selv ønsker det, så derfor skaffa jeg meg et visakort, veldig greit.
Inaktiv bruker
Fisken Magnus
Ja det er jo noe av det smartest da, med god rente :-) Jeg klarer nesten ikke å ha penger i banken uten å kunne ta de ut når jeg selv ønsker det, så derfor skaffa jeg meg et visakort, veldig greit.

jeg har enda ikke fåt meg bankkort =;-C
Inaktiv bruker
leger ut et bilde av mit apistogama kar som jeg har puset opp eter å ha ståt tomt for vann i en periode

gleder meg til det kommer fisk oppi

[External Image]
Det var kjempefint hva slags planter er det du bruker?
Inaktiv bruker
det er janamose og javabreine vaspest og valisneria og en cryptocoryne wenti bron og 2 andre stengelplanter som jeg ikke aner navnet på =
Inaktiv bruker
Super jippi
jippi mine 4 sebrafisker har laggt mase egg
Inaktiv bruker
dete er utroligt gøy for det er mit første lek på en eggspreder så jeg håper på at jeg greier å få oppdret på dem
Inaktiv bruker
sat opp en nyngel kase netopp som nå huser en litten platyyngel det komer fler snart oppi det yngelakvariumet
Inaktiv bruker
nå har jeg skiftet på min avatar man trenger jo noen forandringer =
Tilfeldig bekjentskap
© Bjarne Sætrang
Reklame for plussmedlemskap