Du vet du er en akvaholiker når... (side 22)

Aggi
Min datter ønsket seg faktisk sjokoladekake med fisk på til bursdagen, og det fikk hun! :D

Aner vi en kommende akvaholiker?
Inaktiv bruker
Du vet du er en akvaholiker når...

...du suser forbi et skilt langs veien, og leser ´Ancistrussenter´. Tenker: "jøss, her må de drive stort". På veien tilbake ser jeg jo det står ´Antirustsenter´. Hehe..
Du vet du er en akvaholiker...

Når du tror noen sa at Norge skal vinne Eheim, mens de egentlig sa at Norge skal vinne EM.
Og nok en gang etter dagens kamp trodde jeg de sa at Norge skal vinne Eheim-finalen hvis de fortsetter å spille slik!
Inger Anne
...man i førjulstiden lager hjemmelagde gaver ved å male på tre, søler maling på hendene, og ens første tanke er: "Jeg lurer på om dette kan avgi skadelige stoffer når jeg skal jobbe i akvariene i kveld?"

Jeg tør ikke lakke neglene av samme grunn. Siden jeg kjøpte meg akvarier har jeg nesten ikke hatt lakk på neglene og jeg som var kjennt for å alltid ha dekorerte negler :b
når kjæresten slår opp fordi du ikke snakker på grunn av at du sitter å tenker på fiskene hjemme.snufs
Du lager stall til julekrybba, og 90% av materialene finner du blandt akvarieutstyret... (Gips, bltemasand og akvariegrus).
du må lage dyne til ham, blåfiltermatte
guttn
du må lage dyne til ham, blåfiltermatte:-D

Nei, filterwatt...
ja da blir han god og varmhehe
Inaktiv bruker
glurer på om jeg lider av akvaholisme.
kjører stor blå caravelle, satt nettopp å lurte på hvor tykt glasset i rutene er, og om det kunne la seg gjøre å få bakdelen helt tett for så å fylle den med vann, og montere luftpumper og filtere på taket., om vinduene hadde klart presset, og om hvilken fisk som kunne ha passet inn i bilen? noen fisker som liker sete fødtseler montro, for har 5 seter baki der. hehe.


elelr når man seriøst lurte en stund på å flislegge ett helt rom i huset(5x2,5meter) og bytte ut døra med ett stort glass, for å så fylle det med saltvann, og kanskje sette ut noen ørretter, og noen villaks, og en torsk elelr to, kanskje sette ut noen makrell også.

noen av disse som er symptomer på akvaholisme?
Christian Nyland
glurer på om jeg lider av akvaholisme. kjører stor blå caravelle, satt nettopp å lurte på hvor tykt glasset i rutene er, og om det kunne la seg gjøre å få bakdelen helt tett for så å fylle den med vann, og montere luftpumper og filtere på taket., om vinduene hadde klart presset, og om hvilken fisk som kunne ha passet inn i bilen? noen fisker som liker sete fødtseler montro, for har 5 seter baki der. hehe. elelr når man seriøst lurte en stund på å flislegge ett helt rom i huset(5x2,5meter) og bytte ut døra med ett stort glass, for å så fylle det med saltvann, og kanskje sette ut noen ørretter, og noen villaks, og en torsk elelr to, kanskje sette ut noen makrell også. noen av disse som er symptomer på akvaholisme?



Ikke bare symptomer, men du er på det siste stadiet av akvaholisme hvor det er ingen vei tilbake
Inaktiv bruker
Du vet du er en akvaholiker når...
man kjøper mange nye akvarium til seg selv som juleprsang til seg sjøl
Inaktiv bruker
Du vet du er en akvaholiker når...

man snikker seg inn på datarome mens foreldrene såver bare for å logge innd på akvaforum =
...du sitter og glor på mønsteret på skjorta til faren din, og tenker at stripene er klin like sidestripa til Pyrrhulina zigzag.
du vet du er akvaholiker når du våkner på klasse rommet etter ett friminutt og alle ler høyt og lurer på hva den rare blubb blubb lyden du lagde skulle bety?
(akvariedrømer også på skolen, vet det kan bli verre men er vel ute på dypt vann nå^^,)
Nanjenshan
du vet du er akvaholiker når du våkner på klasse rommet etter ett friminutt og alle ler høyt og lurer på hva den rare blubb blubb lyden du lagde skulle bety? (akvariedrømer også på skolen, vet det kan bli verre men er vel ute på dypt vann nå^^,)


Det nye innen "våte drømmer"
Majones
[QUOTE=Nanjenshan]du vet du er akvaholiker når du våkner på klasse rommet etter ett friminutt og alle ler høyt og lurer på hva den rare blubb blubb lyden du lagde skulle bety? (akvariedrømer også på skolen, vet det kan bli verre men er vel ute på dypt vann nå^^,)


Det nye innen "våte drømmer"

jaja du sku bare vist..xp
har stadig vekk hatt "våte drømmer", men spessielt etter at 285L begynte å leke.
andre som bekymrer seg så mye over karrene sine at de drømmer om de?^^
Inaktiv bruker
Nanjenshan
[QUOTE=Majones][QUOTE=Nanjenshan]du vet du er akvaholiker når du våkner på klasse rommet etter ett friminutt og alle ler høyt og lurer på hva den rare blubb blubb lyden du lagde skulle bety? (akvariedrømer også på skolen, vet det kan bli verre men er vel ute på dypt vann nå^^,)


Det nye innen "våte drømmer"

jaja du sku bare vist..xp
har stadig vekk hatt "våte drømmer", men spessielt etter at 285L begynte å leke.
andre som bekymrer seg så mye over karrene sine at de drømmer om de?^^

drømte noe helt merkelig i natt:
hadde blitt ferdig med å¨resilikonere nye 540'n min, men så skulle søstra mi bade oppi der, men da fant vi ut at det fortsatt lakk, så da måtte jeg fram med silikon sprøyta igjen, det endte med bare masse rare greier, som jeg ikke helt kan huske nå.
rare ting man drømmer ja.
Det finnes faktisk en egen tråd med akvarierelaterte drømmer. Masse å kose seg med der
Når du står på jobb,med luftdrevet verktøy i ene hånda og ei lita oljekanne i den andre,og med nennsom hånd teller 7 oljedråper nedi verktøyet ,før det går opp for deg hva du gjør... (antall dråper.... )
Tilfeldig bekjentskap
© Rita Aspevik
Reklame for plussmedlemskap