Liv's vannverden (side 22)

Får se om jeg får tatt mer bilder i løpet av uka
Killi godbiter
Gjett om noen gjorde god fangst på Jan Holt i går
Nei, det er altså ikke rettferdig at du plukker opp alle de godbitene som jeg har siklet på!
Den er en av de vakreste killifiskene synes jeg, og selvfølgelig står den på ønskelisten! Regnet med at jeg måtte kjøpe egg for å få tak i den så jeg har valgt å begynne med klovnkilli. Om noen år kan jeg kanskje kjøpe noen egg av deg

Har vært innom de oppdaterte karene også. Du har så mange fine, synes jeg! Lykke til med nykomlingene og selvfølgelig forventes det bilder
Oslo er nok stedet å bo Men det betyr jo at de er på listene, kan godt sjekke for deg hvor hun har bestilt dem om du vil? De er helt nydelige!! Skal legge ut litt mer bilder - håper uka som kommer blir litt roligere enn de siste ukene har vært så jeg får tid å knipse litt.
"Glemte" å skryte av din fantastisk gode smak
Bilder av "kuppet"
Vi skulle drevet dyreebutikk sammen Bare fine fisk og planter
Tatt et par bilder av sjefen sjøl, han stilte seg pent opp og poserte villig til ære for deg. Ser veldig forskjellige ut fargene med og uten blitz.
De hadde forøvrig også denne godbiten inne. Skal love det kosta meg all viljestyrke å la dem være igjen i butikken. Godbitene kosta ikke mindre enn 250,- per stk. ?!
Vet du, jeg får rett og slett vondt i magen av å se de killi-bildene. Den er sååå fiiin!!

En munnrugende Betta og så kjøpte du den ikke! Fy skam! Nydelig den også selvfølgelig. Etter at jeg har fått kampfisk så har jeg fått mer og mer sansen for labyrintfisker i alle former og fasonger, munnrugere spesielt. Må si du har godt med viljestyrke
Er den munnruger???? Da får nå se med den viljestyrken. Du kan berømme dem om jeg ikke piler innom i løpet av uka Munnruger? .... puh... svettetokter og hjerteklapp..... Stiller meg i kø i morgen den dag! Falt for den i butikken, men kjenner ikke noe til arten... men er den munnruger så avgjør jo det saken.
Det ante meg at du ikke hadde fått med deg det, ja ;D Her er "beviset" på at den er munnruger.
Det forandrer litt på saken ja Løper og kjøper i morgen den dag. Tenker jeg ringer når de åpner og ber dem legge av jeg - tar ingen sjanse på at det er tomt før jeg er ferdig på jobb Surfa litt og fant at de helt klart er munnruger ja Åhhhhh gleder meg!!!! Tror jeg skal ta dem i 96 literen der er det godt med plass - Asia karet er nok i fulleste laget.

Kan forresten veldig anbefale knurregurami, utrolig kul og meget intelligent fisk. Strålende blå øynene som betrakter deg like mye som du betrakter dem - er helt fascinert av dem. Hadde et skikkelig skuespill da jeg skulle ta dem fra 110 literen og over i 128 literen. Førstemann gikk i fella, men skal love deg nr. 2 tok lærdom. Stod og gjemte seg bak busker og kratt for å se hva jeg drev med - endte med at jeg måtte tømme karet gitt
Ja, det er nok å sikle på. Synes pygmeguramiene er fine også og så har de "riktig" størrelse

Må innrømme at jeg liker båndguramien også og selvfølgelig de munnrugende bettaene. Sukk, enda mer å missunne deg! Skal jeg til Oslo noen gang så kommer jeg til å insistere på å få komme innom og ta en titt. Du har liksom "alle" drømmefiskene
Har 7 av de pygmeguramiene, de er kjempesøte Er veldig glad i alle typer labyrintfisk. Det finnes også en del fine makropoder. En av favorittene er også gule honningguramier.

Du må love å komme innom om du er i Oslo. Det hadde vært kjempekos!
Lenge imellom hver gang jeg er i Oslo, men jeg skal love å si fra. Bodde der et par år på åttitallet, men svært få kjenninger igjen der nå, bare et par tantebarn som jeg har liten kontakt med og da blir det ikke til at jeg drar så ofte.
Skulle du finne på å ta en tur så er du i alle fall hjertelig velkommen Nå er det film og så rett i seng her. Natta!
Film her også og så i seng
Nå er det senga her. Filmen var så dårlig at jeg gadd ikke se den ferdig. Fått inn dette bildet i plantebasen i dag. Kjempefin plante jeg kjøpte i går. Finner den her

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Gjett hvem som har vært og kjøpt Betta-er i dag Her kommer bilder etter hvert - la dem få gå seg til litt først.

Fått inn bilde i basen av lyrata nå
Gratulerer med både betta og bilde i basen Heldige du! Gleder meg til bilder.
Tilfeldig bekjentskap
© Rita Aspevik
Reklame for plussmedlemskap