Mange bøtter vann.. (side 22)

Kjipt da :/
Tror nok jeg ville fått plass til 1500-2000 liter til her :P men det er kanskje litt ekstremt, he he
Du vet at man trenger ikke nødvendigvis å sette noe inntil en vegg, det kan jo stå ut i rommet oxo. Sett noen steder hvor de har akvariet stående med kortsiden ut i rommet og langsiden langs sofaarmlene og slikt.
Ja, det stemmer Galemor.
Hos meg bruker jeg akvariet som en del av en "skillevegg" som deler senga fra resten av rommet.
Det er et lavt skap med akvariet på, og et bakprojeksjonslerret til tv'n. Da går det an å se både akvariene og tv'n fra både sofaen og senga..
Sanne
*grønn* jeg VIL ha mere kar... men har ikke plass ;_; og slik boligmarkedet er idag, vil jeg heller ikke kjøpe meg noe eget ennå.. blir antagelig ikke før til sommeren... *sukk*

All grunn til å være grønn der De er helt fantastisk nydelige. Håper de viser seg å være av den mindre sky sorten

Sitter på gjerdet og avventer boligmarkedet her også, altfor usikkert nå!
Galemor
Du vet at man trenger ikke nødvendigvis å sette noe inntil en vegg, det kan jo stå ut i rommet oxo. Sett noen steder hvor de har akvariet stående med kortsiden ut i rommet og langsiden langs sofaarmlene og slikt.

har knapt nok plass på gulvet og :p så jeg får pent smøre meg med tålmodighet. og spare opp masse penger. har utrolig lyst på en lazer cory variant, men de erjo svinedyre.... lommeboka skjelver bare ved tanken :p
Sanne
[QUOTE=Galemor]Du vet at man trenger ikke nødvendigvis å sette noe inntil en vegg, det kan jo stå ut i rommet oxo. Sett noen steder hvor de har akvariet stående med kortsiden ut i rommet og langsiden langs sofaarmlene og slikt.

har knapt nok plass på gulvet og :p så jeg får pent smøre meg med tålmodighet. og spare opp masse penger. har utrolig lyst på en lazer cory variant, men de erjo svinedyre.... lommeboka skjelver bare ved tanken :p
Svindyre? hmm, tror man fikk 5 for rundt 200 i går, og de solgte masse av dem :P Var vel gold lazer tror jeg
kanskje den type en billigere, eller at den har falt i pris... mona nevnte vel at hun betalte 250 per stykk for sine green lazer... blir penger av det når du skal ha en 5-10-15 stykker :p
Men de til mona o var vel viltfanget og kjøpt privat, da blir vel summen mye høyere, dessuten ble de vel bestilt og holdt av til henne, dermed vil jeg tro det oxo koster litt.
vel, vet ikke jeg, har ikke sjekket så innmari nøye da jeg ikke har plass til mer bånnfisk for øyeblikket :p skal kun ha "svømmefisk" nå
Skal se om jeg får tak i noen til deg på neste auksjon jeg
De hadde forresten en ny variant av kuhliiål der og, med prikker på istedenfor striper.
hehe :p

tror du ikke de hersens eplisene driver gjøn med meg. solgt alle 8, men tror du jeg får tak i fler enn 7? neida. agurk og rekepellets, ingen snegle. tror den ligger bak rota, men siden jeg har faktisk 2 reker med rogn er jeg lite lysten på å dra opp rota... og jeg må få ut eplene idag, posten stenger snart... men har fått tatt masse bilder, som kommer når jeg får redusert størrelsen en smule :p
Hehe, snegler pleier jo ikke være vanskelige å fange da, men de her er kanskje ganske intelligente?
eplsesnegler :p nå går jeg til posten, skal vedde på at dyret spankulerer fornøyd omkring når jeg kommer tilbake...
Jeg ville ha løftet på rota, fjernet sneglen og lagt pent ned igjen, tror ikke det stresser rekene så de kaster rognen sin.
gjorde ikke noe for kjøper (sneglene gratis, kun porto) og sneglene er pakket og klare. får ettersende saken eller noe. men nå må jeg "løpe" :p
Heldig.
Hvor store er de rekene?
Kjetilv
Heldig. Hvor store er de rekene?

SMÅ :p max størrelse på de er knappe 2.5 cm. ikke store krekene :p
mente egentlig sneglene, men men :P
Hvor mye mat spiser egentlig coryer? de her ser ut til at de har lyst på alt jeg har og mer :P
der er jeg litt i villrede selv.. har mye bunnfisk så jeg prøver å gi litt til alle. men jeg har ingen tynne fisk så..
oki
var ikke så tynne de her heller. Fikk med ei stoooor fullvoksen dame som så ut som at hun var vokst opp med amerikansk diett :P Hadde visst gått i et kar uten noen hanner i 3 uker, så var visst mulighet for babyer
har du fått yngel på noen av dine?
Tilfeldig bekjentskap
© Håvard Støre Andresen
Reklame for plussmedlemskap