Gk,s våte hjørne. (side 22)

Tror det er litt misforståelser ute å går jeg ,tenkte på den fisken du har bilde av som kom med i fotokonkuransen som David ble litt kvalm av
Men jizez da

Vet ikke så mye om steinbitt, tokk bilde da jeg var på vintertreff med risør akvarieklubb... da var vi på en vissit innom risør akvarium.
Hehe må le for meg selv ,selvfølgelig er det en steinbit (rødme) Har fått noen sånne i garn ja

Tenkte bare ikke i de baner i det hele tatt,trodde et øyeblikk det var en merkelig akvariefisk ,ble litt flau nå
Jaja, alle kan jo ta feil bare se på meg med de to nest siste innleggene:P
Flittig bearbeiding av CO2

(54litern)


[External Image]


[External Image]
Vurderer om jeg skal kutte ut alt av planter i 250 litern, den har fått et kjikkelig algeangrep. Plantene er helt dekket i kantene av skjeggalger og rota har fått en plen med blågrønn alger som jeg må drive å trimme hele tiden.
Inaktiv bruker
va skal du gjøre med plantene da ??
Inaktiv bruker
hvorfer gir du di ikke bare til meg da ?? for jeg tar di gjerne i mot
Javel...(?) Hvis du vil ha noen halvspiste algebellagte planter så versågod, du får komme å hente

Inaktiv bruker
ja jeg jeg vil ha di og jeg kan hente di men jeg må smiske lit med pappa først

ps.hva skal du ha for di geir eller gir du di bort til meg ?
Du kan gjerne få dem, men hvis du vill så kan jeg bytte mot noen røtter.
Inaktiv bruker
røter har jeg kjempemange av men di er ganske tøre nå så di kommer til å flyte ei stun
Inaktiv bruker
hei geir jeg har kun to røter nå for tiden som jeg vil ha vek og jeg har to bilder av di smmen å

hva syns du om di geir ??

[External Image]

[External Image]
Fine de, men jeg har bestemt meg for å gi plantene mine en sjanse. Prøvde å ta dem ut i sted men da ble en slags tomhet som ikke en gang røtter kan fylle, - Nei, jeg må nok beholde dem. Så jeg luket vekk noen stygge blader og satte dem tilbake. -Ah, mye bedre

Sorry david
Slik ser forresten karet ut nå


[External Image]
Inaktiv bruker
greit det det er jo bedre en at di blir kastet
Kom på 10 plass i fotokonken, ny rekord

[External Image]
oppdatering av rommet mitt, skal prøve å ta noen enkeltbilder når mørket senker seg. 120literen flytta over til rommet til søstera mi forige uke, hun skal få låne det en stund
'


[External Image]

[External Image]
Inaktiv bruker
ja der var det mange akvarium
Tilfeldig bekjentskap
© Tobias Sliwon
Reklame for plussmedlemskap