Rokke prat- en tråd for oss med lidenskap for disse flotte fiskene (side 22)

Hihi! Snusboks var en fin størrelsesbeskrivelse. Jeg elsker å "prate" med rokker (i butikkene - jeg har dessverre ikke store nok akvarier til dem). De kommer og bretter seg halvt opp langs glasset, og ligger og vibrerer. Jeg ser personligheten deres, ja. Utrolig kule dyr. Den som bare hadde plass...
Lever rokkene dine frode? Pups?
Joda Tor - Erik

Har de fortsatt .... hunnen er nå 45 cm og hannen 38. Første kullet ble døfødt, litt rart egentlig hadde to valper å de kom med 3 ukers mellomrom . Siden har det vært stille. Fjernet en stoooor rot i akvariet for en måned siden og da ble det lek igjen , så nå tror jeg jeg ser litt vekst og nytt kull.

fem år snart siden jeg fikk hunnen , så de er absolutt kjeledyret i familien , veldig tam ...
Endeli har jeg også fåt meg noen rokker, det blei 4 motoro sp. De er på 15 cm over disken.
Å her er det et bilde av dem, ikke den beste kvaliteten på bildet
Noen som er interessert i ei hu motoro på nesten 50 cm disk? Fulgte med akvariet jeg kjøpte, men har ikke plass til den. Nå går den i dyrebutikken jeg bruker, utenfor Drammen. Gi bud hvis du er interessert.

Espen Holte
913 41 684
VEldig flott mathias og velkommen i klubben har du mulighet og ta bilder av de nærere? så stilge ut de der

Espen, simen sørnes sitt kar? Tdligere hunnrokka mi i tilfelle
Tor Erik Lindøe
VEldig flott mathias og velkommen i klubben :) har du mulighet og ta bilder av de nærere? så stilge ut de der :) Espen, simen sørnes sitt kar? Tdligere hunnrokka mi i tilfelle :)


det skall jeg prøve på.
Det tokk litt tid, men her er bildene
Bilde 1: den ene hunnen
Bilde 2: begge hannene
Bilde 3: tokk med et bilde av den ene discusen også
Hei.
Ja det er gamle karet til Simen
Er det noen som hvet hvor mye salt rokker tåler?
PÅ MFK anbefales 0.5% til behandling av fungus

takk skal du ha, de har blitt nappet litt på av noen andre fisker jeg har sammen mad dem.
Skikkelig fascinerende fisk, drømmen er et kar som er stort nok til å holde rokker Vi var så heldige å få oppleve dem på nært hold når vi var i Amazonas i fjor høst, en spennende opplevelse, og det er ikke lett å se dem der de ligger gjemt på bunnen

[External Image]
Rokkebiotop på dagtid...

[External Image]
Natt og regnvær

[External Image]
Denne ble fanget rett ved land
Veldig flott innlegg rita, fascinerende! Drømmen må være og reise dit en gang og oppleve det samme som deg
Nytt kar på gang
Skal lage nytt akvarie igjen etter jeg solgte det gamle må jeg ha et nytt akvarie blir 200x110x80 høytsatse på reint rokke kar denne gangen, å kansje en asiatisk arowana glasse hentes neste helg. Dette blir bra. Trenger å bestile lepordie rokker noen som har go peiling på dette evt hvor å bestile fra som er seriøs e
Liten oppdatering...

Kjøpte et par med VF P.reticulata i novemeber. Hunnen var litt tynn, men ellers i god form. Har fôra de på mysis, mygglarver og litt artemia, to til tre ganger om dagen. Begge er blitt fete og fine.

De er et sted mellom 12 og 14 cm i disken og hannen har fullt utviklede claspers!

<embed src="//www.youtube.com/v/zMhKP2CjUHc?version=3&hl=nb_NO" type="application/x-shockwave-flash" width="560" height="315" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true"></embed>
Tilfeldig bekjentskap
© Otaku
Reklame for plussmedlemskap