Slik begynner det og sånn skal der utvikle seg (side 22)

Inaktiv bruker
Potamotrygon motoro
Rhamdia quelen
Hemibagrus punctatus ^^
Inaktiv bruker
Satte akkurat å regna på størelsen på kanin buret! Hadde jeg fått et akvarium på den størrelsen så skulle ikke jeg klaga! :O 772.32L Det hadde gjort seg...
Den dagen kaninen skal ut sier jeg bare! ^^ hahah

I går før jeg gikk å la meg så puttet jeg agurk til sneglene, de har nesten spist den opp, det var en voksen bit på 3-4 cm i diameter og 2-3 cm tykk :P
Inaktiv bruker
Kjæresten min bestille planter fra AquaticMagic i går. Nå er det bare å vente!
Inaktiv bruker
I kveld er det poker og øl-kveld sammen med svigerbror Vi har konsumert 4 Liter øl hver, nå er det tomt så da blir det shots! ;P

Fant masse yngel i kveld. gleder meg til de vokser til God helg!
Kaniner ? hørt om Nosler ? (fortsatt min syke humor).
Spøk til side : Den siden dere har bestillt planter fra er muligens i sør-Europa(Spania ?). Ikke sikkert at plantene overlever reisen hit
til det kalde nord i denne årstiden.......
Ganske imponert, ser ut som du/dere er blitt bitt av liter-syken......

PS ! 54-liter'n med den stilige rota vil jeg se flere bilder av
når den får fisk og planter......... Bør kanskje bli et Cory-kar ??
SALTY ? . . . . . . bilder !!
Inaktiv bruker
Tetra-frelst
Kaniner ? hørt om Nosler ? (fortsatt min syke humor). Spøk til side : Den siden dere har bestillt planter fra er muligens i sør-Europa(Spania ?). Ikke sikkert at plantene overlever reisen hit til det kalde nord i denne årstiden....... Ganske imponert, ser ut som du/dere er blitt bitt av liter-syken...... PS ! 54-liter'n med den stilige rota vil jeg se flere bilder av når den får fisk og planter......... Bør kanskje bli et Cory-kar ?? SALTY ? . . . . . . bilder !!

heheh ;P

Nope, Heatpack fra USA
JA, liter syken er der, (Ble kanskje litt mange liter i går... ) xD

Blir flere bilder. Blir kampfisk og noe annet. :P
Inaktiv bruker
Har dessverre ikke bilder av Salty enda ;P Den er ikke kommet i hus. Men så snart den er her så blir det bilder.

I dag stoppet filteret i 128L viste seg at den ikke tålte svampen fremfor innsuget så jeg kortet ned på rører og tok av filterdotten.
Ble greier.
Inaktiv bruker
Nå er det 50cm snø ute, alt kom nå i helga! Kjenner at en tur til Afrika frister! :O
For nå er jeg lei av å måke snø! -.-

Tok litt yngel bilder med mobilen. :P
Heheh

Men nå litt River monsters før jeg trasker på jobb.
Inaktiv bruker
For en "koselig" overaskelse!
Dette er ikke akkurat noe man ønsker og se når lyset kommer på i akvariet! Heldigvis så er det INGEN fisker i akvariet, men det er mye sand og vann. Huff, nei, det er vell bare å tømme, la det tørke før man fjerner og har på gammel silikon!
Tipper det er sånn billig skit akvarium fra Europris.
(Fikk det gratis av noen som ikke ville ha det.)
Inaktiv bruker
Det var veldig bra at jeg oppdaget at limet var løst, for akkurat da jeg var ferdig å tømme det for sand, så datt glasset ned og på stolen som står på siden... :O
Snakker om hell i u-hell!
Så akkurat at dyrebutikken har fått inn Halfmoon kampfisk! Akkurat nå som akvariet er Dødt! -.- Jaja, bra det skjedde før det var fisk i og ikke etterpå.
Jeg tror jeg skal kjøpe den kampfisken og ha den sammen med pygmeusene til det andre er fiksa!
Inaktiv bruker
Jeg kjenner at jeg blir litt skuffet når jeg går inn på profiler og ser at de har store flotte karr men ingen bilder. :O
Jeg vet sjøl at jeg ikke har bilder av alle karrene mine, eller har registrert noe i dem eller har de i det store og hele, men det er jo fordi at det ikke er noe der å ta bilde av.
Veldig skummelt med den siliconen som løsna! Hjelpes

Er enig i at alle burde registrere karene sine. Og aller helst med bilder. Trenger jo ikke være så vakkert heller, bare spennende å se hvordan folk legger det tilrette for fiskene sine.
Inaktiv bruker
JA, jeg kan skrape den av med fingertuppene trenger ikke negler. :S Kunne blitt nasty.
Har ikke råd til å bytte gulv. :P

Ja, det er litt spennende og inspirerende å se hvordan de har det. Om de ikke skriver vannverdier osv så er ikke det så nøye, bilder og fiske sammensettingen er spennende.
Det og se hvordan folk dekorerer og pynter i akvariene, om de bruker "juggel" eller ting fra naturen. Det synes jeg er spennende. Man får litt inspirasjon.
Jeg synes også alle burde registrert akvariene sine med bilder. Jeg søker ofte inspirasjon her inne til innredning av egne kar, og da er det veldig kjekt å kunne se på bilder av medlemmers kar, og kanskje fler enn bare ett bilde liksom.
Inaktiv bruker
japp.
Plagsomt. :O

Irriterer meg grønt at det akvariet skulle gå til helgeland! Nå må jeg starte alt på nytt, jeg som var klar til å kjøpe kampfisk. De hadde tilogmed fått inn den jeg vil ha! :I
Nå sitter jeg og byr på et 250L akvarium.
[External Image]
du skal vel ikke tilfeldigvis ha aeneus i det om du får karet?
Inaktiv bruker
Nee, hadde satsa på ciklider da tipper jeg, eller gjort det om til saltvann ^^
jeg tapte budrunden med 50,- :P
Er egentlig greit siden jeg ikke har plass eller vil bruke 450L saltvann pengene! :P

Nok en gang er det folk som spør om jeg skal starte dyrebutikk... :S
Nei, sier jeg, er det noen som skal det? Ja, de har hørt at jeg skal starte dyrebutikk på det lokale kjøpesenteret. :P
Ikke det at det er plass, men de driver jo og bygger der. :P
Nei, må nok være noen andre.
Inaktiv bruker
Heheh ;P Artig vri.

<embed src="http://www.youtube.com/v/5ecOL2GKwYE?version=3&hl=en_US" type="application/x-shockwave-flash" width="460" height="215" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true"></embed>
Inaktiv bruker
Ebay planter!
Woho! Planter i posten! ;P kjøpte på Ebay
Synd posten ikke klarer å gjøre det de får beskjed om! -.- Sa at de måtte legge pakken på butikken der vi henter pakkene og IKKE i postkassen! Neida, det klarte de ikke, men det ser ut til at plantene klarer seg. 108 kr for 4 planter! Billig!
Tilfeldig bekjentskap
© Gyrid Steen
Reklame for plussmedlemskap