Dette er en Corydoras bilde tråd:-) (side 23)

Larsemann
Her er noen av mine...


Det var en søt og fin gjeng cory i meget godt hold
Det ser ut til at du har noen eggleggingsklare hunner der
Takk, Mona! Fornøyelig fisk, vimser rundt med et smil på bunnen.. Albinoene har lagt egg jevnlig etter vannbytte.. De andre har jeg så langt ikke registrert lagt egg, men de har jeg bare hatt i en måned..
Jørn Kåsa
[QUOTE=Gry][QUOTE=Jørn Kåsa]Du ser tydelig forskjell på halen. Jørn
Jo da. Det var det jeg og tok som god fisk, helt til mine skulle identifiseres på Corydorasworld....... Kunne visst ikke bare ta utgangspunkt i det, og forvirringen er total fra min side :0)

Vi får ta en allvorsprat med Ian på Hallingtreffet eller på julefesten.

JørnJa, det får vi gjøre :0) har dere bilder av Fowleriene, eggene og ynglene? Kunne jo lagt dem ut på CW?
Evelynae
Skal ta noen bilder når jeg besøker han.
Ble tilbyd noen C.Evelynae VF.Noen som vet noe om disse?

Jørn
Jørn Kåsa
Skal ta noen bilder når jeg besøker han. Ble tilbyd noen C.Evelynae VF.Noen som vet noe om disse? Jørn
Evelynae?De er kjempe skjeldne i handlen. Det er ikke det at de er skjeldne i naturen, men det er visst veldig vanskelig å komme til stedet man kan finne dem. Dette gjør at man som regel bare finner disse hos personer som selv har vært på fangsttuer, og dersom man finner dem i butikk, ja da er de svindyre. Få tak i dem du, det er en god investering :0)
Hvor blir bildene av? Mye pjatt...
f**n da, ingen nordpå som driver med litt spennende corydoras??
Larsemann
Hvor blir bildene av? Mye pjatt...
Eh.... det innlegget faller vel på sin egen urimelighet? Ikke mye mer enn pjatt det heller, og ikke noe bilde? Hehe.
C.Fowleri.
Tok noen bilder med mitt Kodac Instamatic,men det er vist blitt for dårlig.

Jørn
1:T-stilling
2:Yngel
3:Kenneth sjekker de nyklekte.
Måtte bare legge ved et bilde av Black Venezuela. Har denne kommet med her før?
Den heter nok ikke Black Venezuela. Den svarte artsvarianten der har aldri sett Venezuela, og er et resultat av et avlsoplegg i fangenskap som startet i Tyskland. De fleste av disse butikk-kjøpte sorte Coryene kommer fra stor-produsenter i Tsjekkia nå, der de avles i tusentall. De er umåtelig populære og veldig vanskelige å få tak i.

De heter Corydoras aeneus Black. De har altså ingenting med Venezuela å gjøre, men enkelte liker å kalle dem det for å gi litt mere sus i navnet Særlig leverandører opererer med det som navn på bestillingslister, og eksportørene.
mona o
Den heter nok ikke Black Venezuela. Den svarte artsvarianten der har aldri sett Venezuela, og er et resultat av et avlsoplegg i fangenskap som startet i Tyskland. De fleste av disse butikk-kjøpte sorte Coryene kommer fra stor-produsenter i Tsjekkia nå, der de avles i tusentall. De er umåtelig populære og veldig vanskelige å få tak i. De heter Corydoras aeneus Black. De har altså ingenting med Venezuela å gjøre, men enkelte liker å kalle dem det for å gi litt mere sus i navnet ;-) Særlig leverandører opererer med det som navn på bestillingslister, og eksportørene.
Har forsøkt å forklare det til han på AF, men til ingen nytte *sukk* He he.
Josti
Måtte bare legge ved et bilde av Black Venezuela. Har denne kommet med her før?
Aeneus sp. Black er på denne tråden fra før, men det blir aldri for mange bilder av denne (eller andre arter for den saks skyld).
Josti
Måtte bare legge ved et bilde av Black Venezuela. Har denne kommet med her før?


Gry
Aeneus sp. Black er på denne tråden fra før, men det blir aldri for mange bilder av denne (eller andre arter for den saks skyld).


Det er jeg enig i, Gry!
Kan aldri se seg mett på den Coryen, det er iallefall helt sikkert!

Dette er C. Pandaene min... Og i dag fant jeg en yngel......
Pandaen er en flott art, og gratulere med en liten, nydelig yngel :0)
Corydoras aeneus Black, en skjønnhet


De er så utrolig livlige og aktive, så det er neimen ikke lett å få knipset noen gode bilder av dem!
Min nyinnkjøpte gruppe på 25 viser god appetitt og spiser alt de får. Meget bra, for de var uhyggelig tynne og må derfor fetes opp.


[External Image]
i morgen kommer mine 6 haraldschultzi, så om jeg klarer å ta et ok bilde skal jeg legge det ut
Legger inn et bilde av en Sterbai.
Tilfeldig bekjentskap
© Ian Fuller
Reklame for plussmedlemskap