Mange bøtter vann.. (side 23)

nei, triller, spes vf er ikke av de enkleste å få i lek. har ei heller plass eller mulighet for yngelkar, så det er helt okay

nå, fått prøvd ut macrolinsa skikkelig :p
som vanlig, klikk for full størrelse.bildene er mye større :p

minitrille
[External Image]

jegersnegle
[External Image]


blue pearl krangel
[External Image]
[External Image]

litt vel rund whiptailen nå... er litt smått bekymra... men den er gjerne førstemann til matfatet..
[External Image]

ha deg vekk!
[External Image]
Jeg har en jeg også som jeg er bekymret for til tider, men magen har forsvunnet igjen så jeg har gått ut fra at det er grådighet i matfatet som har skylden.

Morsomt med de eggene i rekemagen. Det er nesten nødvendig med makro for å få slike bilder. Stilig!
ja, han/hun har hatt diger mage før og det har forsvunnet. men siden denne gjerne er midt oppi maten er den nok god og rund ja. bare håper det ikke er bukvannsott.. er glad i malla mi jeg, den er jo så uredd at du omtrent kan ta på den før den flytter seg :p



[External Image]
Lite tvil om at det er noe på gang der ja Kjempeflott bilde! Har du sendt inn bilder til fotokonkurransen noen gang?
joda, 2 ganger av amanoene mine. var ikke med sist gang dog. hadde ikke noen bilder jeg hadde lyst til å sende inn :p har ett bilde jeg kanskje bruker neste gang, hvis jeg ikke får tatt noe bedre før den tid
litt ikke akvaristikk, tok meg en gåtur igår. bildene er tatt med mobilkamera, og det syns :p

[External Image]

[External Image]
er jo litt vanninnhold her da... :p

[External Image]
Vann er oppstandelsen til alt liv
tenkte mer på formen på vannpytten her jeg da :p
Ja jeg å
Snart møte igjen da, kjekt for deg at det er så nærme, men vil du jeg skal komme litt tidligere og ta med venusene?
opp til deg, jeg kommer med den bussen som passer best, så jeg er vel tilstede før åtte... 19:40 eller no. hvis jeg finner fram :p
Men hvis jeg komme til deg med fiskene kan jo du sitte på med meg ned
Vannpytten var et flott motiv
det går jo også, hvis du vil.
er forøvrig sykt sliten i kveld, føler som jeg har farta rundt halve vestfold.. først jobb, så buss til krizoo, fra krizoo til maxizoo, opp igjen til farmandstredet og møtte veninna mi, tilbake til maxizoo, så videre mot der venninna mi bor med ett stopp på veien for å kjøpe mat, og to busser for å komme hjem + den siste kilometern må jeg gå og det er kun oppoverbakke... *puste pese*
føles som jeg har lagt igjen kondisen min ett eller annet sted...

fikk med meg 2 8w t5 lysrør som skal gi et forholdsvis hvitt lys, finfilter til pumpene mine og en pakke steinfrie blå druer.
Du får jammen trimmet deg, litt kjedelig å ha bil da man har mye lettere for å sette seg inn å kjøre istedenfor å ta den lille turen bort til naboen osv.
ja, hadde det ikke vært for at jernmangelen gjør meg sykt sliten av ingenting hadde jeg ikke klaget :p jobber heldigvis bare halvt ut neste uke, så håper jeg får litt mer overskudd. må få tatt ett vannbytte og pyntet litt på blyxaene, akkurat nå ser de meget sorry ut... men de fleste har fått nye skudd og sitter fremdeles fast i bakken, så det er håp :p
Kjenner jeg er sliten jeg å, men det er fordi det går alt mulig på jobben nå og jeg har nok blitt utsatt for en mild mage tarm irritasjon, kroppen jobber nok hardt for å holde det i sjakk.
Men om jeg ikke føler meg altfor dårlig imorgen kan jeg jo evnt komme da, slutter nemlig litt tidlig. (halv 3)
Skal prøve å få fisket ut forskjellige kjønn, tror hannene har mer markerte hvite tupper enn hunnene. Skal oxo få fisket ut de som er finest, har noen skikkelig tykke nå, de stapper i seg maten til kuhliiålene og stjernene så det står etter, kjappe flotte fisker.
De kommer til å gi masse liv i karret ditt, men om du har mulighet til å ha de i karantene ville nok det vært best, dette fordi jeg ikke kan si 100% at de er smitte/sykdomsfrie. Men det kan man jo ikke med dem man kjøper i butikk heller.
Har en 40 liter, eller 80 liter du kan låne om du vil ha de i karantene.

Kanskje lettere om man tar det over meldinger, tlfnr mitt er: 95 21 80 73
vel, jeg har ingen ubrukte kar. og om jeg får lov til å låne ett nytt kar vet jeg ikke... der må jeg spørre først. også må jeg ha mål for å se om det passer noe sted... :p eneste plassen jeg kan tenke meg akkurat nå er midt på stuebordet.. eller oppå kommoden på badet.. er det ramme eller helglass forresten? litt usikker på vatring og sånn, karene mine er så små og jeg hadde faktisk ikke tenkt på det i det hele tatt... :p

og ja, hannene er hvite på finnene på undersiden, rett og slett fler og større finner :p

(edit: leste visst ikke siste linja jeg :p )
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap