- Hjem
- Forum
- Personlige akvarieblogger
- Lenes lille aquaverden! (side 23)
Lenes lille aquaverden! (side 23)
Postet 12.04.13 kl 18:45
Nå har jeg lett gjennom både min og Sigmunds tråd uten å finne den omtrentlige arbeidstegningen med innkjøpsliste han laget til meg da jeg fortsatt var i selvbyggerfasen, så jeg poster den her. Ingen umulig oppgave med mindre den tiende tommeltotten vokser rett ut i håndflaten, og adskillig rimeligere enn Porsa!
63 liter er en størrelse veldig mange starter med før de gir opp eller går for storkar, så det er fullt mulig å finne noen sånne i rubrikk her eller på Finn uten å gå personlig konkurs. Artskar er virkelig verd litt startstrev!
63 liter er en størrelse veldig mange starter med før de gir opp eller går for storkar, så det er fullt mulig å finne noen sånne i rubrikk her eller på Finn uten å gå personlig konkurs. Artskar er virkelig verd litt startstrev!
Postet 13.04.13 kl 19:00
Ny start!
Angrer meg grønn på at jeg solgte alt av kar og utstyr... Jeg vil starte opp igjen!! Noen som har noe liggende i nærheten av Kragerø/ Porsgrunn/ Skien de skal selge for en billig penge til en som er lysten på å starte opp akvarie hobbyen igjen??
Postet 07.12.13 kl 19:24
Nå er første kar i hus igjen Ett juwel-kar denne gangen. Fikk tak i ett splitter nytt til halv pris. Er på leiting etter ett "pryd-kar" til stua også og ser for meg en 160 liter akvastabil, men jeg får se hva tiden bringer... kommer nok ikke til å drive i så stor scala som sist, men bare for å ha litt å pusle med. Skal til Porsgrunn på mandag og kjøpe inn sand og planter også får jeg se om det er noen i nærheten som kan hjelpe med filter guffe for jobben med salmiakk vet jeg ikke om jeg er klar for :O Er vel mulig å spørre i en dyrebutikk om ikke det er en privat person som melder seg?
Må bare bestemme meg for hvilken type fisk jeg vil ha... Lengter litt etter en Panda-bande igjen og har lyst på levendefødere..og samboer har satt seg fast på at han skal ha kampfisk Morro
Må bare bestemme meg for hvilken type fisk jeg vil ha... Lengter litt etter en Panda-bande igjen og har lyst på levendefødere..og samboer har satt seg fast på at han skal ha kampfisk Morro
Postet 28.12.13 kl 16:47
Postet 28.12.13 kl 23:54
Jo takk skal du ha
Var heldig og fikk tak i ett innkjørt kar i dag, riktignok ikke større enn 25 liter men det er en start. Nå bor det 10 neon tetra og en kampfisk oppi der midertidig, men de flytter over i større kar neste uke
Bilder kommer fortløpende ettersom jeg får dreisen på Speilrefleks, makro linse og "hvordan ta bilder av fisk som aldri er stille"
Var heldig og fikk tak i ett innkjørt kar i dag, riktignok ikke større enn 25 liter men det er en start. Nå bor det 10 neon tetra og en kampfisk oppi der midertidig, men de flytter over i større kar neste uke
Bilder kommer fortløpende ettersom jeg får dreisen på Speilrefleks, makro linse og "hvordan ta bilder av fisk som aldri er stille"
Postet 30.12.13 kl 23:28
Bilder :)
Her er bilder av ny anskaffelsene Møt Ploppe Kampfisk
Postet 31.12.13 kl 12:42
Endret: 31.12.13 kl 12:44