Slik begynner det og sånn skal der utvikle seg (side 23)

Inaktiv bruker
Tester mosen.
Kjøp planter HER

[External Image]
[External Image]
hehe,den siste der var bra
Skikkelig artig ,skulle vært en" tegneserie "-tråd med de forskjellige morsomheter som foregår i div. kar rundt omkring
Inaktiv bruker
heheh, vi får starte en ^^
Inaktiv bruker
i morgen starter jeg et prosjekt, prosjekt snø-smelt! skal måle verdiene og næringsinnholdet i snø.
Inaktiv bruker
Dette tolker jeg som at de trives!
Coryene har strødd egg rundt i hele akvariet, datt ut på 92 stk! :S Hvor henter de kreftene fra?! :O
haha du verden, gratulerer igjen! hvordan går det med yngelet?
Inaktiv bruker
Takker Joda, de begynner og ligne mer og mer på foreldrene.
hvor mange levende yngel er det du har nå? over femti? under? XD
Inaktiv bruker
Heheh, vanskelig å telle. Men noe der omkring, $)
Inaktiv bruker
Nå har jeg kjøpt meg 90L Hjørneakvarium som jeg skal ha i stede for det 54L som datt i staver. 200,- Skal hente det i helga. Tipper kampfisken som vi skal kjøpe oss blir glad i 90L Og rota blir sikkert bra i det akvariet.
Inaktiv bruker
Hm, jeg finner filteret til 128L dårlig! -.- Det surrer og bråker noe helt for JÆV****
Stopper for ingenting! Plagsomt er det!
Tok nettopp å åpnet det fordi det bråker, der fant jeg en flora av eget univers!
MASSE snegler og en plante som vokser nedi der! Hvordan er det mulig?! :S
Dritt filter! jaja, jeg klarer meg med det enda en stund, filtrerer bra, bare synd det bråker så inn i Hel***. :/

vil bare gratulere deg med nye egg Jørgen
Inaktiv bruker
Gleder meg til å hente 90L ^^ Blir bra med et hjørne akvarium,
Nå er det bare at sommeren kommer så man kan fikse 54L Orker ikke den silikon lukten inne. :S Så derfor skal jeg vente til sommeren så jeg kan stå ute! ;D
AWSOME!

Hm, Hva skal jeg ha sammen med kampfisken og de 4 L144 i 90L?
Kanskje Sortneontetra?
Inaktiv bruker
Aquagal
vil bare gratulere deg med nye egg Jørgen:D

Danke vell
Hva med stjernedanio, reker eller flere coryer?
Inaktiv bruker
Tja, kanskje det. Synd det ikke blir noe av, siden jeg har prøvd å handle fra henne før og da fikk jeg som svar at det var solgt. Nå får jeg beskjed om at de skal ha barnedåp... Finner heller noen andre å kjøpe akvarium fra, jeg har det ikke travelt og jeg KAN fiske 54L :/
Lukt av silikon? Har jeg aldri merket noe av, haha, hvilken silikon er det snakk om? Eller, vet jo at det lukter "noe" men ikke noe kvalmende eller sterkt?
Inaktiv bruker
Lukter eddik :P Den jeg brukte iallefall, kjøpt på dyrebutikk. :P Kosta 160,- xD
Fungerer som F****
Blir surrete av den og det lukter rett og slett eddik. :P
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap