Dette er en Corydoras bilde tråd:-) (side 24)

Bilde av de nyankomne C. pygmaeusene mine.

[External Image]
Stiiiiiilig, Judosola Nydelige fisk

Det er en Corydoras-art jeg merkelig nok aldri har anskaffet meg. Merkelig i grunnen, spesiell og fin som den er!

*noterer på ønskelista*
Kjøpte 8 stk av denne typen hos aquamaninas, og kommer til å utvide gruppen med 8 individer til. De ble solgt til meg med usikkerhet vedrørende hva slags type cory dette var, men selger trodde det kansje var sp.C003. Men jeg synes den ligner mere på atropersonatus.

Uannsett er de kjempepene , og bildene er tatt med og uten blitz.

mona o
Stiiiiiilig, Judosola:-) Nydelige fisk:-) Det er en Corydoras-art jeg merkelig nok aldri har anskaffet meg. Merkelig i grunnen, spesiell og fin som den er! *noterer på ønskelista*

Ja, de er skikkelig fine, har ønsket meg disse siden jeg "oppdaget" dem i fiskebasen for et halvt års tid siden. De er jo fryktelig søte. Jeg skal prøve å få tak på flere, da fem stykker på 43 liter forsvinner litt. De er jo de eneste fiskene som er og skal være i karet, og beveger seg også en god del opp i karet. Egentlig ligner de bittelitt på små ottoer uten sugemunn.

Tidligere viste jeg dem til mamma, det gikk slik:

Mamma: "En fisk! Og en til fisk!"
Jeg: "Er de ikke søte?"
"Enda en fisk! De var små."
"Ja, men er de ikke søte?"
"De var små."
"Ja, de skal være sånn, og de er veldig søte."
"Hmmm, hver har sin smak..."

Jaja, hun er ikke akkurat overbegeistret over akvarie"galskapen" min heller. :p

Her er mine Corydoras Sterbai.

[External Image]

[External Image]
Her er C.Sterbai sammen med scalareyngel

Etterhver kommer det også en gruppe med C. Agassizii, som skal bo i den nye 180 literen som jeg får i morgen.
akvafil
Kjøpte 8 stk av denne typen hos aquamaninas, og kommer til å utvide gruppen med 8 individer til. De ble solgt til meg med usikkerhet vedrørende hva slags type cory dette var, men selger trodde det kansje var [URLBLOCK1]. Men jeg synes den ligner mere på [URLBLOCK2]. Uannsett er de kjempepene :) , og bildene er tatt med og uten blitz.

Du har C-82, som er en variant af C. loxozonus ...ikke en variant man ser ofte.
Green Laser!
Her er bildene av mine nye stoltheter, Green Laser! At jeg skulle få denne arten til rundt hundre kroner stykke hadde jeg aldri trodd! Sitter her med seks nydelige eksemplarer.

Noen arcuatus ble det også

Har vel vist Similis før i denne tråedn,
men en fin fisk kan vel ikke vises for ofte.
Denne lille karen (?) poserte så flott at jeg bare måtte ta bilde. Ikke ble han videre forstyrret av å få et kamera "opp i trynet" heller. Dessverre er lyset alt for dårlig i dette karet, så (frihånds)bilder blir ikke så klare. :/

[External Image]
Ser ut som en flott liten dame :0)
Det var vel egentlig det jeg konkluderte med etter at jeg hadde postet og det var for sent å endre til "frøkna". :p Av en eller annen slags grunn er alle fisk "han" i mitt hode, selv rekene som tydelig er hunkjønn blir omtalt som "han" der de svirrer rundt med egg mellom beina. :S Hehe.
Judosola
Det var vel egentlig det jeg konkluderte med etter at jeg hadde postet og det var for sent å endre til "frøkna". :p Av en eller annen slags grunn er alle fisk "han" i mitt hode, selv rekene som tydelig er hunkjønn blir omtalt som "han" der de svirrer rundt med egg mellom beina. :S Hehe.
hehe, ja de er enten den eller han, helt enig.
Bra det ikke er bare meg som er "kvinnemotstander". ;p
Semiaquilus yngel på seks uker.
Dårlig bilde, men man får et inntrykk av hvordan den ser ut. Den lange snuten er allerede på plass.

[External Image]
C-123
"Yellow Cat"Pella de i en av sideelvene til sideelvene til Rio Nanay.

Nice fish?

Jørn
Jørn, jeg synes du bør begynne å selge unna litt! Du har altfor mye fisk!

Selg dem til meg, du! ) *gliiiz*

(PS! Fikk du mailen min idag ang. det med bilder?)

Jørn Kåsa
"Yellow Cat"Pella de i en av sideelvene til sideelvene til Rio Nanay. Nice fish? Jørn
C. Robineae
Endelig så har jeg også bilder å vise frem i denne tråden! Jeg tror faktisk at akkurat disse fiskene er vist frem tidligere, men ikke i mitt akvarium.

Nydelig corydoras som jeg hentet i Stavanger i dag. De er fortsatt litt pjuske etter flyttingen, men det kommer seg nok etterhvert!

[External Image]

[External Image]

[External Image]
Tilfeldig bekjentskap
© Trym Andreassen
Reklame for plussmedlemskap