- Hjem
- Forum
- Off topic - diverse
- Du vet du er en akvaholiker når... (side 24)
Du vet du er en akvaholiker når... (side 24)
Postet 20.09.09 kl 13:31
Postet 20.09.09 kl 14:10
Postet 20.09.09 kl 14:20
Endret: 20.09.09 kl 14:20
Postet 20.09.09 kl 17:07
Postet 20.09.09 kl 17:11
Inaktiv bruker
Huff.. Mange synes kanskje jeg er litt rar pga. det.. I alle fall når det gjelder nr. 4 og 5... :o Folk er lite forståelsesfulle for oss med litersyken..ShiramorDu vet du er akvaholiker når.... - du blir hjemme hos fiskene i steden for å bli med resten av familien på påskeferie. - du planlegger åssen neste kar skal bli, samtidig med at du holder på å sette opp et nytt. - slekt og venner ringer og spør hvordan det går med fiskene. - du går i en butikk og vurderer om noe av det du ser der kan brukes i fiskesammenheng (blomstervaser, salatboller, oppbevaringsbokser mm). - Når du snakker med kollegaer, venner osv, og må virkelig konsentrere deg om IKKE å nevne ordet fisk eller akvarium. Noen som kjenner seg igjen?
Postet 20.09.09 kl 18:55
Inaktiv bruker
Du vet du er en akvaholiker når...
...du venter 4 uker før du flytter inn i ditt nye hus.
Postet 20.09.09 kl 19:30
Postet 20.09.09 kl 19:52
blondviking....når du etter et bedre rekemåltid sitter og pirker ut rekerogna før du kaster skallet. Shiramor da? De skal pilles FØR rekene serveres
Uff så dum jeg er. Takk for tipset
Og angående det å se på TV hvis det handler om fisk: Det har blitt veldig lite av det i det siste. Hver kveld er det flere programmer som handler om hai i flere varianter, men svært sjeldent om akvarierelaterte dyr mm.
Jeg sendte en E-post til NRK med spørsmål om de kan lage en serie om akvariehold, lignende med hageseriene som har gått.
Fikk bare svar om at E-posten var mottatt og har ikke hørt noe mer om den saken
Postet 20.09.09 kl 19:55
Postet 20.09.09 kl 21:36
Inaktiv bruker
blondvikingHva med en tråd der folk på forumet oppfordres til å sende mail til NRK eller TV2 VI VIL HA AKVAPROGRAM NÅ ?? Mvh Per
Det hadde vært helt topp! Programmet hadde vært interessant for spesielt for akvarister, men også for andre. Jeg tror hele den norske befolkning ville blitt mektig imponert over Håvard Støre's akvarier for eks!
Postet 20.09.09 kl 22:31
Endret: 20.09.09 kl 22:41
Næææiiii! Fiskene mine i "Fish world" har dødd, og jeg måtte "spyle dem ned" (regner med at det er i do dem mener).
Dessuten får jeg koraller i gave enda jeg prøver å lage til en naturlig ferskvanns-biotop. Skjønner ikke folk det da???
(Men jeg kan jo bare selge gavene om et par dager).
Litt galskap fra den virkelige verden: Jeg skal levere 40 ungfisk på fredag, like før flyet mitt går. Må først kjøre bil noen timer, og vil få det ganske travelt. Tenk om jeg ikke finner kjøperen :-O
Akvariehobbyen setter fart i katastrofe-fantasien noen ganger
Jeg skal forresten ha med to til i bilen og de har værsegod å møte opp i god tid så jeg rekker å levere fiskene.
(De må også være med å hente ny fisk når jeg skal hjem på søndag kveld).
Dessuten får jeg koraller i gave enda jeg prøver å lage til en naturlig ferskvanns-biotop. Skjønner ikke folk det da???
(Men jeg kan jo bare selge gavene om et par dager).
Litt galskap fra den virkelige verden: Jeg skal levere 40 ungfisk på fredag, like før flyet mitt går. Må først kjøre bil noen timer, og vil få det ganske travelt. Tenk om jeg ikke finner kjøperen :-O
Akvariehobbyen setter fart i katastrofe-fantasien noen ganger
Jeg skal forresten ha med to til i bilen og de har værsegod å møte opp i god tid så jeg rekker å levere fiskene.
(De må også være med å hente ny fisk når jeg skal hjem på søndag kveld).
Postet 23.09.09 kl 23:31
Endret: 23.09.09 kl 23:32
Postet 27.09.09 kl 12:42
Postet 27.09.09 kl 17:31
Postet 28.09.09 kl 06:32
Postet 28.09.09 kl 06:40
Postet 28.09.09 kl 17:14
Inaktiv bruker
du vet du er en akvaholiker nå du står opp midt på natta og setter deg for å røyke på senga, kun for å se på akvariet i nattmodus
Postet 11.10.09 kl 02:49
Postet 11.10.09 kl 02:59
Oi
ShiramorDu vet du er akvaholiker når.... - du blir hjemme hos fiskene i steden for å bli med resten av familien på påskeferie. - du planlegger åssen neste kar skal bli, samtidig med at du holder på å sette opp et nytt. - slekt og venner ringer og spør hvordan det går med fiskene. - du går i en butikk og vurderer om noe av det du ser der kan brukes i fiskesammenheng (blomstervaser, salatboller, oppbevaringsbokser mm). - Når du snakker med kollegaer, venner osv, og må virkelig konsentrere deg om IKKE å nevne ordet fisk eller akvarium. Noen som kjenner seg igjen?
oi var nesten som du kjente meg etter dette her HJELP JEG ER HEKTA ! Fin ting å være hekta på da :P og PS! Fisken min har det bra, hvordan går det med din ? kjenner også til det problemet ved å sovne på en stol vedsinden av akvariet, og tilogmed drømme at jeg har det i senga, .oO hva med gjennomsiktig vannseng med fisk ? *drømme seg bort*
Postet 11.10.09 kl 08:37
Endret: 11.10.09 kl 08:43