Slik begynner det og sånn skal der utvikle seg (side 24)

Inaktiv bruker
Nah! :P Nei, nå skjønner jeg ingenting, plutselig er det en ekstra Kuhlii! :S Hva har skjedd, denne er diger og feit, hvor har den gjemt seg og HVOR har den kommet fra? S: Hadde 4, en døde og nå er det 4 igjen? Spøkelse?!
Jaja, får tenke på det mens jeg er på jobb, for nå går jeg. :P
De er rare disse kuhliiene.
Jeg hadde ca 12. Så forsvant omtrent alle pga sykdom. Etter en stund dukket 3 opp. Deretter 4. Noen dager senere kunne jeg telle 5-6, og et par uker etter 7-8. Helt utrolig tenkte jeg, de var ikke døde likevel .Og i går så kunne jeg telle 10 !!! Helt utrolig. Så det er tydelig at de deler på hvem som er fremme samtidig hehe.
Kanskje de graver seg helt ned i sanden og går i en slags dvale eller noe? Tror værålen kan gjøre det samme om jeg ikke husker feil?
Tror mine har laget seg en deal seg i mellom om å kun vise så og så mange pr dag hehe. Men så har de glemt seg ut. Ble i allefall utrolig glad for å se at så mange faktisk levde. En ting å være obs på om man har innvendig bakgrunn er at de lett finner smutthull inn på baksiden.
Men enig i at det er rart Spock at en døde, og vips så er de fulltallige. Dere kan ikke ha tellt feil da i utgangspunktet?
Inaktiv bruker
Jeg hadde bare 4 stk, først fikk jeg en, så kjøpte jeg 3 stk.
Fant den ene flatklemt mellom en rot og en stein.
Så nå finner jeg 4. :S Lek, mulig det, men det er ikke der den kommer fra, for den var så mye større. :P ingen fisk vokser 7cm på 6-7 uker. :P (Tror jeg, iallefall ikke kuhlii.) :P

Fant ut at jeg har fri i morgen, Akvarie fiksing! ;P
Inaktiv bruker
OMG§ Blir så forbanna på enkelte mennesker! At noen kan være så tett i pappen og tenke kun på seg selv? Blir så lei, Hva skal man med fisk om man ikke vil dens beste, er som å putte en katt i en brusflaske sier jeg bare, Les og forstå.
Facebook link
åherregud jeg blir så irritert. en liten trøst er vel at de sitter der og er så bastante og kranglete fordi det går inn på de at de har for lite akvarium til fiskene sine. så da må de kompansere med å kjefte.

kjenner sånne folk på lang avstand, de blir råfornærmet og dermed er krangelen igang. var i en krangel engang med en sjef fordi han påsto laserskrivere hadde blekk.. som i vanlig blekkpatroner til en vanlig skriver. endte med at han ropte over seg om at når jeg "fikk melk som baby" (for å si det mildt) var han ute og sparket fotball og holdt på med datamaskiner, så dette kunne han. (han var kanskje 6 år eldre enn meg)


denne krangelen minner meg litt om det. hahaha idioter.
Inaktiv bruker
Ja, jeg skjønner ikke hva som er vitsen med å bli usaklig. :S Det har vell ingenting med saken å gjøre om han begynte med akvarium i steinalderen eller i går, Fakta er fakta.

Heheh, diskuterte det samme med min far her for en stund siden, han mente at alle fisker passer sammen, man må bare gi dem rett mat, de vokser ikke ut av akvariet, de vokser med akvariet... Og siden han hadde drevet med det siden 20 år før jeg ble født så vet han det bedre enn meg. ;P Tror ikke han vet hvor mange timer jeg bruker om dagen på å finne ut av disse tingene! :P
HAHA i steinalderen, dagens. Men det er jo synd at pga de er så påståelige så ender fiskene opp med å svømme rundt i et lite kar. :\
Inaktiv bruker
Heheh, ;P

Ja ikke bare det, de ender opp som sushi iforhold til det de skal være. :S
Nei, les mye og skaff egen info det er det eneste som går an, er alt for mange tullinger der ute som forteller eventyr og skrøner. :p
Inaktiv bruker
Er ikke alle som skjønner at man ikke kan drive "lakseoppdrett" i et vannglass...
Slike kan man blir riktig så frustrert over. Og så er de ikke interessert i å høre fakta heller !
Inaktiv bruker
Endte med at ei som har 350L kjøpte de sølvhaiene! :S GOD!

Fant ut at jeg skulle fikse roten i dag. For et strev. :P
ble ganske fornøyd.
Blir nok bra den rota der! Skal bli spennende å se hvordan det blir om noen uker hehe

- virker litt som en stor gruppe av det folket i den gruppa der er en eneste stor "klikk" som har bestemt seg for at de er allvitende.
Inaktiv bruker
Ja, gleder meg, ser at Coryene ble litt stressa av at jeg satt den ned i akvariet. :S
Så jeg slo av lyset. får heller slå det på om et par timer.

JA, jeg gidder ikke blande meg lengre, har sakt min del og da er det ingen vits å gyve på mer. De får mare tyne de stakkars fiskene. :/

slenger meg på, blir virkelig irritert på sånne folk.
blir spennende å se hvordan karet blir om noen uker ja
Inaktiv bruker
Ja, det er plagsomt når folk blir så sta. :/

takker. Gleder meg til det har grodd litt.
Utrolig fin den rota ble!
Inaktiv bruker
Thesaura
Utrolig fin den rota ble! :D

tusen takk Gleder meg til å se hvordan den blir om noen uker. ;P
Tilfeldig bekjentskap
© Håvard Støre Andresen
Reklame for plussmedlemskap