Apistogrammet (side 24)

Da har jeg fått oppdatert min side med Apistogramma-arter og lokasjoner. Jeg har også lagt inn nr. på innlegg i parantes som viser til info rundt artene i tråden min.

Gleder meg til å komme i gang med "tom-rommet" bak den siste reolen. Her skal siste bit av veggen gipses, elektrisk vifte skal monteres - før et sveip med malingsstrøk skal på plass. Da er det forhåpentligsvis klart til å tenkte yngelkar... Begynner å føle at prosjektet nærmer seg målet. Herlig
Takk for linken til MIN SIDE Simen
LOFFA
Takk for linken til [I]MIN SIDE[/I] Simen


Når det gjelder linken til MIN SIDE, havner Leif på sin egen MIN SIDE... Jeg gjentar svaret i som jeg la i din tråd også Leif... Er det flere som opplever det samme?

Ere mulig Leif!?!!! Har testa linken flere ganger selv, og kommer til min egen side... kan det være at jeg har fåttt "hække-evner"??? Men om du skulle få flere treff hos deg, så ordner vi bare en royalty-ordning - så kjører vi på he he he. Detta skjønner jeg rett og slett ingenting av...

Hmm... All PR er god PR Leif, så la oss telle opp senere he he he
S i m e n
[QUOTE=LOFFA]Takk for linken til [I]MIN SIDE[/I] Simen


Når det gjelder linken til MIN SIDE, havner Leif på sin egen MIN SIDE... Jeg gjentar svaret i som jeg la i din tråd også Leif... Er det flere som opplever det samme?

Ere mulig Leif!?!!! Har testa linken flere ganger selv, og kommer til min egen side... kan det være at jeg har fåttt "hække-evner"??? Men om du skulle få flere treff hos deg, så ordner vi bare en royalty-ordning - så kjører vi på he he he. Detta skjønner jeg rett og slett ingenting av...

Hmm... All PR er god PR Leif, så la oss telle opp senere he he he



Telle opp senere???? HJELP!!! Jeg kan ikke telle, hehe. Ikke annet enn fra 9 og nedover.....
Kommer fortsatt til MIN egen SIDE, Simen. Kan ikke noe for det.
LOFFA
[QUOTE=S i m e n][QUOTE=LOFFA]Takk for linken til [I]MIN SIDE[/I] Simen


Når det gjelder linken til MIN SIDE, havner Leif på sin egen MIN SIDE... Jeg gjentar svaret i som jeg la i din tråd også Leif... Er det flere som opplever det samme?

Ere mulig Leif!?!!! Har testa linken flere ganger selv, og kommer til min egen side... kan det være at jeg har fåttt "hække-evner"??? Men om du skulle få flere treff hos deg, så ordner vi bare en royalty-ordning - så kjører vi på he he he. Detta skjønner jeg rett og slett ingenting av...

Hmm... All PR er god PR Leif, så la oss telle opp senere he he he



Telle opp senere???? HJELP!!! Jeg kan ikke telle, hehe. Ikke annet enn fra 9 og nedover.....
Kommer fortsatt til MIN egen SIDE, Simen. Kan ikke noe for det.

Da er det nok kun en moderator som kan skjønne noe av dette he he he. Men kommer de til deg, vil de møte mange flotte apistoer, så... MYSTIFISISTISK. Et eller annet sier meg at andre vil komme på sin egen side... Det får iallefall bli en annen dags innhold. Jon Blund melder sin ankomst!
Se min kommentar hos loffa
Hei S i m e n!
Angånde mysteriet med linken kan du nog se min kommentar hos LOFFA!
Takk for tilbakemeldingen Apistojohan! Da har jeg gjort et nytt forsøk med linken til min side under, ved å kopiere adressen mens jeg var logget ut... I går kopierte/limte jeg siden inn i lenken mens jeg var pålogget... kanskje ikke like interessant med linken idag, men jeg synes det er greit å "få det til" he he he.

Da har jeg fått oppdatert min side med Apistogramma-arter og lokasjoner. Jeg har også lagt inn nr. på innlegg i parantes som viser til info rundt artene i tråden min.
Hei!
Super. Nu fungerar det som du tänkt dig.
En fin tråd du har. Med mer plats blir det nog Apistogramma på mig igen någon gång i framtiden...
Eyyyy. Visste du var flink om du bare la go sia te.....
Misunner Simens opplegg ja

En uke igjen Simen.........
Hei Simen litt av en samling apistogramma du har skaffet deg
Liker at du gir dem masse plass.


Hilsen
RHD
Takk alle sammen! Når man kan starte fra "bunnen av", får man i store trekk gjort ting slik man ønsker. Røyk jo på et par smeller med endring i planene, fra 6 kar til 8 kar til 10 kar + noen yngelkar... Men føler at jeg har kommet meg helskinnet igjennom dette, uten å irritere meg over løsningene som ble.

Nå er det kun to mål som teller. Bli ferdig med rommet og fyll opp med Apistozzzz! Ja, og selvfølgelig få igang en kultur med dafnier, og se på potensielle muligheter for systemer som vannbytter mm... Prøve å ikke tenke for mye på det lille rommet som ligger ved siden av med bare en betongvegg imellom 8/

Seven days left
Apistogramma rubrolineata VF-hann (Puerto Maldonado) bilde 1.

Apistogramma atahualpa F1-hann (Rio Itaya) bilde 2.
De to siste fisketomme karene...

Kar nr.1, en 160 liter, er allerede booket av et par Apistogramma. Tørr ikke legge det ut før jeg er 129% sikker på at det ikke skjer noe i mellomtiden.

Kar nr.2, en 105 liter (100x35) er fortsatt under vurdering. Veggen bak er under arbeid. Det er her de kommende yngel-karene skal stå.
Beskrivelsen kan kun tolkes med ett ord Simen

V A K K E R T
Takk for VAKKERT ord Leif Jeg er spent på de neste ukene nå...

Off topic;
Sitter nå med TV2sumo (og AF) og følger deadline-day for overganger i Engelsk fotball idag... for en rysare he he he.
Det er fordelen med å holde med et konkursbo. Det eneste spennende er om det kommer en møkkaspiller på lån som ikke er god nok for en middelmådig CC-klubb. Men merker meg at City bruker enorme summer på spillere de ikke trenger.
Truls O. Bjørhei
Det er fordelen med å holde med et konkursbo. Det eneste spennende er om det kommer en møkkaspiller på lån som ikke er god nok for en middelmådig CC-klubb. Men merker meg at City bruker enorme summer på spillere de ikke trenger.


Dette er morsomt, engasjerende, skummelt, irriterende og meningsløst på en gang he he he.
Utrolig fine akvariumer du har SIMEN.
Cathy
Utrolig fine akvariumer du har SIMEN.


Tusen takk Cathy! Jeg er spent på hvordan 105litern blir i praksis. Redmoor-røttene ser ikke ut til å være interessert i å synke, men med et lass løv - kan det være slik det er. 160litern er av samme "oppskrift" som de andre 160literne. Dette var noe jeg snappet opp hos en mer rutinert akvarist. Jeg smeltet umiddelbart! Fungerer perfekt til små hissige rakkere. Så nå blir det å tenke innredning for yngel. Det får bli etter litt research mm.
Tilfeldig bekjentskap
© Rita Aspevik
Reklame for plussmedlemskap