- Hjem
- Forum
- Personlige akvarieblogger
- Davids våte verden (side 25)
Davids våte verden (side 25)
Inaktiv bruker
takk Matsi95 =
hei gk her er bildet du spurte om =
den første tigeren som komm til kristjansand dyrepark hahahaha laterkrampe =
hei gk her er bildet du spurte om =
den første tigeren som komm til kristjansand dyrepark hahahaha laterkrampe =
Postet 05.12.08 kl 20:46
Endret: 05.12.08 kl 20:50
Postet 05.12.08 kl 21:14
Inaktiv bruker
tusen takk Johanne for den gode komentaren =
Postet 05.12.08 kl 21:18
Inaktiv bruker
nå nettoppså jeg et søt ekorn i hagen min ofg jeg var heldig så jeg klarter å knipse et bilde av ekornet =
hva er det ikke nuseligt jeg fikk lyst til å kleme det ekornet til øyene tyter ut fnis hihihihihi men det kommer aldri til å sje
hva er det ikke nuseligt jeg fikk lyst til å kleme det ekornet til øyene tyter ut fnis hihihihihi men det kommer aldri til å sje
Postet 06.12.08 kl 13:47
Endret: 06.12.08 kl 13:51
Postet 06.12.08 kl 17:19
Inaktiv bruker
takk =
Postet 06.12.08 kl 22:33
Inaktiv bruker
et slamkryperbilde og et bilde av en blu pølreke =
her er nusi slamkryperen min =
et bilde av en av mine blu pølreker ja jeg hvet at det er eledig kvalitet på bildet =
==
her er nusi slamkryperen min =
et bilde av en av mine blu pølreker ja jeg hvet at det er eledig kvalitet på bildet =
==
Postet 07.12.08 kl 20:47
Endret: 07.12.08 kl 20:50
Inaktiv bruker
her et tre bilder =
2 eplesnegler som gjør vise ting =
her er nusi =
fy nusi det får du ikke lov til hahahahahaha
==
2 eplesnegler som gjør vise ting =
her er nusi =
fy nusi det får du ikke lov til hahahahahaha
==
Postet 08.12.08 kl 19:01
Endret: 08.12.08 kl 19:07
Inaktiv bruker
to nye bilder det ene av nusi slamkryperen min og det andre av en ny laggt eplesnegleeggklase =
her er nusi slamisen min =
en ny laggt eggklase som en av eplenseglene mine har laggt jippi =
ps.jeg har å funet ut i dag at det ikke lyset i apistogrmmakaret funker så då må jeg handle meg to nye lyspærer.ja det er vel gøy =;-C
her er nusi slamisen min =
en ny laggt eggklase som en av eplenseglene mine har laggt jippi =
ps.jeg har å funet ut i dag at det ikke lyset i apistogrmmakaret funker så då må jeg handle meg to nye lyspærer.ja det er vel gøy =;-C
Postet 09.12.08 kl 19:39
Endret: 09.12.08 kl 19:43
Postet 10.12.08 kl 01:19
Inaktiv bruker
takk =;-D
hei Josti ja jeg vet at di meste av bildene mine er dårlige og ikke har god kvalitet i det hele tat.men det digetakameret jeg har her det dårligste kameraet men kan skafe seg når det gjeler digitalkameraer.
og jeg velger åså bare di beste jeg klarer og ta di dårligste sleter jeg i en fei =.
ps.jeg fik kameraet mit av farmor til komfermasjonen min =
og jeg velger åså bare di beste jeg klarer og ta di dårligste sleter jeg i en fei =.
ps.jeg fik kameraet mit av farmor til komfermasjonen min =
Postet 10.12.08 kl 18:39
Endret: 10.12.08 kl 18:40
Hei David. Så artig dyr du har fått der. Det er forresten vanskelig å kalle en slamkryper for fisk. Særlig når den har klatret høyt opp av vannet og sitter som en hund
Får jeg komme med et vennlig tips til bedre bilder?; Ta f.eks bildet der "Nusi" sitter oppå en stein / rot. Det hadde blitt et kjempebilde hvis du hadde pusset rutene i akvariet først. Både på innsiden og utsiden.
Særlig hvis man bruker blits er det viktig å ha rutene rene. Det er mye du ikke ser med øyet som blitsen får frem, og så blir bildet grått og uklart.
Lykke til videre
Får jeg komme med et vennlig tips til bedre bilder?; Ta f.eks bildet der "Nusi" sitter oppå en stein / rot. Det hadde blitt et kjempebilde hvis du hadde pusset rutene i akvariet først. Både på innsiden og utsiden.
Særlig hvis man bruker blits er det viktig å ha rutene rene. Det er mye du ikke ser med øyet som blitsen får frem, og så blir bildet grått og uklart.
Lykke til videre
Postet 10.12.08 kl 20:16
Inaktiv bruker
takk for tipset Shiramor =
Postet 10.12.08 kl 20:20
Inaktiv bruker
i dag når jeg sat på busen hjemm fra byen så fikk jeg se et forferdeligt syn.busen hade akurat kommet til miten av vareboa.og toror du ikke at det var en stor svart sky som kom opp fra et av husene ret i narheten av randesunheimen.og det verste var vet at jeg kune se famene stå ret ut av 2 vindusruter på huset i fra busen.jeg håper bare på at inngen blei sgadet i branen =;-C
Postet 10.12.08 kl 21:08
Endret: 10.12.08 kl 21:09
Det var vel denne du så?
Alltid trist med husbranner. Tragisk når folk mister alt de eier.
Det er også, dessverre, en høytid med mye branner vi går i møte nå.
Mye levende lys som brenner...ofte uten tilsyn.
Ta vare på deg og dine, David
Ha en god jul!
Alltid trist med husbranner. Tragisk når folk mister alt de eier.
Det er også, dessverre, en høytid med mye branner vi går i møte nå.
Mye levende lys som brenner...ofte uten tilsyn.
Ta vare på deg og dine, David
Ha en god jul!
Postet 10.12.08 kl 23:01
Inaktiv bruker
hei Loomis jeg er enig at det er trist for di som har mistet mange ting =;-C
Postet 11.12.08 kl 10:11
Slamkryperen Nussi, haha kjempesøtt
Et annet tips til fotografering er at når du er nærmere enn 20-30 cm burde du bruke makroinnstillingen på kameraet. (Vanligvis en knapp med blomst.)
Og når du tar bilde, trykk knappen ned til første stopp så fokuserer det, før du trykker knappen helt ned for å ta bildet. De fleste kameraer gir fra seg et pip når de fokuserer, og lyden er annerledes dersom det ikke klarer å fokusere.
Så vet du det
Et annet tips til fotografering er at når du er nærmere enn 20-30 cm burde du bruke makroinnstillingen på kameraet. (Vanligvis en knapp med blomst.)
Og når du tar bilde, trykk knappen ned til første stopp så fokuserer det, før du trykker knappen helt ned for å ta bildet. De fleste kameraer gir fra seg et pip når de fokuserer, og lyden er annerledes dersom det ikke klarer å fokusere.
Så vet du det
Postet 11.12.08 kl 11:42
Endret: 11.12.08 kl 11:58
Inaktiv bruker
tusen takk for tipse Mvjnz =
Postet 11.12.08 kl 11:49
Endret: 11.12.08 kl 11:49
Inaktiv bruker
nå har jeg mange platyyngeler i slamiskaret mitt
Postet 13.12.08 kl 12:22
Inaktiv bruker
1 nyt bilde fra slamiskaret mitt