Mange bøtter vann.. (side 25)

det vet jeg faktisk ikke. men syns å huske noe om 28 dager... men aner ikke :p
Oki, så de er bedre mammaer enn ancistrusene mine da
mens papparekene mine ikke gjør noe som helst etter at de har fått seg ett ligg :p
Ancistruspappaen min er snill og passer på barna han da :P
Fisker er rare ting :P
sånne pappaer vil norge ha :p ligg og stikk pappaene derimot... ;p
Bra noen av oss menneskemenn er bedre enn de rekene ja :P
Men nå skal jeg sove, natta og grattis med ny fisk
sånn, karene mine oppdatert med noen flere bilder og sånn. og nå er det natta for meg og
Jeg fant jammen snarveien hjem igår, er det riksvei 19 det heter. Kom ut på rundkjøringa ved borre. Tenker jeg skal bruke den når jeg engang skal hente karret.
Håper fiskene lever fremdeles, flotte bilder du fikk av dem iallefal, tror aldri jeg hadde fått til noe sånt. Kanskje du kan komme hit engang og ta bilde av stjernene mine
hehe, ja, har telt alle 10. ser ut som de leker i strømmen fra pumpa, svømmer motstrøms for å bråsnu og fyke med strømmen, snur og prøver igjen :p spiser gjør de og.

rv19... ekke det den som går over nykirke og ut på e18 tro... er også enklere å kjøre om holtandalen enn å ta nedre vei gjennom tunellen og byen ... eller forresten, er det rv 19 som går gjennom holtandalen eller øvre vei gjennom byen.. hm.

skal jeg ta bilde av noe så smått og kjapt, må jeg nok ha stativ. er litt skjelven på henda, så spes rekebilder er jeg heldig om ett av 50 er ok :p
Hvis fiskene syns det er morro å svømme i strømmen fra pumpa så bør du prøve å slippe maten rett foran utrøret, det syns neontetraene mine er kjempemorsomt Da blir det skikkelig jakt i akvariet
ja, det er god flyt i strømmen i mesteparten av karet, er noen røtter som skjermer en del, men fisken er altså mest der det stormer :p

og neontetraene mine gadd knapt å svømme opp til overflata og spise, de tok heller og gnafsa på malletablettene..
Godt å høre at fiskene har det bra og trives, du skal nok se at disse spiser alt, samme om det er i overflata eller på bunn.
Den veien gikk utenfor byen, var 50 km mesteparten av tida.
Vi møtes om ikke altfor mange timane hos Terje og AK
de er litt bleike ennå, men de farger jo ikke helt ut med en gang, det er jo naturlig.
da kjørte du gjennom holtandalen, og det er den raskeste veien til meg fra den kanten, eller kjøre til kopstadkrysset på e18 og ta av der :p
Jeg aner som sagt ikke hvor jeg var, jeg tok til høyre der jeg trodde jeg hadde kommet inn (ved bensinstasjonen vettu) men fant jo snart ut at jeg var på ville veier, men pytt pytt tenkte jeg, jeg har jo nesa vendt hjemmover. Og vips var jeg ved rundkjøringen og da var det jo ikkenoe problem lenger, så jeg kjørte vel øvre vei, gjennom holtandalen eller no.
sånn, da var jeg hjemme igjen etter en 4dagerstur til gøteborg. alle fisk lever enda, men det er ei død reke. den var forøvrig halvdød da jeg dro tror jeg, så så snart jeg får kommet meg blir det vannbytter og slikt. ble selvfølgelig bilsjuk, jeg som aldri pleier å bli det... eller så har jeg spist no dårlig no tidligere idag...

plantene har kommet, fyller jo nesten hele overflata i den lånte 85 litern til galemor.. der skal de få være så jeg ser hva som kommer seg og hva som ikke gjør det :p
Derfor du var borte så lenge ja :P Göteborg er et flott sted
Godt å høre at alt er bra, gøteborg hmm tror ikke jeg noensinne har vært der. Kom du over no snadder??
Kunne tenkt meg å reist en tur ned til danmark/ tyskland på jakt etter reker jeg da. Har hørt de er så mye billigere enn her, på all slags snadder.
Var du i bakgatene i göteborg? de som går langs handlegata? Utrolig masse kule butikker nedover der
Hei,

kom pakken vel frem eller?
jepp, den kom frem liv. pakken var helt fin og uskadet, hvordan plantene tok det er jeg ikke helt sikker på ennå, får se om ett par dager om de kommer seg eller bare løser seg opp. hatt oppi gjødsel og. men disse plantene er mye større enn de forrige jeg fikk, så det går nok bra


den ene dyrebutikken jeg så i gøteborg var ikke mye å skryte av, knøttliten, og mest neontetra, platy, molly, ballongmolly, guppy, scalare, gibbiceps etc. kun vanlig fisk, ikke no spennende. de solgte ikke sand engang, kun farget grus. blått og grønt og svart.

har ikke tråla gatene akkurat, var på liseberg og kikka der, innom noen butikker her og der. mest sosialt.

nei, nå er det natta, er utslitt.. bare håper jeg fremdeles ikke er dårlig imorra -.-
Tilfeldig bekjentskap
© Rita Aspevik
Reklame for plussmedlemskap