Bildetråd - kampfisk (side 26)

Han er helt "vanlig og kjedelig" rød, og ikke er han spesielt hyggelig, men underholdende er han hvertfall, Nico :p
Alldeles ikke kjedelig. Han er vakker!
Inger Anne
Alldeles ikke kjedelig. Han er vakker!

Tusen takk..
fikk meg endelig kampfisk hjemme og her er Kong Jan .))
Janne Wessel
fikk meg endelig kampfisk hjemme og her er Kong Jan .))

Kjempefin!!
Prøvde å laste opp bilder for en stund siden men de kom ikke med.. Derfor tok jeg et nytt kult bilde av Inferno

Kontorstol
Prøvde å laste opp bilder for en stund siden men de kom ikke med.. Derfor tok jeg et nytt kult bilde av Inferno :D

Vakker
Takker Er stoltheten min i akvariet, håper bare han går fint sammen med c. sterbaiene som jeg planlegger å kjøpe!
Her er noen av ynglene til Julian og Åshild. De er jo så søte vettu....
Her en Julian og Åshild i ferd med å leke gjemsel.....
Her er to yngelbilder til. Man kan allerede se at de har rødt i seg. Det er jo ikke rart i det hele tatt så mye rødt som det er i de to.

Latte var veldig ivrig på å bygge skumredet i kveld. Håper det kan bli noe av det i morgen.
Min rosa gutt Han er også blitt pappa til masse yngel... Mamman til disse ynglene er rød/lilla , så dette kan bli en spennende fargekombi.

Har en gul crown tail også, men har ikke fått knipsa bilde av han enda!
fant bilde hvor han viser seg frem litt
Kjøpte meg en ny rosa halfmoon idag, med hvite kanter rundt sløret. Dødspen!
Den siste der er klin lik min Kong Magnus. De må komme fra samme sted, hvor nå det måtte være.
hehe, mest sansynlig en plass i thailand, kanskje de har samme pappa Betalte bare 149 for denne mannen.. syns det var utrolig billig, da den andre jeg kjøpte kostet meg 350 kr!
For Eira som er mørk gul ct betalte jeg 350 kr...aldri kjøpt så dyr kampfisk før. Men så er han fin også...
Leif (vanlig, billig til 75,-) går inn i farsrollen med full kontroll
[External Image]
Tilfeldig bekjentskap
© Bjarne Sætrang
Reklame for plussmedlemskap