- Hjem
- Forum
- Bildetråder
- Hvorfor ikke ha en bildetråd med sneglebilder? (side 26)
Hvorfor ikke ha en bildetråd med sneglebilder? (side 26)
Postet 30.04.09 kl 01:11
Postet 30.04.09 kl 01:15
Må legge ut fødselsbildene av sullene her også for det er ikke sikkert alle leser min personlige tråd..
1. Her har en gul sulle nettopp født en liten sullebeibi. Den ligger inni den hvite sekken som ligger nede på sanden. Den er ganske stor men mora er stor hun også så det har vel noe med det å gjøre.
2. Her er jordmora på plass for å spise opp den sekken sullen ligger inni. Vanligvis skal den lille sullen og mora gjøre dette selv men hos meg så rekker de ikke å gjøre det før sebra eplene er på plass og gjør det. Så her er det hjelp å få....
3. Her kryper den lille opp på mora for å hilse på henne.
Dette er veldig koselig å se på. nesten så en blir rørt av det ...men det er jo meg da....Så nå er det kommet en liten lys gul sulle til i karet.
1. Her har en gul sulle nettopp født en liten sullebeibi. Den ligger inni den hvite sekken som ligger nede på sanden. Den er ganske stor men mora er stor hun også så det har vel noe med det å gjøre.
2. Her er jordmora på plass for å spise opp den sekken sullen ligger inni. Vanligvis skal den lille sullen og mora gjøre dette selv men hos meg så rekker de ikke å gjøre det før sebra eplene er på plass og gjør det. Så her er det hjelp å få....
3. Her kryper den lille opp på mora for å hilse på henne.
Dette er veldig koselig å se på. nesten så en blir rørt av det ...men det er jo meg da....Så nå er det kommet en liten lys gul sulle til i karet.
Postet 30.04.09 kl 11:19
Postet 30.04.09 kl 11:25
Her er det kjempe eplene som har flyttet sammen med marisa eplene og det ser ikke ut som de er veldig begeistret for det. Det ser ut som de sier " hjelp få meg ut herifra, jeg blir beleiret" Marisaene er veldig nysgjerrige på de nye samboerne og må smake på de for å bli kjent med dem. Så har de sikkert litt alger på skallet som må vaskes vekk vettu. Men kjempene ser litt lettere fortvilet ut over mottakelsen syns jeg.
Postet 30.04.09 kl 11:29
1. Her er det ikke mye privatliv å få. Ikke nok med at man blir tatt bilder av, i tillegg så står det noen oppå og ser på ....
2. Her er det en pagodula og en sulle som ser ut til å kose seg sammen.
3. En nuuudelig liten kjempe eple. Ser litt molefonken ut så jeg har lyst til å ta ha opp og stryke han på skallet.
2. Her er det en pagodula og en sulle som ser ut til å kose seg sammen.
3. En nuuudelig liten kjempe eple. Ser litt molefonken ut så jeg har lyst til å ta ha opp og stryke han på skallet.
Postet 05.05.09 kl 15:54
Postet 10.05.09 kl 20:12
Oi
ja sei det hva har du gort? den var ikke lite du git:P
Postet 10.05.09 kl 20:15
EwiSkal tro om jeg er alene om å ha en sulle som er grodd? Måtte flire da jeg oppdaget dette,hva i huleste er det jeg har gjort som har fått den til å bli slik?
He he den der var jo riktig så søt da med grønt hår. Mine suller hadde også antydninger til slik algevekst på skallet men de andre sneglene sloss jo om å spise det opp. Er det bare den sneglen du har, så forstår jeg godt at det gror , stakkar han får jo ikke til å vaske seg på ryggen selv han vettu. he he jeg syns han kledde dette godt jeg.
Postet 10.05.09 kl 22:53
Postet 13.05.09 kl 00:06
Postet 13.05.09 kl 00:10
Postet 13.05.09 kl 16:19
Postet 13.05.09 kl 17:56
Postet 13.05.09 kl 21:07
Brotia pagodula
Her er et bilde av en av mine 6 Brotia pagodula.
Ikke så bra kvalitet, men men, dere ser at det er en snegle.
Ikke så bra kvalitet, men men, dere ser at det er en snegle.
Postet 16.05.09 kl 20:09
Postet 16.05.09 kl 20:11
Postet 16.05.09 kl 20:22
Er veldig glad i sandsneglene mine. Syns de er veldig morsomme å se på. Liker den store nesen og det morsomme oppsynet de har. De to første bildene er ikke så veldig bra men de er så søte de to der de holder på å leker med hverandre. Den lille blå eplesnegla gikk opp og ned og opp og ned fra den lille sandsnegla. Det så ut som de koste seg begge to. Det siste er av en som liker å ligge å slappe av på et blad. Her har den full oversikt over de andre.
Postet 18.05.09 kl 02:38
Postet 18.05.09 kl 16:58
Postet 19.05.09 kl 02:28