Hvorfor ikke ha en bildetråd med sneglebilder? (side 26)

1. her er noen blå posthorn i forskjellige fargenyanser.
2. her er min lille perle. Den er sjelden å se og ikke så veldig stor enda. Håper den blir enda større og flere...
3. Her er det om å gjøre å komme først frem til malletabletten....
1.Her er en av pagodulene på glasset.
2. Her skal alt utforskes....
3. Her blir en gul sulle vekt opp at pagodulen og det er slutt på freden for i dag. Går ikke an å ligge sånn å dra seg....
Må legge ut fødselsbildene av sullene her også for det er ikke sikkert alle leser min personlige tråd..
1. Her har en gul sulle nettopp født en liten sullebeibi. Den ligger inni den hvite sekken som ligger nede på sanden. Den er ganske stor men mora er stor hun også så det har vel noe med det å gjøre.
2. Her er jordmora på plass for å spise opp den sekken sullen ligger inni. Vanligvis skal den lille sullen og mora gjøre dette selv men hos meg så rekker de ikke å gjøre det før sebra eplene er på plass og gjør det. Så her er det hjelp å få....
3. Her kryper den lille opp på mora for å hilse på henne.
Dette er veldig koselig å se på. nesten så en blir rørt av det ...men det er jo meg da....Så nå er det kommet en liten lys gul sulle til i karet.
Må også ta med tre bilder av disse tre som er så veldig opptatt av å spise. De er såååå søte når de spiser. De er så rolige og behagelige og se på. Får så lyst til å klemme på nesen deres for den ser så myk og god ut.....he he
Her er det kjempe eplene som har flyttet sammen med marisa eplene og det ser ikke ut som de er veldig begeistret for det. Det ser ut som de sier " hjelp få meg ut herifra, jeg blir beleiret" Marisaene er veldig nysgjerrige på de nye samboerne og må smake på de for å bli kjent med dem. Så har de sikkert litt alger på skallet som må vaskes vekk vettu. Men kjempene ser litt lettere fortvilet ut over mottakelsen syns jeg.
1. Her er det ikke mye privatliv å få. Ikke nok med at man blir tatt bilder av, i tillegg så står det noen oppå og ser på ....
2. Her er det en pagodula og en sulle som ser ut til å kose seg sammen.
3. En nuuudelig liten kjempe eple. Ser litt molefonken ut så jeg har lyst til å ta ha opp og stryke han på skallet.
Skal tro om jeg er alene om å ha en sulle som er grodd?
Måtte flire da jeg oppdaget dette,hva i huleste er det jeg har gjort som har fått den til å bli slik?
Oi
ja sei det hva har du gort? den var ikke lite du git:P
Ewi
Skal tro om jeg er alene om å ha en sulle som er grodd? Måtte flire da jeg oppdaget dette,hva i huleste er det jeg har gjort som har fått den til å bli slik?

He he den der var jo riktig så søt da med grønt hår. Mine suller hadde også antydninger til slik algevekst på skallet men de andre sneglene sloss jo om å spise det opp. Er det bare den sneglen du har, så forstår jeg godt at det gror , stakkar han får jo ikke til å vaske seg på ryggen selv han vettu. he he jeg syns han kledde dette godt jeg.
Her er tre bilder av en av mine gule suller. Den hadde det veldig travelt i dag, vimset rundt som bare det. De er jo så rare for de går rett frem over stokk og stein så da kan det bli noen rare episoder.
1. Her er en rød posthorn som bare er så fine.

2. Her er to brune som også har forskjellige farger på skallet men samme farge på kroppen.
3. her er en nudelig lilla som er ute og tusler for seg selv. Kanskje den er fornærmet for at jeg tok ut noen av damene i det karet....
Utrolig skarp og flott farge på de røde posthornsneglene!
Liz H
Utrolig skarp og flott farge på de røde posthornsneglene!

Ja de røde er bare helt nydelige. Jeg er virkelig glad i de sneglene. De lyser opp skikkelig i karet. De er akvariets rose syns jeg.
Her er tre av de lyse rosa posthornene. De er nesten like røde som de røde i kroppen men er lysere i skallet. Noen litt blekrosa og noen litt sterkere rosa.
Brotia pagodula
Her er et bilde av en av mine 6 Brotia pagodula.

Ikke så bra kvalitet, men men, dere ser at det er en snegle.
Fisken Magnus
Her er et bilde av en av mine 6 Brotia pagodula. Ikke så bra kvalitet, men men, dere ser at det er en snegle.


Glemte bilde, hehe. Smart. :-p

Er veldig glad i sandsneglene mine. Syns de er veldig morsomme å se på. Liker den store nesen og det morsomme oppsynet de har. De to første bildene er ikke så veldig bra men de er så søte de to der de holder på å leker med hverandre. Den lille blå eplesnegla gikk opp og ned og opp og ned fra den lille sandsnegla. Det så ut som de koste seg begge to. Det siste er av en som liker å ligge å slappe av på et blad. Her har den full oversikt over de andre.
Kom igjen folkens, hvor er alle snegle entusiaster hen? Kom med bilder i alle mulige situasjoner...
Her er to blå posthorn som har et godt øye til hverandre....
1. her er en sandsnegle som forgjeves prøver å komme seg løs fra en lilla eplesnegle.
2. Perlen min som er ute på matjakt. Så søt den er. Håper den blir enda større.
3. En gjeng med blå posthorn med rød fot. Ser ut som et skikkelig masseslagsmål....
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap