Mange bøtter vann.. (side 27)

nei, aldri vært på ef jeg. er undernet, beyondirc og chatnplay her :p
Jøss. ikke dårlig :P Var på undernet mye jeg og, og noe som heter Scoutlink (for speidere)
fikk tatt noen bilder idag, selv med overfølsom linse og skitne ruter.. og søttern og, må de venusene svømme sånn i rykk og napp? :p

fikk ETT bilde av en venus som var ok...

[External Image]


og her er bruden, aka brudesløret... men vet jo ikke om det er hann eller hunn ennå :p

[External Image]
Hun var jo fin, men må jo være vanskelig for dem med så store finner..
faktisk er hun ganske så kjapp av seg og har foreløpig null problemer med å forflytte seg. men kommer selvfølgelig til å passe på i tilfelle den skulle få problemer...
Huff det bildet håper jeg ikke viser hvordan fiskene ser ut nå, jeg håper de ser bedre ut i virkeligheten.
Ser jo fine ut de stjernefiskene der, skulle gjerne hatt sånne her og..:P
er ingen stjerner kjetil, der er en venus :p

og ja, de ser bedre ut galemor, vannet er bare litt farget av rota pluss at de er pokker ikke lette å fotografere :p de har ikke blitt noe dårligere siden de kom hit :p
Stjerne, planet, what's the difference egentlig?:P
en stjerne er en sol langt unna :p
Men de er prikker på himmelen begge to :P
veldig sjelden du ser dem da men :p som regel er det kun stjerner :p litt størrelsesforskjell og :p

uansett, ikke no som har skjedd idag. kun jeg som er oppslukt i hva jeg fikk i posten igår :p
ååja, morsomme spill?
Tok meg en hyttetur jeg, det var utrolig deilig i dette været, sitte foran peisen og kose meg
hehe, jepp, disgaea er alltid morsomt ^^

forøvrig hørte jeg nettopp på bjelleklang's hyttetur.... :p her er det nærmest en høststorm, blåser som bare fy. og det er visst værre på andre sia av fjorden...
Var nydelig vær i natt ja En skikkelig høststorm må til syns nå jeg.
næmmen. venusene begynner å bli husvarme. ser hvertfall 3 hannel spille opp finnene og kjeppjage hverandre :p
Så kjekt da, da blir det vel kanskje babyer på deg?
Mine drev med egglegging fredag, ble jo storm på natta så sikkert det som trigget dem.
tja, er jo ikke så mye skjulested for yngel i akkurat det karet, så tviler på at selv om det blir action så blir det yngel.. men morro lell
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap