- Hjem
- Forum
- Personlige akvarieblogger
- Lettere øvet nybegynner :) (side 28)
Lettere øvet nybegynner :) (side 28)
Postet 01.02.09 kl 21:20
Postet 01.02.09 kl 21:23
Postet 01.02.09 kl 21:28
Postet 01.02.09 kl 21:34
Postet 01.02.09 kl 21:34
Oki, nei sa bare at msn adressa er samme som e-mailadressa jeg bruker på nettby. Altså fiskemornielsen@hotmail.com. Ville ikke legge det ut på nettby, er så mange tullinger der.
Postet 01.02.09 kl 21:36
Postet 01.02.09 kl 21:40
Postet 01.02.09 kl 21:43
Postet 03.02.09 kl 12:28
Postet 03.02.09 kl 12:46
Pga snø overnattet jeg hos eksen, men siden han drar på jobb halv 7 og jeg da må ut men ikke begynner på jobb før 8, vel da reiser jeg på jobb lager meg litt frokost og setter meg ned her
Ikke akkurat verste starten på morran nei
Skal få susa meg til å sette opp 85l og få hentet fiskene fra mamma, det gleder jeg meg til. Men siden det akvariet er både 5cm bredere og 10cm lengre enn 54l, lurer jeg på hvor jeg skal gjøre av rekekarret med perlene, det blir nemlig veeeeeldig liten plass på kjøkkenbenken med 85l der. Men jeg har jo ikke noe annet sted å sette den heller.
Skal ut å ri etter jobb idag, naboen min har nemlig hest og syntes det var kjempekoselig om jeg ville ri sammen med ho, så hvorfor ikke.
Var ute første gang på tirsdag, bare 40min skrittetur, men du så stiv jeg er i låra etter den lille turen.
Ikke akkurat verste starten på morran nei
Skal få susa meg til å sette opp 85l og få hentet fiskene fra mamma, det gleder jeg meg til. Men siden det akvariet er både 5cm bredere og 10cm lengre enn 54l, lurer jeg på hvor jeg skal gjøre av rekekarret med perlene, det blir nemlig veeeeeldig liten plass på kjøkkenbenken med 85l der. Men jeg har jo ikke noe annet sted å sette den heller.
Skal ut å ri etter jobb idag, naboen min har nemlig hest og syntes det var kjempekoselig om jeg ville ri sammen med ho, så hvorfor ikke.
Var ute første gang på tirsdag, bare 40min skrittetur, men du så stiv jeg er i låra etter den lille turen.
Postet 05.02.09 kl 07:14
Postet 05.02.09 kl 08:01
Postet 05.02.09 kl 12:33
Postet 05.02.09 kl 15:16
Jeg telte 4 små perler istad, og som de har vokst på en uke. Håper jo at det er mange fler inni mosen og at alle de hvite prikkene som er i akvariet er perlebarn.
Det er så gøy når det skjer ting så fort.
Stiv i ryggen og øm i lårmusklene etter turen idag, kommer nok til å gå som ei ku imorgen og lørdag er det på`n igjen kl 9 :o
Det er så gøy når det skjer ting så fort.
Stiv i ryggen og øm i lårmusklene etter turen idag, kommer nok til å gå som ei ku imorgen og lørdag er det på`n igjen kl 9 :o
Postet 05.02.09 kl 21:41
Postet 05.02.09 kl 21:43
Postet 05.02.09 kl 21:44
er du vill eller. vet jo ikke om de er forskjellig kjønn eller noe :p
nå har jeg faktisk snakket med en av de som var med og fanget den, og den blir ikke beskrevet med det første. men de ble fanget i meget lav ph. ikke rart den trivdes når jeg hadde ph på knapt 5... :p
bare yngel på venusfisk og snegler så langt :p
nå har jeg faktisk snakket med en av de som var med og fanget den, og den blir ikke beskrevet med det første. men de ble fanget i meget lav ph. ikke rart den trivdes når jeg hadde ph på knapt 5... :p
bare yngel på venusfisk og snegler så langt :p
Postet 05.02.09 kl 21:49
Postet 05.02.09 kl 22:13
Hater å være syk
Nå har jeg ligget som i koma siden natt til fredag, har hatt feber som har sittet som verking i alle ledd og muskler. Endelig kan jeg sitte opp uten at hodet verker og magen vrir seg. Fått i meg mat oxo, faktisk har jeg matlyst :o
Sett enda flere små perlebarn og, det er bare så gøy. Men jeg liker ikke de markene på grusen, hva er de og hvor kommer de fra??
Egentlig hadde jeg håpet på å få satt opp 85l denne helga, men pga sykdommen har jeg altså ikke fått hentet vann og da har jeg ikke nok til både vannbytter og oppsett av større kar. Rekene i 30 litern har bare fått småbytter den siste tida, så der tenker jeg det er best med et skikkelig bytte idag, så får jeg se hvordan det blir med de andre karrene, hva jeg orker. Det sitter fremdeles litt verking igjen i nakken og skuldrene, så orker ikke løfte for mye.
Sett enda flere små perlebarn og, det er bare så gøy. Men jeg liker ikke de markene på grusen, hva er de og hvor kommer de fra??
Egentlig hadde jeg håpet på å få satt opp 85l denne helga, men pga sykdommen har jeg altså ikke fått hentet vann og da har jeg ikke nok til både vannbytter og oppsett av større kar. Rekene i 30 litern har bare fått småbytter den siste tida, så der tenker jeg det er best med et skikkelig bytte idag, så får jeg se hvordan det blir med de andre karrene, hva jeg orker. Det sitter fremdeles litt verking igjen i nakken og skuldrene, så orker ikke løfte for mye.
Postet 08.02.09 kl 10:15