Liv's vannverden (side 28)

Thomasiene har flyttet dem over helt til ene ytterhjørnet av akvariet ved rota til en anubias - godt valg for de blir lettere å forsvare. Måtte benytte anledningen til å avbilde dem
så smått at man knapt kan se dem jo. jeg antar at det er de mørke grå prikkene som er fisken? :p
Flott stemning i bilder
Ja, de er ikke store greiene De ørsmå sorte prikkene er øynene.

Sitter og legger inn litt nye bilder under akvariene mine nå, og syns selv jeg har vært utrolig heldig med to bilder fra Afrika karet. Veldig spennende bilder.
Nytt bilde
Var egentlig et litt mer kutta bilde jeg hadde tenkt å legge som bilde 2 - nemlig dette.
fine bilder er ikke mye strøm i det karet der, med så flott refleksjon?
Nei, nokså stille akkurat da ja. Slitt med filter som har gått tett i det karet der. Ble lei så nå har jeg nylig kjøpt et skikkelig eheim filter så jeg håper det skal bli slutt på det. Slitsomt å rense filter hele tiden og ikke bra for bakterie kulturen heller - dog bra for noen bilder
de fiskene ser jo litt ut som spøkelser dog, gråe streker med lysende blå øyne :p hvilke fisk er det?
Det er lampeøyekilli - men bare yngel ennå. De er vel ca. 2 cm og arten blir 4 som voksne. Helt nydelig killi som er enkel å holde og lett å få yngel på.
Du kan lese om den her
Bilde av lampeøyekilli til basen
Da er dette bildet av lampeøyekilli yngel tatt inn i fiskebasen Litt gøy!
Takk Litt stolt over det Er ikke eg. noen god og tålmodig fotograf, men hender at ting klaffer likevel
Morsomt å få inn bilder til basen. De er blitt ganske strenge så det skal litt til. Gratulerer
Takk Har skjønt at det har blitt ganske så streng bedømming. (Kanskje litt avhengig av om de er få eller mange bilder inne av fisken fra før?) Så det var gøy. Syns de bildene jeg tok fra Afrika karet den dagen ble ganske så fine om jeg må si det selv.
Takk Har skjønt at det har blitt ganske så streng bedømming. (Kanskje litt avhengig av om de er få eller mange bilder inne av fisken fra før?) Så det var gøy. Syns de bildene jeg tok fra Afrika karet den dagen ble ganske så fine om jeg må si det selv.
Måtte bare legge ut dette bilder
klippet fra en "moro-mail" som går rundt. Drømmekontoret for enhver ihuga akvarist!!
Og dette
som også er "fiske-relatert"

I dag svømmer det forøvrig to stolte foreldre rundt i Afrika karet med en sverm av ørsmå yngel rundt seg Gøy! De samarbeider fortsatt, så det er lov å håpe at det skal gå fint
de kattene har skjønt tegninga :p
Ja, ikke sant Forøvrig skulle jeg ikke hatt noe imot et sånt kontorlandskap gitt

Et lite bilde av de stolte thomasi foreldrene og yngelstimen - nede i venstre hjørne av karet.
Ja, ikke sant Forøvrig skulle jeg ikke hatt noe imot et sånt kontorlandskap gitt

Et lite bilde av de stolte thomasi foreldrene og yngelstimen - nede i venstre hjørne av karet.
Urk!
blir så mye duplikater her, får stadig melding om at siden ikke kan vises når jeg laster opp bilder - så prøver jeg på nytt - og så blir det dobbelt opp. Jaja..
Tilfeldig bekjentskap
© OME
Reklame for plussmedlemskap