Bildetråd - kampfisk (side 29)

Par 1.
No-Name Halfmoon
[External Image]

No-Name Crowntail
[External Image]

Par 2.
Mr Blue Crowntail
[External Image]

No-Name Halfmoon?
[External Image]

Så dette paret jeg kjøpte priv for 3 dager siden og dama var helt mørbanka.
Par 3.
No-name Veiltail?
[External Image]

No-name usikker
[External Image]
Dette er min nyeste kampfisk. Han ble kjøpt som en Dumbo ear, men jeg syns egentlig ikke han ser ut som en... Visste ikke hva Dumbo ear var da jeg kjøpte ham. Syns bare fargen hans var utrolig fin Han er fortsatt ung da.
Masse nydelige fisker her ja
S_Dreams
Dette er min nyeste kampfisk. Han ble kjøpt som en Dumbo ear, men jeg syns egentlig ikke han ser ut som en... Visste ikke hva Dumbo ear var da jeg kjøpte ham. Syns bare fargen hans var utrolig fin:) Han er fortsatt ung da.

Absolutt ikke dumbo det der nei...
Marble HMPK fra eget oppdrett. Var blå som yngel, deretter ble han helt hvit, og nå virker det som han blir mer og mer blå igjen.
S_Dreams
Dette er min nyeste kampfisk. Han ble kjøpt som en Dumbo ear, men jeg syns egentlig ikke han ser ut som en... Visste ikke hva Dumbo ear var da jeg kjøpte ham. Syns bare fargen hans var utrolig fin:) Han er fortsatt ung da.

Nope, ikke en dumbo. Men pen fisk

Cathy
No-Name Halfmoon? [IMG]http://i77.photobucket.com/albums/j70/Cathy75/Fisker/5-7.jpg[/IMG]

Synes det ser ut som en plakat jeg.
Mvjnz: Ahh takk. De mente hun kunne være en halfmoon, men var ikke helt sikre.

Er det kun finnene man kan avgjøre hva det er eller finnes det andre tegn også?
Tenkte litt på hunnen i par 3. Syns finnene har vokst ut bitte litt kanskje, men har ingen peil om de vil vokse helt ut, eller om det er noen skader der.
Kun finneformen, med mindre hun er doubletail. Da vil hun ha minst 11 finnestråler i ryggfinnen.

Er litt spenndende da, du må legge ut nytt bilde når hun har kommet seg litt
Sånn ser hun ut idag.
Har vokst litt iallefall
[External Image]

[External Image]
Veldig interessant farge på henne, gleder meg til å se henne med hele finner
Noen av de skjønne små =) Født og oppvokst her =)
Mine tre Dumbo øre kampfisker. Den blå holder på og forbereder seg på leking. Skumm redet er bygget og hoa snart klar...
1. Blå med blå overleppe. Studerer en reke her...
2. Denne er helhvit i virkeligheten men den ser lysblå ut her....er kritthvit...
3. Her er den hvite med litt blått i.
Vanskelig å se forskjell på den hvite med blått i og den helt hvite.....
men det er nydelige fisker. Veldig aktive og mine er ikke aggressive mot hoene så alle går sammen i fred og ro...
Cathy
Sånn ser hun ut idag. Har vokst litt iallefall :) [IMG]http://i77.photobucket.com/albums/j70/Cathy75/Fisker/kampfiskhun2.jpg[/IMG] [IMG]http://i77.photobucket.com/albums/j70/Cathy75/Fisker/kampfiskhun1.jpg[/IMG]

Denne er veldig spesiell....blir spennende å se den når den blir større og mere farger.
Hilde: Disse dumboene er vakre, likte spesielt den blå du hadde der.

Er dumboer avlet frem eller er arten sånn? Og om det er avlet frem kan det være plagsomt for fisken å ha så lange sidefinner?

Nå som hun bor i 190l sammen med de andre fiskene og Mr Blå og dama så har hun kommet seg enda mer. Nå svømmer hun overalt og henger ikke bare i ett hjørne eller gjemmer seg. Da lyset treffer henne så skinner det blå metalic er det er skjell. Vet ikke hvor mye alt vokser ut eller om det er skadet for alltid, men sånn ser hun ut idag.
[External Image]

[External Image]
Tror de er avlet frem sånn. Ser ikke ut som de plages av dette, da de er veldig raske.
De er helt klart avlet sånn; alle andre varianter enn standard plakater er menneskeskapte...
Min datters Crowntail Andreas
Må vise fram det nyeste tilskuddet i "familien", nemlig Lille Blå!
Han bor i 110-literen, sammen med resten av fiskene!

[External Image]

[External Image]

Og et litt dårligere bilde fokusmessig, men fargene hans var så vakre her at jeg slenger med det og!

[External Image]

Kjenner jeg er litt småforelsket i han her
Lille Blå har en vakker blåfarge, skjønner du er forelsket

Tok ett nytt bilde av hua idag. Ser at finnene ikke er helt vokst ut enda og at hun mangler noen skjell oppå ryggen, men av en eller annen grunn tror jeg ikke at hun vil få skjellene tilbake.
Men her er lille jenta
[External Image]
Tilfeldig bekjentskap
© helene D. Klementsen
Reklame for plussmedlemskap