Mange bøtter vann.. (side 29)

takk takk er noen små "sædceller" som fyker rundt nå. joda, de SER ut som det, bare svarte og mye større :p for øyeblikket har jeg kun finmalt flakfor å gi dem, håper det er nok :s
Jeg syns de ser ut som rumpetroll jeg :P

Har du noen flyteplanter de kan gjemme seg i da?
joda, det er noe av cornutaen som fremdeles lever, og windeløv og vallisneria leker flyteplanter da jeg ikke hadde nok sand til å få ett ordentlig lag. ellers bare andemat som kom med cornutaen og noen flak salvinia natans
Oki
liker vasspest jeg da, den dekker sånne babyer bra
jeg har hatt vasspest, greidde å svi den ihjel :p 10k kelvin resun lysrør er no drit, selv om det ga en helt fin farge :p dessuten blir vasspesten veldig lang veldig fort.. vokser jo fortere enn ludwigiaen jeg har nå :p
Varme lysrør det ja :P Bruker 7k jeg da, fra Clas Ohlson (daywhite), de gir godt nok lys syns jeg
da er tre syke reker fiska ut og plassert i bøtte, handla tilbakeslagsventil til luftpumpa, avskallet artemie til yngelen men det så ut til å være for stort for dem...

bestemt meg for å skifte filter på rekekaret, funderer på å omminrede hele driten, kommer ann på hvordan det går med rekene... ser fremdeles de samme 2 rekene stinne av rogn.

fant ei bambusmatte, ser ubehandlet ut, var ikke altfor billig men matta var bundet sammen med no slags hyssing.. den går vel i oppløsning etterhvert...
Sanne
fant ei bambusmatte, ser ubehandlet ut, var ikke altfor billig men matta var bundet sammen med no slags hyssing.. den går vel i oppløsning etterhvert...

Bambusen råtner nok før hyssinga Blir nok fint det , funka bra i karet mitt ihvertfall
den råtner? jaha, hadde lissom tenkt å feste noe mose på saken jeg da... men ikke no fits hvis det bare råtner... lette over hele byen etter morter, eneste jeg fant var en diger sak på et halvt tonn.. var visst manko på mortere for tida, jernia hadde merka en økt etterspørsel men leverandøren dems hadde ikke greid å levere... typisk.
masse akvarieeiere som kjøper seg morter
Prøv innvandrerbutikker etter mortere, der er det ofte billig Og en morter skal være tung.

Bambus er bare oversize gressstrå faktisk, så det er jo som å putte annet gress nedi vannet.. det varer ikke evig
vet at de skal være tunge, men de trenger ikke være en halv meter i diameter :p
Det er kanskje litt overdrevent ja :P
Sjekka på apoteket? hender de har sånn der.. Eller helsekostbutikker
venter med morter, fått tak i yngelfor. egentlig ment for kampfiskyngel, men for er for :p og kjøpt luftpumpe, furanol og nye tablettfor til coryene.

var like før jeg kjøpte ett yngelkar, men det er trasig å ta med på bussen.. dessuten tror jeg ikke at jeg får lov.. men en 20 liter hadde passa fint på badet, trenger ikke varmekolbe engang der :p
ser ingen sytråder idag, men de kan jo ligge gjemt under flyteplantene... men fisken har hvertfall bevist at de kan
så EN sytråd. så hele 5 igår... menmen, kan ikke forvente at de lever opp av seg selv i karantenekaret, det er overhodet ikke optimalt. har nesten lyst til å kjøpe en plastkasse til å ha på badet nå :p
Åja :P Tror de andre fiskene mine kaller sånt noe for snacks :P er vel derfor jeg har dem i andre kar, he he
Tilfeldig bekjentskap
© Ariel Bornstein
Reklame for plussmedlemskap