Slik begynner det og sånn skal der utvikle seg (side 29)

Inaktiv bruker
Hvis du sparer dem så blir det sikkert nok en dag.
Inaktiv bruker
Prosjekt snøsmelt v2.0
Nå har jeg målt snøverdien! ;D Det må vøre mye sur nedbør her! :P
Vannet viste Gh 0-1 Kh 0-1 Ph 5 og Fe 0 Så vannet fra snø passer godt til Sør-Amerikanske fisker. Hadde planre om å ta en til prøve men det regner nå og snøen er borte IGJEN, så Prosjekt snøsmelt v2.5 må vente! ;P
Inaktiv bruker
Sitter og ser på Animalplanet HD Der er det et program om natt haier.
Inaktiv bruker
Synd jeg ikke vann på Viking Lotto i kveld! :O
[External Image]
Finn.no
Hadde vært noe!
Inaktiv bruker
Kom til å tenke på noe. Jeg lurer på hvor mange Pygmecoryer jeg egentlig har. :P
Jeg ser aldri alle sammtidig og de svømmer skjeldent ut i dagslys.
Når de er ute er de i grupper på 5-7 stk. hm, er for ille og måtte ta ut ALT! :P Gror så fint nå. ;P

Jaja, nå er akvariet til mine dverg ciklider snart klart, må bare finne ut hvilke planter jeg skal velge, sitter og ser på plantene på akvarie kjelleren, men vet ikke om de er like fin irl som på bildene. :P
Tips til hvor jeg kan bestille planter? eller er det noen som har noe sånt som ferskvannstang som de vil selge? ;P
Bestill planter fra Niesar du, det vil du nok ikke angre på
Både Akvariekjelleren og Michael Nieser har fine planter ,så disse kan du trygt bestille fra
Har også vært veldig fornøyd med Akvariekjellern sine planter porto er vel på en rundt 130 kroner, så den er litt stiv men overkommelig om du skal ha mye planter!
Inaktiv bruker
Hvor får jeg tak i Nieser? :P
Inaktiv bruker
Aha! ;P heheh Frosken har tang, skal kjøpe av henne. Må bare venta på lønna først.
:P

Huff, skjønner ikke at jeg ikke er trøtt! Var jo oppe kl 07.00 i dag! :O
Inaktiv bruker
Var oppe hos svigersene i dag, det var et trist syn. Utmagrede rødmuntetra, død humlefisk og overgrodd av alger. Coryene er syltynne, hun har ikke matet dem på 3uker... Så jeg dro hjem til meg hentet mat og dro opp til henne med det.
Så nå skal jegnopp dit hver andre dag og matee dem. Tror hun bruker for mye tid på hvalpen og trening. Ikke bra.
Uffda det hørtes litt kjedelig ut å være fisk i det karet , men de kommer seg nok når du kommer på hvit hest og mater de, hehe
Inaktiv bruker
Mat og bytter vann. :P
Inaktiv bruker
Nå er det en stund siden jeg har skrevet noe fornuftig. :p
Er på påsketur nå og var innom en ny dyrebutikk i dag. Der var det mange kule fisker, banjomaller og arow... Noe. de hadde gobi reker og et fantastisk utvalg av utstyr og billige røtter. Kjøpte ei stor rot til 54,- masse planter og ciklider i alle varianter. Kampfisk i skikkelig plass. ryddig og reint var det også.
Var også i Bodø på min faste dyrebutikk og bestillte nytt filter til fekene. Fulval noe. flotters! Nei nå blir det en pils og litt poker.
Inaktiv bruker
Huff, er det ikke typisk, våknet i morgest 06.00 måtte bare springe ut og spy. :/
Uffda, hvorfor? :-O Sikkert dratt med deg noe ræl fra Bodø, haha :\
Inaktiv bruker
Heheh, tror det må ha vært de italienske coop pølsene.
Inaktiv bruker
Det var jo da fantastisk godt og komme hjem i går. Formen er ikke helt 100% men det kommer seg.
Da jeg kom hjem i går la jeg merke til at Garry har fått grønne flekker i skallet sitt, ser nesten ut som det er farget. :/ Ser ikke ut til å ha påvirket han fysisk, han farter like mye som før. Fant også 128L full av cory egg. :P
I dag har jeg fikset akvariet til mine Apistogramma, sydde mose på hule taket og fyllte det med vann. Mangler bare tang som jeg skal kjøpe fra "Frosken".
Når grumset har lagtseg blir det bilder.
Inaktiv bruker
Nå er jeg på påske besøk hos svigersene, ser litt på akvariet. Det har nettopp ankommet 17 nye innbyggere. ;P Sverddrageren har ynglet. :P
Så nå er det masse små kopier, blir spennende og se om noen overlever eller om de andre fiskene får seg et godt måltid. :P

Hos meg har det kommet sort-neontetra yngel. Så dem i går, prøvde og fange dem men det fikk jeg ikke til. Får bare krysse fingrene for at de 3 små nurkene overlever og ikke blir mat. :P

På tirsdag skal butikken i Bodø sende bestilling på fiskene mine så da kommer de snart! ;D Gleder meg!
Tilfeldig bekjentskap
© Roy O. Læhren Jakobsen
Reklame for plussmedlemskap