Prosjektet er igang (side 3)

Møtte på et lite problem igår med at brostenene over bakkenivå ikke holdt vannet, men det ble rettet på ved hjelp av Vandex.
I tillegg til bildene kan man ser og høre vår lille brønn i aksjon. et 1 minutt langt filmklipp er og finnes på http://knightsofmoo.com/dam.wmv
(Spilles best med mediaplayer, prøvde winamp men der gikk det ikke så bra.
Nå er det 1 time til hagefesten begynner!
Idag har vi bare gjort den siste småpussen og sånn har det blitt:
Fytte katta, jeg må si at jeg er temmelig sjalu på den saken der! Må innrømme, at dette er et at de bedre (er vel bare å innrømme at det er det beste) gjennomførte prosjektene i en slik skala, jeg har fulgt med på.

Må få gratulere dere med resultatet, som ble noen hakk bedre enn hva jeg i utganskpunktet kunne drømme om. Nå får jeg heller sitte her å drømme om en slik brønn en gang selv!

Kos dere med hagefesten, dere som har vær til å stikke hue utafor døra
Det ble nydeliiiig!!! Var rimelig skeptisk da jeg så planene - klarte ikke å se at dette kunne bli bra - men det ble det. Grattis med et særdeles vellykket prosjekt - hatten tas av, og jeg bøyer meg dypt i respekt ;-D
tuuuusen takk folkens!
Dette er første gangen vi har laget noe i det hele tatt. Vi fikk aldri planlagt noe særlig men hoppet rett i det. Men vi er veldig stolte over hvordan det ble. Vi har også vært veldig heldige og ikke møtt på mange uforusette problemer, det er jeg veldig glad for.

Hagefesten ble en suksess, brønnen var det automatiske samlingspunkt. Siden vi ikke har fisk i, så la vi flytelys der når det ble mørkt, det så skikkelig pent ut. Vi har tatt noen bilder som kommer når vi får hentet kameraet.

Da er det vel bare å begynne på artikkelen McDarup etterlyste!
14 dager med hardt arbeid er ferdig og vi kan endelig slappe av i weekenden og nyte brønnen.

Brønnen by night
Vi manglet en tripod men forsøkte og ta bilde med nightshot innstillingen. Her er et uten og et med blitz

[External Image]

[External Image]

Nyyyyyyydelig!!!

Er vel egentlig ikkje noe mer å si
Utrolig bra arbeid!!!!
Inaktiv bruker
Gjett hvem som skal lage en sånn i sin hage..Helt praktfullt.
Ina Kristiansen
Vi manglet en tripod men forsøkte og ta bilde med nightshot innstillingen. Her er et uten og et med blitz

Tror et lite vann rundtomkring heller ikke ville blitt værst
Utrolig lekkert! Dette ble virkelig bra.
Tusen tusen takk alle sammen!
Det har vært utrolig morsomt og lese alle de positive komentarene og vi takker for all hjelp vi har fått.

Prosjektet ble satt igang uten planlegging, vi hadde bare bilde i hodet og tok alt som det kom. Det kunne jo også ha gått rett til he**** men det lykkes da meget bra synes jeg.

Svigers har også gått et hakk videre og satt til fjernkontroll på lysene hahahaha Så nå kan de sitte inne fra stresslessen og tenne lysene. Fancy skal det være =)
Wow. Har lest hele tråden, og sett alle bildene. Helt utrolig å se at dere har klart å lage det sååå fint!
Bra jobbet.
Inaktiv bruker
blei bare heftig bra detta jeg regnet med at det ikke kom til å bli så veldig fint, men gud hjelpe meg å fint det virkelig blei!!
DRIT BRA; STÅ PÅ MED DETTE!!!
Tilfeldig bekjentskap
© Odd Meyer Løgevik
Reklame for plussmedlemskap