- Hjem
- Forum
- Om Akvaforum
- Ang de dårlige overskriftene i det siste! Viktig! (side 3)
Ang de dårlige overskriftene i det siste! Viktig! (side 3)
Retningslinjer
Som medlem på Akvaforum.no (AF) aksepterer du følgende retningslinjer:
Forumet:
6) AkvaForum.no er et nettsted der akvariehobbyen står i sentrum. Når du skriver i forumet bes du holde deg til diskusjoner innenfor disse rammene. Emner utover dette kan tas opp i forumet "Off topic - diverse".
9) Det er viktig at overskrift i tråd/innlegg er kortfattet og informativ. Da får du raskere svar. Moderator kan endre overskrift uten varsel.
10) For mye utenomsnakk i en tråd er ikke ønskelig, respekter trådstarters tema og intensjon med tråden.
12) Unngå bruk av STORE BOKSTAVER (kapiteler) og overdreven bruk av tegnsetting i dine innlegg. På internett anses det å rope og kan oppfattes uhøflig. Det er også vanskeligere å lese et innlegg som er skrevet med bare store bokstaver.
13) Unngå å svare på innlegg som irriterer deg, eller å svare i sinne.
14) Personlige angrep på andre medlemmer i forumet er ikke tillatt. Vær saklig i dine innlegg.
(01.10.2005)
Kanskje vi skal gå tilbake og snakke om akvariehobbyen nå?
Postet 26.09.06 kl 17:37
Postet 26.09.06 kl 17:45
Postet 26.09.06 kl 17:47
Postet 26.09.06 kl 22:19
Postet 26.09.06 kl 22:23
Postet 26.09.06 kl 22:28
Postet 26.09.06 kl 22:30
Alle skjønar at vi ikkje vil at nokon skal føle at dei ikkje skal kunne poste her dersom dei ikkje skriv heilt riktig. Det er alltid betre å spørre enn å ikkje spørre - uansett tegnsetting.
Utgangspunktet for tråden var ei oppmoding frå moderator - fordi det blir slurva ein del med dårlege overskrifter. Det var ikkje meint som noko anna enn å sette fokus på eit lite problem som for mange lett kan løysast
Som moderator må vi skjerpe det vi skriv for å ikkje provosere unaudsynt. Det tar vi til etterretning. Ingen er ufeilbarlege - heller ikkje vi! Eg synst ingen har gått over streken her, men ingen har vel lyst til å lesa meir om dette no? Eg stenger difor tråden, og håpar det er greit!
Utgangspunktet for tråden var ei oppmoding frå moderator - fordi det blir slurva ein del med dårlege overskrifter. Det var ikkje meint som noko anna enn å sette fokus på eit lite problem som for mange lett kan løysast
Som moderator må vi skjerpe det vi skriv for å ikkje provosere unaudsynt. Det tar vi til etterretning. Ingen er ufeilbarlege - heller ikkje vi! Eg synst ingen har gått over streken her, men ingen har vel lyst til å lesa meir om dette no? Eg stenger difor tråden, og håpar det er greit!
Postet 26.09.06 kl 22:44
Endret: 26.09.06 kl 22:44