Uforsvarlig fiskehold i medlemsakvariene (side 3)

mArTii =)
KJÆRLIGHET

Oj da... Ingen kur der...

Bare ett råd å gi.. Mere liter....
BillyIdle
Klart man skal prøve å være presis med overskriftene. Men at noen legger litt annen betydning i ett ord enn andre er slettes ikke uvanlig. Jeg skjønte i alle fall betydningen etter første setning i innlegget, og jeg kan desverre ikke skjønne hvordan noen kan bli fornærmet av noe slikt.

Du har åpenbart din egen, personlige oppfatning av ting.
I retningslinjene her på AF (under Diverse i den øverste menyen) står det klinkende klart, under punkt 9:

"9) Det er viktig at overskrift i tråd/innlegg er kortfattet og informativ. Da får du raskere svar. Moderator kan endre overskrift uten varsel."

Så en fornærmende, generell "beskyldning", som at alle akvariene blant medlemmene her er smakløse (=stygge), er en informativ overskrift, synes du....?

Man har et sett regler å forholde seg til når man melder seg inn i et forum. Det har man å følge. Å diskutere i det uendelige at "jamen jeg skjønte jo hva det var etterpå" er ikke poenget her. Poenget er at overskrifter ikke skal være slik! Er det så vanskelig å fatte?

Jeg gidder ikke diskutere mer i denne tråden.

Siv'en
[QUOTE=mArTii =)]KJÆRLIGHET

Bare ett råd å gi.. Mere liter.... Skal kanskje få en 500liter med ham som hovedfisk. Han finner seg selv der før jeg tilsetter flere Jeg elsker ham!
jammen mona da...

Det er mange eksempler på dårlige overskrifter. La oss ikke hugge hode av alle som lager de. Det blir fort tom her da.

Det ser ut som om han har tatt tegningen for en stund siden og han har vært ute å beklaget/unskyldt seg.
mArTii =)
[QUOTE=Siv'en][QUOTE=mArTii =)]KJÆRLIGHET

Bare ett råd å gi.. Mere liter.... Skal kanskje få en 500liter med ham som hovedfisk. Han finner seg selv der før jeg tilsetter flere Jeg elsker ham!

Høres ut som om den perfekte løsningen. Misunnelig som vanlig jeg..
Siv'en
P.S. Hilsen til alle sammen.... Gjør deres beste og hør på erfarne fjell (vann) folk. Grav deg ned i fiskebasen før de gjør det og nyt alle de nydelige literne som finnes rundt om i Norge.

*he-he*
Var litt gretten for et øyeblikk siden, men dette fikk meg til å glise igjen.
Veldig godt sagt, Siv'en Veldig!
"Grav deg ned i fiskebasen før de gjør det..."
*he-he* Kommer til å huske den en stund
mona o
[QUOTE=Siv'en]P.S. Hilsen til alle sammen.... Gjør deres beste og hør på erfarne fjell (vann) folk. Grav deg ned i fiskebasen før de gjør det og nyt alle de nydelige literne som finnes rundt om i Norge.

*he-he*
Var litt gretten for et øyeblikk siden, men dette fikk meg til å glise igjen.
Veldig godt sagt, Siv'en Veldig!
"Grav deg ned i fiskebasen før de gjør det..."
*he-he* Kommer til å huske den en stund

Glad jeg kunne live opp en dag. : D

Min er traurig og derfor er jeg så ivrig i øyeblikket. Lesesalen er ikke så spennende i dag...

fikk du med deg den siste setningen der også. Den er minst like insiktsfull men kanskje ikke fult så morsom..
Er det ???? akvariet vi snakker om?
Det er jo ikke et akvarie, det er jo en antikvitetsbutikk
mArTii =)
Er det ???? akvariet vi snakker om?

Trodde ikke vi skulle nevne navn her! Er jo ikke vits i å sverte folk heller! Han har nok fått med seg tråden og skjønner tiltalen! For det andre så er det ikke så galt med fisker der egentlig! Plecoen koser seg like godt der som i 120liters feks. pluss at den vokser sent med forsiktig foring!

Selv om akvariet er en smak sak så er det ikke smak løst for han! God pumpe har han også ser jeg.

Det er noe dere burde tenke på folkens! kjøp aldri ei pumpe til 60 liters til et 60 liters akvarie! Det er som regel bare drit! Og det er det nok mange som har! Like ille det! Kjør overkill på pumpe str!!
Pleco er nå en ting. Men hvis man slår opp akvarier med paroonhai så ser det dog litt stygt ut Men det er nå hver med sitt.
er nok ikke bare et akvarium det er snakk om....
Nei jeg syns det var et fint akvarie og plecoen blir sikkert flyttet til et større kar ettersom den vokser
biXen
Pleco er nå en ting. Men hvis man slår opp akvarier med paroonhai så ser det dog litt stygt ut :) Men det er nå hver med sitt.

En bør hvertfall gi faen i å kritisere andre på forumet! En melder seg ikke inn her for å bli vurdert og kritisert! med mindre en ikke er med i foto konken da, da ber mann jo om det! Vist mann legger seg mindre i bløt i andres akvarier og mer i sin egne så merker mann fort hvor blaut mann blir
Denne tråden begynner å ta en negativ retning. Husk at det er levende mennesker som sitter og leser på andre siden av skjermen! Dette er en advarsel og tråden vil bli stengt dersom dette fortsetter.

Alle medlemsakvarier kan kommenteres på den enkeltes profil. Man diskuterer ikke sånt i forum.
Denne tråden har et innhold som lett glir ut mot det helt usakelige. Hold diskusjonen på et generelt grunnlag. Hvis det blir linket mot medlemskar for å henge ut enkelte medlemmer så blir tråden stengt.

Etikk innenfor akvaristikken er et meget interessant tema hvis diskusjonen holdes på et saklig plan noe jeg føler denne tyråden holder på med å skli ut av.
Alt er min feil! Det var ikke meningen å henge ut, tvert imot, men det er bare min feil! Unnskyld alle sammen.
Det er ingen poeng i å fordele skyld, og diskusjonen kan fortsette så lenge den holdes på et saklig plan
Tilfeldig bekjentskap
© Janne Ekström
Reklame for plussmedlemskap