Hva hadde dere droppet for å kunne kjøre drømmebilen? (side 3)

Eika
hvis man kjører fort nok så beslaglegger purken bilen :/ bmw'n er borte

Det var vel bare et forslag? Har du blitt dømt til det?
Inaktiv bruker
Cathrin
[I]Dette[/I] er bil, det! [IMG]http://www.rtl.nl/sport/grandprix/components/2006/teams/426x282Ferrari248F1_21.jpg[/IMG]
Her har vi den FØRSTE......... fornuftige dama. Det er noen som skjønner det ja)))))))
Høyer'n
[QUOTE=Stina Engerud]har aldri skjønt poenget med fortfortbil i trange og svingete norge...

Det er ikke gøy å ligge i 250 km/t i lengre periode, fordi du raskt blir fartsblind.
Det som er gøy med disse bilene er at du kan akselere så vannvittig at pondusen tilogmed går inn i kroppen
Derfor er Norge ett perfekt land med tanke på det å akselere som ett hel**** ut av enhver sving, ikke sant Birger?

fortsatt ikke enig, du får testet aksellerasjonen men ikke mer og det er ikke nok for min del... skal jeg først kjøre fortfort så vil jeg ha "ja takk begge deler"
Inaktiv bruker
JOOOOOO
Inaktiv bruker
Svarte jeg feil... trodde det var ditt sitat jeg Stina?????
Birger A
Svarte jeg feil... trodde det var ditt sitat jeg Stina?????

hvilket sitat ? du siterte ingenting i innlegget ditt
Inaktiv bruker
Men hvem sa "ikke sant Birger" var ikke det deg? Ikke så lettå se når det er x antall sitat nedover
ah... nei det var Høyer`n, han skrev både til deg og meg i innlegget sitt
Inaktiv bruker
Da må jeg beklage...... Du er vel en av "fiendene) Du da? HEHE
Inaktiv bruker
Kom på skype... Så kan vi skravle litt?
Birger A
Kom på skype... Så kan vi skravle litt?

meg være antiskype

bruker kun msn og mail jeg
Inaktiv bruker
msn da?
Inaktiv bruker
er ikke det samme som mailen min dà?
he he, jeg får ikke opp den, når man sender mail via forumet her så får man kun opp et kontaktskjema

gå inn på min profil og send meg en mail så ser jeg hvilke adresse du bruker
Inaktiv bruker
Sender deg en mail, så ser du den.
Birger A
Sender deg en mail, så ser du den.

jupp
biXen
[QUOTE=Eika]hvis man kjører fort nok så beslaglegger purken bilen :/ bmw'n er borte

Det var vel bare et forslag? Har du blitt dømt til det?

www.ta.no/nyheter/article2355192.ece

men det som ikke er sant er atte blei tatt i den kontrollen de hadde, de avbrøyt den kontrollen pga: hørte bmw'n på en annen slette.. og de avbrøyt IKKE biljakten, de sendte 4 biler etter isteden.. de fant bilen etter 15-20min leiting og sendte ut bikkjene for og finne vårs

glad det er jeg som var passasjer og ikke mista lappen i 5år og blir 150-200 000kr fattigere etter den bilturen.. han kan forsesten være glad de ikke fikk målt han de stedene det gikk fort

Men det står ingenting om at bilen ble beslaglagt?! Det at de tar den der og da, for å se om den er lovlig er jo en annen sak. Som oftest skjer vel det i ulykker osv. eller at de evt. plomberer panser, men når han ikke har lappen er det jo hips om happ. Men er det snakk om at han ikke får den igjen da? Det er jo uansett EKSTREM tilfelle da, man burde vel aldri fått lappen igjen etter å ha kjørt slik. Men jeg hadde blitt forbanna om politiet tok bilen, det hadde ikke blitt aktuelt. Da hadde jeg blitt kriminell
Tilfeldig bekjentskap
© Håvard Støre Andresen
Reklame for plussmedlemskap