Haugaland Akvarieklubb Storauksjon 19. november 2006 (side 3)

Kjempebra arrangement og all ære til Haugaland Akvarieklubb for en god gjennomføring.
Synes også det var bra priser så de fleste bør være fornøyd.

Altid hyggelig å treffe andre mennesker som har samme interessesom deg selv.
All fisk kom seg trygt fren til Bergen og var i fin form da de kom i karene i går kveld.

Vi sees i Stavanger i Februar.
All ære til Viggo, Bjarne og resten av HAK
Dere har gjort en kjempe god jobb og vi takker også for en flott auksjon!
Ingen var mer glad av han little sønnen min på 6 år når han har kjøpt seg et par av de gule ancistrus L144, de er friske og raske
Tror at vi skal til Stavanger i februar, vi og
mvh

Bjarne
[QUOTE=ariel]Hei. Jeg ser du tar med bakgrunnen Bjarne, den går vel rett inn i plantekaret som blir auksjonert på søndag den? .......

Den passer nok ikke der Plantekaret er et slikt "trappekar" delt opp i seksjoner (hvor vannet renner fra øverste seksjon nedover til den lavestliggende seksjonen) som benyttes i butikker til planter for salg. Det karet er 2 meter langt og 60cm bredt. Vil passe flott hos den ihuga akvarist vil jeg tro

Hvor mye gikk det plante karet for? Husker du det i hodet?
hei
jeg tror at plante kqaret gikk for noe med 500kroner
akvanerd
jeg tror at plante kqaret gikk for noe med 500kroner

Jøss det er jo helt utrolig billig. Jeg har så lyst på et sånn kar! Men men, får ta turen bort til stavenger i februar og se om det er noe gøy der jeg kan ha
Karmøybuen
var det ikke 700 da?

Alt under 1000 er jo billig. Visst det er 2meter lang, men hvor mange liter var det? Noen som vet?
hei igjen
jeg trodde at det gikk for noe med 500kroner men det va så masse at jeg er litt surette ennå
Egg
Hei Bjarne :) Ka tid blir ein slik auksjon i igjen ??? Har skikklig lyst å komme på neste :)

Neste storauksjon blir nok ikke før november neste år Men, når det er sagt så blir det en aldri så liten auksjon på kommende klubbmøte. Der hender det også at det kan dukke opp noen spennende arter, saker og ting. I tillegg blir det direktetrekning av loddene solgt i loddboka i høst. Da kan en ta lodd for de siste kronene før trekningen skjer i alles påsyn på storskjerm. Mange fine premier å vinne. Mao. kan den kvelden bli meget innbringende for akvarister som tar turen til Haugarhuset mandag 4. desember.

Rapport fra HAKs storauksjon er nå å lese/se på klubbens hjemmeside her

Minner om kommende klubbmøte mandag 4. desember kl. 19 på Haugarhuset i Haugesund. Da blir det klubbauksjon og direktetrekning av loddene solgt i loddboka i høst!

Så virkelig ut som dere hadde en koselig storauksjon!
Karl Kristian
Så virkelig ut som dere hadde en koselig storauksjon!:-)

Ja, det var virkelig artig! Nå ser vi fram til Jæren AKs storauksjon i februar. Det skal bli deilig å sitte i ro å kun by

Tilfeldig bekjentskap
© Mona Opland
Reklame for plussmedlemskap