Hvilken Malle er din favoritt.? (side 3)

Noen til.

1. Panaque sp. L204

2. Golden nugget L018

3. Golden nugget L018

L018 tilhører forøvrig trådstarter og går i karantene hos underteinede.

Det som også er litt artig med denne tråden er at den viser litt av mangfoldet av maller, og ikke minst interessen for disse vakre fiskene.
WannaBe
Dette er min favoritt [URLBLOCK1][/URL] men det eneste probleme er at den koster 4-5000,- og det er jo litt i overkant av hva kontoen min tillater.Pluss denne mallen [URLBLOCK2] Og det er mangen andre (kunne tenkt meg alle mallene som fines(overdriver vel kansje litt, men bare litt)) ;-)

Jeg må bare rette litt på dette for det er L-250 som er en dyr malle ikke 333 som jeg har sakt, så Erlend D Bertelsen det er bare jeg som ikke har følgt nøye nokk med. Når jeg har skrevet dette for det er L-250 Som er en sinsykt pen malle, ikke det at L-333 er stygg men L-250 er bare litt finere og den koster. Samt L-236 er en fin malle, Men koster,. Jeg bare måtte rette meg selv. Så hvis jeg får låv bytter jeg ut alt som er sakt om L-333 til L-250. Dette er ikke så ulike maller. Lett å ta feil. Det var en pen L-018 Morten
Nils Vollstad
Da er det noe annet med disse flate tallerkener som står der fremme hele tiden (også kjent som diskus), eller hva sier du, Geir?

Viser til avataren og "i rest my case"

Den med lommelykta kjenner jeg til Det er ikke til å komme fra at mallene krever sin akvarist. Hver kveld klokken 24.30 ligger jeg der og inspiserer mine maller. Sønnen min sier at jeg ikke er akvarist, men en gal fiskemann.

Kan vel ikke ha en slik tråd uten den kansje mest vanlige malla av alle.

Ancistrus.
Kom til å tenke på en link HaakonH i Bergen la ut. Her er den igjen. Se og gråt..
Sjekk både galleri 1 og 2. 32800 JPY er ca 1800 NKr
Og ikke minst Gibbi en stor fin malle.
Guardian Of Catfish
Det er virkelig hyggelig å se at det er så stor interesse rundt disse mallene. Derfor ønsker jeg også å benytte anledningen til å slå et slag for Guardian Of Catfish. Dette er en skandinavisk klubb for malle interserte. Bra hjemmeside med fin database og forum, men det er medlemsbladet deres som virkelig er noe skryte av. Så om dere ikke abonerer på det så er det på høy tid å gjøre det. [URL=null]www.goc.se[/URL]

Jeg var for noen uker siden å høre på Julian “Jools” Dignall (mannen bak planetcatfish) sitt foredrag i Örebro i regi av GOC, jeg var den eneste nordmannen, så flere nordmenn hadde vært bra. Jeg kan varmt anbefale et medlemskap i Guardian Of Catfish.

Legger også med noen flere bilder:
1. Pseudacanticus sp. L-273
2. Glyptopericthys Punctatus
3. Rineloricaria Parva Yngel

MVH
Erlend D Bertelsen
Nils Vollstad
Kom til å tenke på en link HaakonH i Bergen la ut. [URLBLOCK1] er den igjen. Se og gråt.. Sjekk både galleri 1 og 2. 32800 JPY er ca 1800 NKr

Gråter.... de gir de jo nesten bort, og her sitter vi, langt, langt borte...
Nils Vollstad
Kom til å tenke på en link HaakonH i Bergen la ut. [URLBLOCK1] er den igjen. Se og gråt.. Sjekk både galleri 1 og 2. 32800 JPY er ca 1800 NKr

Sukk...
Jeg har, ansictrus (en hann og en veldig ung ho), L144 (to damer), L134 (vet a søren hvilket kjønn enda), 2 seilfinne pleco (her vet jeg heller ikke kjønn), og en L018 (Golden nugget). I mårra får vi to hanner av L144 og en ansictrus dame. Kan man få nok maller??? Nei, det tror jeg ikke.
Her har det kommet mange fine bilder etterhvert.

Her er de siste fra meg før jeg tar kvelden.

1. L-46 Yngel
2. Hypancistrus ??
3. L-104 yngel
Anitarus
Stemmer på L-128 og L-046. L-134 og L-114 ligger hakk i hel...
Samme preferanser som meg, du, Anitarus
Rekkefølgen er uvesentlig - klarer ikke like den ene bedre enn den andre..

Det eneste tillegget jeg har er selvfølgelig ancistrusene mine
Spennende å se hvor stort engasjement for maller. Helt tydelig at det er en elsket fisketype. Men kan man bli annet enn forelsket? Hvis noen har et par sebraer å avse på sikt, er det en meget interessert kjøper her!

Får jeg låne en annens signatur her:
Jeg sølte Cola i den splitter nye bærbare pc-en.
Møkkatastatur! **KLASK**
Har trøbbel med å skrive A og S. Får se på det som innebydg fingertrim!
Jeg blei litt innspirert her, siden jeg skal sette opp en reol på 3x160 kun til L-maller, må mine 260 opp av 325 litern som blir henet om kun kort tid, gjode jeg det likså godt nå.
hyggelig å se at også andre plasserer L-128 på lista si. Det er min nye store stolthet, vet dere. Grubler på om jeg skal stikke ned på dyrebutikken og kjøpe flere når jeg får sjansen. Det blir jo noen penger, dessverre, men er man forelsket, så er man forelsket. Det eneste triste er at jeg selvsagt valgte den vakreste malla da jeg kjøpte, så de gjenværende er ikke så pene.

Bør kanskje oppdatere fiskebasen. L-128 har som "kjælenavn" Blue Ghost. nydelig liten skapning!
Inaktiv bruker
Er det mulig å plukke ut noen favoritt da
L-144 er blitt en favoritt,naturlig nok.
L-226 er også en artig skapning

/jan
Tar med denne som ofte forveksles med L260, Hypancistrus sp. Monte Durado

[External Image]

Har 6 stykker VF som har fått opp dampen skikkelig. De produserer disse jevnlig.

[External Image]

Her i action med et kull ferdig og et på gang

[External Image]
Det finnes jo mange fine maller, men favorittene mine er nok L199 og L066, og så drømmer jeg jo som alle andre om L046 da...
Helt klart en av mine favoritter.

Etter min mening så er det ikke mange,
som slår denne som ungfisk.

L199
Jeg kan jo komme med noen nye bilder i dag jeg også.

1. Er ikke helt sikker. Muligens Galaxias
2. Min nest største L-114
3. Her er Beta-Hanne, i min L-46 gruppe
Tilfeldig bekjentskap
© Trym Andreassen
Reklame for plussmedlemskap