Fotokonken desember 2006 (side 3)

Plussmedlem
32 kandidatar har kome inn til no! Søndag kveld går fristen ut for å delta!
Plussmedlem
Ein halvtime igjen til fristen går ut!
Sitter nå å venter i spenning! Er det kommet inn mange til nå? Det burde jo komme en del med de fine premiene denne gang. Uansett så er det gøy å prøve.

Lykke til alle sammen!
Oi! så mange deltakere... Vet ikke om mitt blir med da:/
Jeg derimot, jeg vet at mitt ikke blir med... Fikk det blinkskuddet i kveld, men var selvfølgelig for sent ute til å få meldt meg på. Jeg sparer bildet i allefall, så kanskje det kan sendes inn en annen gang.
Oi, denne gangen syntes jeg det var veldig mange sterke kandidater. Nesten vanskelig å avgi stemme..
Veldig mange fine bilder, ja. 1. og 2.stemmen var greie for min del, men 3.stemmen var det mange som kunne ha fått. Jeg er imponert hvor utrolig mange fine bilder folk får til!
Stem, folkens!

Minner alle på å stemme i fotokonkurransen!

Vi er jo over en million medlemmer ( hihi), og kun 79 har stemt. Kjør på alle sammen
MC Darup
Minner alle på å stemme i fotokonkurransen! Vi er jo over en million medlemmer ( hihi), og kun 79 har stemt. Kjør på alle sammen :)

Det vil jeg også bare si det samme stem alle sammen, Det er jo tross alt 2448 medlemmer. Så da skal det vel ikke være noe problem og passere 2000 stemmer i fotokonken

Andreas Bjørvik
Langt over 100 stemmer er avgitt til nå!

Husk å stemme!

120 har gitt sin stemme - har du?

Husk at det også er stemme-premie denne gangen. Du kan altså vinne en premie selv om du ikke deltar med bilde i konkuransen
Flere enn 130 har avgitt stemme til nå!

Nå har 150 avgitt sine stemmer.

Det er kun 34 timer igjen å stemme - så nå får du finne dine favoritter

Minner om den flotte stemmepremien du kan vinne, bare med å avgi dine stemmer til dine favorittbilder!!
Åh? Hvilken premie er det?:p
trosetti
Åh? Hvilken premie er det?:p

Fotokonken desember
[B]Men ikke nok med det![/B] Du som stemmer på favorittbildet ditt i konkurransen er med i trekninga av den flotte boka [URLBLOCK1]. Denne flotte premien er sponsa av Norges største zookjede: [URLBLOCK2]

I kveld faller avgjørelsen!

Husk å stemme!

2 1\2 time igjen til vinneren kåres. Ingen grunn til å vente med å stemme lengre
Stemmepremien vant jeg:-)
Til min store overraskelse datt det ned en akvariebok i postkassen i dag. Jeg hadde ingen anelse om at jeg hadde vunnet engang! Har aldri vunnet noenting i mitt liv, så det var jo gøy at jeg vant stemmepremien iallefall

Jeg skjønte overhodet ikke hvor den kom fra først, for det sto jo ikke noe om avsender eller noe. Men jeg fant ut av det etterhvert

Det var den boka som var stemmepremien for desember, "Akvariefisker" av Ulrich Schliewen.
mona o
Til min store overraskelse datt det ned en akvariebok i postkassen i dag. Jeg hadde ingen anelse om at jeg hadde vunnet engang! Har aldri vunnet noenting i mitt liv, så det var jo gøy at jeg vant stemmepremien iallefall:-) Jeg skjønte overhodet ikke hvor den kom fra først, for det sto jo ikke noe om avsender eller noe. Men jeg fant ut av det etterhvert:-) Det var den boka som var stemmepremien for desember, "Akvariefisker" av Ulrich Schliewen.

Ja, er det ikke moro at ting kommer så overraskende Jeg vant meg nettopp (enda) en BTN-bakgrunn i fotokonken på ciklid.se Slimline denne gang heldigvis Da får jeg kanskje plass til den i et kar :P

Tilfeldig bekjentskap
© Klaus Steinhaus
Reklame for plussmedlemskap