Go erfaring med noen norske nettbuttiker? forslag? (side 3)

Jeg har handlet med følgende nettbutikker og min erfaring er følgende:

Aquamanias.no
- En service som overgår det meste.
- Bra priser.
- Bra utvalg.
- Sunne, vitale fisker i god form.

Tropefisk.no, Aquarius Zoo, og Aquakarolin.
- God service.
- Bra utvalg.
- Rask forsendelse.

Akvasia.no
- SVÆRT DÅRLIG SERVICE.
- Lave priser.
- Bra utvalg.

De jeg er mest fornøyd med er Aquamanias og Akvasia. Begge har etter hva jeg har opplevd utrolig service, raske og god kommunikasjon. Sistnevnte er de jeg har handlet av de 2 siste gangene. Fikk min andre Tetratec EX1200 i dag og de hadde puttet smørbukk karameller oppi eska som jeg kunne kose meg med mens jeg satte den sammen.
Aquamanias er flott. Jeg fikk min Tetra tec ex 1200 i går, og jeg også fikk smørbukk...hehe. Koselig. Rask levering og mail med sporings nr.
Jeg fikk min Tetra EX 700 i går . Men uheldigvis lakk den så jeg må få ny frå aquamanias så jeg ringte hann på mobilen og det var ingen proplem. som vanelig med hann.

så jeg anbefaler Awuamanias og Tropefisk.

Anbefaler ikke Webzoo.
På grunn av sen levering. Feil med fakturer. vist man leverer varer tilbake. Da kan man noen måneder senere renge med og få purring på reikning og selvfølgelig får man jo ikke svar på email eler dem tar ikke tlf.
Jeg har gitt opp av sån dårlig tjeneste. Mannlige feil kan man akseptere men da må man jo få noen respons frå dem så de er mugelig og få ordnet opp i tingene .........
Har veldig god erfaring med både Tropefisk og Webzoo.
Onsdags kveld (31/10/07) bestilte jeg varer hos Webzoo, fredags kveld hentet jeg de på posten, utrolig rask levering, samme hvis jeg sender en e-post med spørsmål om et produkt, som regel er svaret her senest dagen etterpå, dette gjelder også hos Tropefisk. Har aldri hatt noen form for problemer med verken Webzoo eller Tropefisk.
muggen
Aquamanias er flott. Jeg fikk min Tetra tec ex 1200 i går, og jeg også fikk smørbukk...hehe. Koselig. Rask levering og mail med sporings nr.
Så fra og med i dag er servicen ikke god nok om man ikke får godis sammen med sakene man bestiller.. hehe

Skal ikke si så mye om disse nettbutikkene.. jeg har kunn handleet en gang i norsk nettbutikk å det var webzoo.. det gikk ganske så bra.. eneste jeg kan klage på er stive frakt satser
Inaktiv bruker
Akvasia og Tropefisk.
Fikk godteri med i bestillingen fra Tropefisk i går.
Frank Angell
Karolin er også en butikk som har svært godt ord på seg.
Hehe, måtte bare skrive det når jeg så det, jeg klikket meg inn på siden, og hadde klikket meg helt ned til filter kategorien, og det eneste svaret jeg hadde fått til da var "Det finnes ikke produkter i denne kategorien." Da hadde jeg bladd meg igjennom akvarium, belysning, bøker, og filter.
Dette var dårlig
Ikke så rart, for Karolin er for øyeblikket lagt ned...
Har meget gode erfaringer fra Webzoo. Det har ALDRI tatt med enn 5 dager før varene har vært i hus og jeg har bare opplevd 1 eneste gang at de har manglet noe. Fikk da mail om de skulle vente med ordren/ettersende eller droppe produktet. Får alltid bestillingsbekreftelse umiddelbart etter bestillingen er sendt og leveringsbekreftelse 1. eller 2. arbeidsdag etterpå. Har sett en del ting skrevet på sidene her som overhode ikke stemmer med mine erfaringer. Har bestilt en eneste gang fra Tropefisk og det tok nesten fire uker før jeg fikk produktene mine. Holder meg derfor konsekvent til Webzoo. Fikk pakke fra dem i går, bestillingen var sendt på tirsdag...
Jeg har selv også utelukkende gode erfaringer med Webzoo. Jeg bruker å få varene 2-3 dager etter bestillingen er gjort. Men jeg tror at problemene hos Webzoo nå for tiden kommer av sykdom hos dem (de har likevel greid en lynekspedering til meg. 2 dager også denne gangen). Sykdom er kjipe ting. Det var det som gjorde at Karolin måtte legge ned

Så jeg lar meg ikke skremme av andre folks dårlige erfaringer for tiden. Så lenge jeg fortsetter å ha gode erfaringer med dem, så kommer jeg til å bruke dem. De er helt uslåelige på priser på Eheim-utstyr! Jeg krysser fingrene for at tingene skal ordne seg hos denne flotte nettbutikken.
Inaktiv bruker
Bare fine erfaringer med webzoo her.
Litt lang leverinstid og noe manglende svar på mail, men er absolutt en av dei nettbutikkene som kan anbefales.
Har bare god erfaring med både Tropefisk og Webzoo enda jeg. Akvasia har ikke svart på mail, så de får stryk. Aquazoo har jeg også vært veldig fornøyd med, flotte planter og flotte fisker og trivelige ansatte, men en stund siden jeg handlet der nå.

Når det gjelder retur pga. feil har Webzoo vært trege, men det er faktisk de fleste i alle bransjer, med noen hederlige unntak.

Jeg hater å returnere ting, fordi det er trøbbel for meg og leverandør, og jeg hadde heller kjøpt nytt i mange tilfeller. Men når to armaturer er ødelagt gidder jeg ikke kjøpe enda ett. Jeg driter ikke penger :P Så da må man vente.
Inaktiv bruker
Akvarsia er det bare å droppe.
Sist venta eg i 1 1/2 månad på varer som "kommer i morga".
Ble leid og avbestilte hele greia..
Og dette er bare 1 av mange dårlige erfaringer med akvasia.. Har handla der 3-4 ganger, kvar gang ender det opp i tull.

VI VIL HA KAROLIN TILBAKE!! Det var topp service det!
Var aldri noe tull da
Jeg har fundert litt på dette med service... Det er helt utrolig hvor forskjell det er på service hos bedrifter... på peppes i går fikk vi 3 beger med rømmedressing og 2 stykker med kake gratis, fordi de var gått tom for kebabdressingen som det egentlig skal følge med ett beger av til pizzaen vi bestilte...

Hører mange prisende ord om webzoo, men for meg så har de enda ikke klart å sende meg den ene pakken med bactozyme som jeg bestilte og betalte 15.11.07!!! Det er faktisk helt utrolig, ikke svarer de på mail eller telefon heller... Det er fryktelig irriterende (selv om det ikke er masse penger det er snakk om) og jeg vet om flere som ikke får pakkene sine. Hadde de bare sendt en mail om at, "beklager utsolgt kommer så snart vi klarer", så hadde alt vært greit, men neeeida... helt stilt er det...

De har i alle fall forsikret seg om at jeg ALDRI mere kommer til å bestille noe fra webzoo! Da betaler jeg heller litt mer hos Tropefisk som leverer rask og har oppdaterte varebeholdninger på nett! Så det så...
Har brukt Wezoo flere ganger, og er 99% veldig fornøyd. Den ene % var en del som aldri dukket opp, men jeg betalte jo heller ikke for den...
Here we go again: Det har vært litt opp og ned med Webzoo i det siste, og det, etter det jeg vet, pga. sykdom.
Selv bestilte jeg varer torsdag forrige uke, og jeg fikk nettopp melding om at pakken hadde ankommet posten, dvs. det har tatt 5 dager (inkludert helga). Nå er jeg såpass bortskjemt fra før med Webzoo, og er vant med at jeg får pakken etter 2 dager, men 5 dager skal man heller ikke gråte av. Det er helt normal leveringstid for en nettbutikk. Jeg har riktignok ikke hentet pakken ennå, så jeg har ikke sett at alt er på plass, men jeg regner med at alt er ok. Det har det alltid vært når jeg har bestilt fra dem. Jeg har utelukkende opplevd Webzoo som svært pålitelige og profesjonelle.
Må bare få sei at jeg er kjempefornøyd med Webzoo.
Jeg sendte ein bestilling i går kveld, og i dag fikk jeg mail om at ordren var ferdigbehandla og sendt.
Raskere kan det nesten ikkje gjerest.
Jeg er også fornøyd med Webzoo. For så vidt også med Tropefisk, men det har vært lang leveringstid de to gangene jeg har bestilt fra dem.

Akvasia er jeg misfornøyd med, jeg her enda ikke fått varer som jeg forhandsbetalte i juni 2007! Har også hatt problemer med feileveringer som ikke blir rettet opp. Skal aldri bestille noe mer fra Akvasia.
Tilfeldig bekjentskap
© Thor Even Kipperberg
Reklame for plussmedlemskap