Akvarieinnredning med fossilt tre. (side 3)

*sukk*

Og her driver jeg på å innreder 420 literen, og følte meg ganske flink og fornøyd.
Det varte til jeg så denne tråden.

Du er virkelig en mester!
Veldig fint og originalt.
Fantastisk dette, igjen, Håvard.
Kunne ikke gjøre annet ennå nominere til månedens kar med dette oppsettet ditt.
For det er både til inspirasjon, og lett frustrasjon (over egen evne til å få ting flott!!)
Er ikke så flott nå lenger.

Tok ut 3/4 av mosen for salg. Utrolig grei og hurtigvoksende mose igrunn. Man skal dog være forsiktig for den er typisk "invasive"
Du husker vel ikke hva du måtte gi per reke av sorten atyoida pilipes?

Vet at pris varierer fra sted til sted og er 99,9% sikker på at de er dyrere her oppe men det gir et lite vink
Påvirker disse forsteinet tre vannet på noen måte?
du har en cool steez på karene dine i love it

jah bless
Emil
du har en cool steez på karene dine :D i love it :D jah bless

steez?
steez blir på en måte en egen style du har steez vil bli , du har din egen style , man gjør ikke det alle andre gjør påen måte

jah bless
Til malldrian og støre
I min 375l er det god plass til levendefødere av alle slag, i øyeblikket går det bare Endlers og Villguppymix der. Platyer skal over etter hvert, og min etter hvert storvokste Gibbiceps-malle skal få flytte dit når han vokser ut av mitt hjørneakvarie på ca.220l De fem Tetraene mine som har levd på Discusfor lenge og blitt blodrøde, fikk nærmest noia da Gibbi flytta inn. Gjett om de har respekt. Jeg er litt usikker på hva slags Tetraer det er, men skal sjekke senere, det er trolig ikke Dolkestikk som jeg trodde, de er mye større, og har svart og hvitt på finnene, og en tydelig hakkeorden. de er flott rosa/orange/ferskenfarvede alt etter lyset. Jeg har ennå ikke laget bakgrunner selv, men Ancistusene jeg hadde i 375l før, delte røttene mine i fillebiter for å gnage seg huler. Planter foreløbig: Anubias, en lang utrolig flott stengelplante som vokser opp til overflaten og får rosa topper når den når lyset, og en stor type Hydroctyle jeg kjøpte her på Akvaforum. Koselig å sludre med dere. Hilsen Ottodilla, som ikke har en eneste otto av noe slag for tida.
Hei liz
Takk for sist, long time no see, var kjekt å kjøpe fisk av dere for mange år siden. Bor i sentrum nå, og har gitt bort/solgt kar, men driver oppdrett av Endlers guppy, Villguppy, Sandsnegler, (pestsnegler!), Platyer, og har fått en stor Gibbicepsmalle gratis. Han elsker Discusfor, og er utrolig flott. Tetraene mine ble bleke av skrekk da han flytta inn i hjørnekaret mitt. ( ca. 220l ). Meg vennlig hilsen Inger
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap