til de som har lyst på Triops Longicaudatus (side 3)

Dette syns jeg også var veldig artig lesning, ser det er gammel tråd da men.

Finnes det måter å få tak i disse på? Ser alle linkene her, men det kommer bare at produktet ikke finnes lengre.
Min halvdel her syntes de var kule, og da kan disse kanskje påvirke han til å bli like hektet på "vanndyr" som meg!
ja men det må jo være en norsk nettbutikk som har triops
magge345
ja men det må jo være en norsk nettbutikk som har triops

http://www.teachingmaterials.at/catalog1/index.php?cPath=26_23&language=en

Hvis du ikke får den til å virke,
Klipp og kopier, som det stod lenger opp

Jeg kom inn der, og har bestilt egg.
du må jo betalle med euro???
æ føle på mæ at det kravle triops oppover ryggen.

å nå fikk jeg lyst på et par eller flere.
Yes
DA har jeg bestilt egg oxo. og gleder meg til og få dem. er det noen som vet sånn ca. når man får dem? Hadde tenkt og prøve meg i en aqua box
Åhh
Jeg vil også ha egg.. Nå har jeg forsøkt alle linkene jeg har sett, men ingen har!!
Jeg fant, jeg fant..
http://www.rubens.no

Virker ikke linken , så klipp og lim..
Triops.
Jeg har hatt Triops.
De er kjempemorsomme dyr, men lever desverre i en veldig kort periode.

Det er veldig lett å få tak i egg, om man vet hvor man skal lete. Vitenskapsmuseumets butikk i Trondheim selger Triopspakker, ellers har man eks ebay og amazon. På ebay har de mange forskjellige arter man kan kjøpe.

Ellers ville jeg absolutt ikke ha hatt de sammens med andre dyr. De er noen glupske små gremlinser, og spiser alt de kommer over. Inkludert sine artsfrender. Så om man har de sammens med reker, fisker og snegler, vil nok disse forsvinne ganske så fort, etterhvert som triopsen vokser..

Planlegger å sette opp ett nytt kar med disse små.
Dette var spennende.
Ser at både vitensenteret og vitenskapsmuseumet i Trondheim er nevnt (vitensenteret i et gammelt innlegg). Noen som vet om det er å finne på en av dem nå? Fant ikke informasjon om butikk på vitenskapsmuseumet, men det er kanskje en der?
..
Smokey
Dette var spennende. Ser at både vitensenteret og vitenskapsmuseumet i Trondheim er nevnt (vitensenteret i et gammelt innlegg). Noen som vet om det er å finne på en av dem nå? Fant ikke informasjon om butikk på vitenskapsmuseumet, men det er kanskje en der?

Jeg var innom vitensentret i trondheim for bare en liten uke siden, da hadde de flere pakker med triops i butikken.
Tilfeldig bekjentskap
© Luis Novella
Reklame for plussmedlemskap