Tusen takk for et fint forum :) (side 3)

Aggi
Jeg ville bare takke alle som gidder å sitte timesvis for å svare på alle slags spørsmål (både veloverveide og mindre veloverveide ;) )

Hør, hør!
Takk for all hjelp hittil og i fremtiden.

Og jeg mener fortsatt det jeg skriver i tråden her Men mulig jeg må melde meg inn i AA.. (Anonyme akvarister)... For dette forumet er kraftig avhengighetsskapende.
Jepp det er. Mye pga kunnskapen som finnes her inne og takk for den. Men også på det sosiale planet. Er veldig artig å treffe akvarister "live" og det hender faktisk med jevne mellomrom via kjøp, salg og så har jeg foreløpig vært på ett møte i Bergen Akvarieklubb. Samt at det faktisk er litt sosialt å "tyte" litt på forumet også (selv om det ikke er helt lov). Mangler bare "singeltråd" og "sjekketråd" så man slipper å krangle seg til et akvarie ekstra om man skulle treffe noen... He he. "Like barn leker best" som det heter.
Det var jo en fryktelig god idé, SoVe! Du får starte den du som kom på ideen.
Det måtte vel nesten vært en tråd med aldersgrense, det da... :O)
Ja herlighet. Går da ikke på barnerov heller. Venter til jeg blir 40.. da skal jeg ha meg to på 20... He he.
Aggi
Men mulig jeg må melde meg inn i AA.. (Anonyme akvarister)... For dette forumet er kraftig avhengighetsskapende. :D

Jeg tror den foreningen fort ville fått mange medlemmer. Etter at jeg meldte meg inn for ett år siden, har jeg omtrent bodd på forumet. Og antall akvarier eksploderte til 11 ganger så mange (fra 2 til 22). Jeg tør ikke tenke på hvor mange timer jeg har lagt igjen her inne. Og takk og pris har jeg kunnet vise fram mine blonde øyeblikk også (jepp, er blond). Det er merkelig hvilke rare ting man av og til lurer på.
SoVe
Ja herlighet. Går da ikke på barnerov heller. Venter til jeg blir 40.. da skal jeg ha meg to på 20... He he.

He he... den var god...
Dyrehagen
Og takk og pris har jeg kunnet vise fram mine blonde øyeblikk også (jepp, er blond). Det er merkelig hvilke rare ting man av og til lurer på.

Alle har vi noen blonde øyeblikk
Jepp. Må nok si meg enig der ja.
Fann endeleg ein plass der eg kan utgyte mi uendelege takksemd!Har ikkje vore her noka lang tid,men du store min kor eg trivast!Anar berre litt av det dei som er moderatorar,har av arbeid,men du kor eg sett pris på alt dei gjer!Avhengig?Ja,eg er håplaust hekta,og eg takkar også alle De andre som kjem med svar og gode kommentarar.Har prøvd og yte litt tilbake ved og bli pluss-medl.
takker for et fint forum ja. jeg har alltid mobbet "forumvankere", men her sitter jeg selv hver eneste dag og kveld og leser meg flittig gjennom alle nye og gamle tråder.
så det gjelder vist å bare finne de riktige folkene å henge med
...Og den rette interessen..
Ewi
Har prøvd og yte litt tilbake ved og bli pluss-medl. :)

Og flott er det!
Inaktiv bruker
jeg synes at akvaforum er det beste forum i verden!!!! =

i den tiden jeg har hat en bruker her på forumet har det nesten vert helt umulig for foreldrene mine og få meg av datamaskinen min.jeg har å lært kjempemye på det superbrae forumet =

ps.jeg synes at alle Moderatorene her på forumet fortjener en god ros foe allt arbei med å gjøre forumet bedre =
Super-vanedannende forum! konge!!!
Jeg digger dette forumet så enormt.
Har drevet med akvarium siden jeg var 16år og hadde guppy!
videre så har interessen bare blitt større og større.
Trodde jeg hadde litt kontroll på ferskvann helt til jeg oppdaga dette forumetmen der tok jeg VELDIG feil!
Bare å se alt det dere folk kan er bare helt utrolig! Og det som er enda bedre er at en kan spør om ting uten å bli hengt ut. En får istede veiledning!
Dette er noe jeg setter pris på!
Skryt til alle de flinke akvaristenne med de mest fantastiske akvariumene, og til alle de som tar seg tid til å hjelpe å veilede andre! Det står respekt av!

Mvh
dette forumet er det beste som jeg vet om
før jeg fant dette forumet hadde jeg ikke en hobby.
gjett hva jeg har nå?
moderatorne er også veldig flinke hjelper til med alt(innen rimelighetens grenser) vi spør om og alt annet.
Henger meg på
Takk til alle som bidrar her på AF.

en bare må innom en tur til før det er natta

rune
Jeg er avhengig av AF og stolt av det
Inaktiv bruker

For ikke å snakke om akvaforumtomlommebok, fordi man blir dobbelt så bitt av litersyken og kjøper inn nytt utstyr og fryktelig dyre fisk

kjener meg ijen der
Tilfeldig bekjentskap
© Martin A. Gundersen
Reklame for plussmedlemskap