Hvilken fisk er styggest. (side 3)

Michael Tveter
[URLBLOCK1] er jo rett og slett ufyselig, men men, skal ha et par sånne uansett;) Det er jo litt sjarm over de da.

iiiikkk - har du sett på dævelskap ??? ser ut som en .....en SYKDOM......
Jeg synes egentlig at alle fiskene som er nevnt i denne tråden er ganske stilige jeg.
Men nå har jo jeg en viss forkjærlighet for fisker som er litt spesielle og annerledes.
Jeg digger for eksempel øreål og andre bichir arter.
Og den derre Taenioides cirratus var jo bare SINNSYKT RÅ!
Dette er definnitivt den styggeste akvariefisken jeg vet om!!!

Misfoster!

Leikeleif
Dette er definnitivt den styggeste akvariefisken jeg vet om!!! Misfoster! [URLBLOCK1]

Den sammen med div gullfisktyper som bubble eye og den med massiv utvekst på hodet synes jeg er ekle.
Michael Tveter
[QUOTE=MC Darup] Hei Michael, det står jo ikke noe om den i basen. Er den lik brousonettien i oppførsel? Hvis den er like fredelig og herlig er jeg [B]veldig[/B] intressert!

Det vet jeg desverre ikke noe mer om enn deg, men hvis du ikke setter deg på lasset nå så kan jeg jo holde fiskene en stund å studere oppførselen deres før jeg bestiller på nytt?

Høres ut som en plan!

Beklager denne avsporingen!!
interessant :D
Veldig interessant å se hvilken smak folk har. Jeg er enig med en del her at enkelte "stygge" fisker er stilige. Bare fordi de er så grusomt stygge og unike...
Tenk hvor fin verden ville vært hvis alle tenkte sånn? Ikke bare om dyr, men om andre mennesker også?

Inaktiv bruker
Denne her er noe av det værste jeg har sett. Ser ut som den er tatt fra en tegnefilm

De er jo superlekre, Johan!
Johan Punsvik
Denne her er noe av det værste jeg har sett. Ser ut som den er tatt fra en tegnefilm[URLBLOCK1]

Stygge? Nei, de er jo dritkule! Jeg skulle gjerne hatt noen sånne
Gummifisk
Nei nå har du juksa
Dette var jo gummifisk! De teller ikke.
Inaktiv bruker
Dyrehagen
[QUOTE=Johan Punsvik]Denne her er noe av det værste jeg har sett. Ser ut som den er tatt fra en tegnefilm[URLBLOCK1]

Stygge? Nei, de er jo dritkule! Jeg skulle gjerne hatt noen sånne

Nåja:p Er nok en fisk eller to jeg heller vil ha en de der
Johan Punsvik
Denne her er noe av det værste jeg har sett. Ser ut som den er tatt fra en tegnefilm[URLBLOCK1]

Hahaha! Denne var jau heilt fantastisk nydeleg!! Eg kunne funne på å gå over til saltvatn kun for å få ein slik!!!

Papegøyecicliden er nok øverst på burugly skalaen min ja...Freak!! Men stakkars fisken, er jau ikkje dens feil: Fisken er fin, men det som er gjort mot den er grotesk!!!
mona o
Alle åler er stygge. Sånn som den ekle øreålen og sånne ting. De er mildt sagt avskyelige etter min mening og jeg kunne aldri tenkt meg å ha en ål i akvariet! (sorry til alle dere som har ål....men smaken er forskjellig:-)

Men Mona, se på ålen min. Den smiler jo til deg. Du kan vel ikke mene at den er avskyelig?
Thor Even Kipperberg
ligger ute på nettet, googlet dem ned jeg men siden de ligger ute uten verken copyrights eller opphav tenker jeg det er greitt at dere bruker dem, enkleste er vel å redigere bort bakgrunnen,og beholde fisken,.. så slipper man noe tull,..

Selv om bildene ligger ute på nett, er det ikke lov å bruke de i hytt og gevær.

AF vil selvsagt aldri bruke bilder, der vi ikke har tillatelse fra fotograf, og kan kreditere denne, i våre databaser.
Vi tillater heller ikke bruk av bilder uten samme informasjon\ tillatelse i forumet, på grunn av at alle bilder som postes, kan benyttes i andre sammenhenger på AF (punkt 16, rettningslinjene).

Slettet bildene, ingen større fare skjedd

Helt enig! Noen av de fiskene jeg synes er eklest, er de fiskene der det er blitt drettet fram sånne "poser" eller blærer som er væskefylte. Det finnes bl.a. blandt gullfisk, slik som denne: http://akvaforum.no/profile.cfm?id=6286&tab=3&image=4145
Jeg får vondt av å se på det, rett og slett fordi jeg lider med fisken. Stakkars dyr!
nåååå
Leikeleif
Dette er definnitivt den styggeste akvariefisken jeg vet om!!! Misfoster! [URLBLOCK1]

Disse synes jeg er kjempe skjønne *ler*
Onan
Papegøyecicliden er nok øverst på burugly skalaen min ja...Freak!! Men stakkars fisken, er jau ikkje dens feil: Fisken er fin, men det som er gjort mot den er grotesk!!!

Huh ??? hva er gjort mot den ?????
Husmusa
[QUOTE=Onan] Papegøyecicliden er nok øverst på burugly skalaen min ja...Freak!! Men stakkars fisken, er jau ikkje dens feil: Fisken er fin, men det som er gjort mot den er grotesk!!!

Huh ??? hva er gjort mot den ?????

Papegøyecikliden er ikke noe man finner i naturen, den er ganske så modifisert kan du si. Tror det står mer om dette inne på fiskeprofilen dens.
Jeg vil si det at modifisert gullfisk. Eks bubble eye er ganske så stygge. Det er ikke noe som havner i min akvarie om jeg så fikk betalt for det.
for min del liker jeg ikke gullfisk i det hele tatt.

Det var en fin ål Per Erik. Hvor lang er ålen?

Andreas Bjørvik
Tilfeldig bekjentskap
© Haakon Haagensen
Reklame for plussmedlemskap