utmerket fint, takk. (side 3)

Inaktiv bruker
Ina Christin
så vil jeg si at det er enkelre for meg å følge noens råd når personen står rett foran meg, og er med meg å kjøper fisker. face 2 face. Det er jo mye lettere å høre på en som står foran deg, ser på akvariumet sitt og gir utrykk for at han kan det, enn å høre på mange jeg ikke kjenner. Det er litt vanskelig å forklare, men hører mer på enn venn, eller en fremmed person?

hei
siden ingen enda har tatt til fornuft å sier sanheten her, så får vel eg vere den slemme.
er akvariet på 20 liter, så SKJERP DEJ! dette er dyreplageri.
er det derimot på 40 liter eller mer, så kan du ha alle fiskene du har oppi.

klarer du å ta noen mål. i cm, høgde på akvariet, og bredde på dei kortere delene frame, så er det sikkert mange her som kan hjelpe å rekne ut liter.

å noe du kommer til å erfare med tiden, hør på modelatorene her inne og rådene dei har, det er tydeligvis 99% sikkert at dei har mer peiling enn den vennen din.

så versjegod, klikk i veg på meg å kjeft og styr deg. men tenk deg litt om er du snill. kva om ein putta deg inni en boks på 5 meter, hadde du truvst inni der? tror ikkje de nei...
Ina Christin
så vil jeg si at det er enkelre for meg å følge noens råd når personen står rett foran meg, og er med meg å kjøper fisker. face 2 face. Det er jo mye lettere å høre på en som står foran deg, ser på akvariumet sitt og gir utrykk for at han kan det, enn å høre på mange jeg ikke kjenner. Det er litt vanskelig å forklare, men hører mer på enn venn, eller en fremmed person?

Hva skjer med at disse fremmede kanskje har en del erfaring og vet hva de snakker om?? Tro meg, vi har alle gjort mye rart som nybegynnere, men det er allikevel lurt å høre på de erfarne i stedenfor å påstå at en vet best, når en i virkeligheten ikke gjør det... Skal ikke si noe mer utover det som allerede er sagt i de andre innleggene - du har forhåpentligvis skjønt tegninga nå...

ps: En moderator bør kanskje stenge denne tråden nå før det kommer flere svar?
Som jeg antydet allerede i tråd to så var denne tråden dømt til å ende ut i noe som ikke tjener noen hensikt. Trådstarter har vel fått det h*n var ute etter så vi setter en strek her med at jeg stenger tråden.

Tilfeldig bekjentskap
© morten nedrebø
Reklame for plussmedlemskap