Akvarieklubb i Risør! (side 3)

De øynestikkerne dine, trur det er svartmygglarve... For hvos man ser på artikklen om levendefor, så ligner det jo på bilde? Og vi fanga ikke noe som ligna på de dafniene på bildet der!:p haha... men nå satt jeg akkurat og så i den eska med dyra i, og så så jeg noen røde ormer oppi der!:o Er de for noe`?
Så ikke akkurat ut som dafnier nei :0) Ligner veldig på de sorte ja. Der skal jeg si vi var heldige. Fiskene bare slukte dem!!
Ja! Var gøy å se på når glødebånds- og gulltetra fikkd de! De blei helt gale! men scalarene var jo kjedelige! De bare svømte rundt og slukte de som kom i veien!:p haha, litt late kansje?
Nei da ikke late, bare veldig scalare..... Synes de er vakre, men kjedelige....
De er ikke bare kjederlige, men drit dumme og!:o Alle ynglen forsvant i natt! for de er så teite! De tar elle i en klynge ned i "hula" til sjokolade! Jeg får lyst til å banke litt vett inn i skallen på de!:p Så må fjerne ALL fisken i det akvariet snart, så putter jeg de i et av de andre akvariene... Så har jeg tenkt å kjøpe noen eplesnegler som algeetere oppi der... Men hva skal jeg gjøre med alle fiskene mine?:p Blir jo litt fult i de små akvariene da... syns det er trangt allerede...:s
Men scalarene er ikke kjedelig hele tiden... de kan være kule en gang i uka eller noe... men når det er kommet egg/yngel, er de bare slemme med meg! Jeg får ikke nerme meg akvariet engang, før de klikker helt! Men veldig fine...

Hvordan går det med Gunnar da? Har han det fint med de nye vennene sine?
Gunnar?!! Det heter morfaren min og han er en merkelig skrue!! Hihi. Vittig!
Så kult! Da "har" du to gunnar'er!
Men har dere også sånne røde små ting? Vet du hva det er?:p
Vi har foret dem med alt vi hadde. Så ikke etter om det var noe rødt der. Vil ikke tro at det er noe farlig.
ALT? :o har ikke brukt halvparten engang jeg!:p haha... De røde greiene er faktisk helt lik som mine hvite som er i akvariet, bare rød...
Vi har jo snart fylt hele 400 literen med all verdens regnbue-arter, så her må det fores hardt! ;0)
Oj, nå har jeg å du skrivd over 50 innlegg her!

Hehe, okay da... dere har kansje litt flere fisker enn meg!

Men du, hvor kan man kjøpe "timer"? Trenger vel egentlig det, siden jeg skal til oslo til helga, og helga etter møtet her igjen...:p så skal jeg nok litt rundt forbi i sommer... Kan man kjøpe det i en butikk på Harebakken et sted? siden skal dit i morra...
Det har de i veldig mange butikker. Forsøk i lampebutikken du, ellers vil jeg tro de har det på den butikken som minner om jernia, men som ikke er det..... der er det sikkert billigst.
den derre, med det rare "navnet"? Den... åh... for ? gytter, og ? damer... hehe... noe sånt... er det den du meina?
Vet i grunn ikke hva den heter jeg.... vent litt, jo den heter Mekk :0)

Nå går jeg og legger meg, har blitt for mye frisk luft og ekkel natur i dag ;0)

Bare tuller, var veldig koselig, men må tidlig opp i morgen.
hehe, oky! Jeg har fri i morra jeg! men må nok legge meg snart, rosso gikk å la seg i senga mi nå, så det betyr vel at det er på tide å legge seg?:p
Tilfeldig bekjentskap
© Haakon Haagensen
Reklame for plussmedlemskap