Klubbmøte Tromsø Akvarieklubb (side 3)

Møte nå på tirsdag igjen.

Hmm, kanskje jeg kan bli med denne gangen? Har en skadet fot som ikke er sikkert at blir frisk igjen til treninga på tirsdag. Altså kan jeg dra på møte istedenfor!
Gleder meg skikkelig til møte på tirsdag

Storkosa meg sist gang
Masse hyggelige folk også ;D

Men jeg vil bli medlem av Tromsø Akvarieklubb, på hjemmesida står det at når man overfører penger så skal man merke betalingen med "Kontingent 2007". Må jeg da betale 150 kroner for bare de få månedene som er igjen av året? Det gjør ikke meg om jeg må betale 150 kr. men jeg bare lurte.

Malin det holder om du betaler i halve kontingenten.

Huk på å ta med linker til gode internettsider som dere vil dele med andre.
Er det noen som kan fortelle litt mer om auksjonen som er om ei uke? Kanskje jeg skulker treninga og kommer, jeg har noen fisker jeg skulle blitt kvitt da 96-literen skal omgjøres i jula.

Siden det er klubbauksjon er det fisk, planter, reker og snegler som står på programmet.

Ved storauksjonen er alt av akvaristisk utstyr tillatt.

Auksjonen foregår ved at selger setter utgangspris. De som vil by denne rekker opp ei hand. Auksjonarius begynner å telle opp og de som ikke vil væe med tar ned hande. Til slutt er det en som sitter igjen med det høyeste budet.

Klubben tar 20 % ved slike auksjoner.
Må noe registreres på forhånd eller er det bare å ta med?

Ser ut til at den neste uka blir å gå med til å øve meg på å pakke luft i poser med vann istedenfor lesing til eksamen.... :p

Neida, vi tar det på sparket.
Okei.

Da er det vel bare å sette igang med å øve seg på posepakking... :p

Man kan gjerne legge ut her, hva folk evt tenker å ta med seg.

For min del skulle jeg gjerne bli kvitt, Rød Fantomtetra, Kobbertetra, Monte Dourado ca 5-6 cm. Er jo solgt en god del av Dourado allerede, og mer blir det vel. Har vel også noen Kileflekkrasbora.
Jeg har et palettciklidepar, to neontetra (de ville visst ikke ta kveld sammen med resten av flokken for et år eller to siden), fem sebradanio og en svær dott javamose som har vokst ut av karet.
Tar fram denne jeg. Husk møte i morgen

Er det noen interesse for 5-6 cm L-411, Monte Dourado? Om ikke, orker jeg ikke jobben med å få de ut av karet.

[External Image]
Bare for å gjenta meg selv. Husk møte og auksjon i kveld.
Husk møte i morgen.

Tema:

Oppstart av akvarium, hvordan gjøre dette kontrolert.

Storauksjon i Februar ?

Hvem gjør hva, og hvordan ligger vi ann med lokaler, annonser og evt en artikkel i en av byens aviser.

Alle er velkommen, gammel som ung.

Klubbmøte.
Nytt møte i morgen 26 Februar

Det er Årsmøte, så noe foredrag blir det ikke denne gangen. Blir nok en gjennomgang av auksjonen, og eventuelt. Forhåpentligvis kommer det kanskje noen nye fjes.
Minner om dagens møte. Opp av sofaen folkens.
Kommer det bare til å bli et sånn årsmøte, også er vi ferdig etter en halvtime, eller blir det å være noe mer?
Tror nok møtet tar mer en halvtime. Blir nok sikkert en oppsumering av auksjonen. Og at vi legger løpet for tiden fremover, hvilke foredrag er ønskelig osv. Litt løst akvarie snakk blir det nok også.
Tilfeldig bekjentskap
© Mona O
Reklame for plussmedlemskap