Storauksjon Bergen Akvarieklubb 21. april (side 3)

Og dette går jeg glipp av, jaja- har man ikke bil som tåler langturer har man seg selv å takke. Lykke til imorgen, akvariet får jeg besøke en annen gang
Du får finne fram kjølebaggen, og hive deg på flaggruta
Det er iallefall ikke tvil om at vi må ta turen... Sola skinner, og penger eller ei, så blir det nok en fin dag til å gå på akvariet
Kaaanskje er vi heldige og får med oss noe hjem igjen
Det hadde blitt en dyr kikketur HAr fulle kar nå så var helst for å "kikke" jeg ville vært med

Men akvariet står seg nok bra til en annen gang også. Bar der i sommer og må opp igjen snart, veldig fascinerende!
Nå er jeg spent på hva dere har kjøpt :)
Det ble 3 Apistogramma Agazissi på meg. Håper det blir suksess..
Ellers ble det jawabregner (tror jeg, har ikke åpnet posen ennå).
Min datter handlet inn nytt blod til sverddragerstammen
Kjekt å se hvordan en slik auksjon fungerer. Jeg gikk glipp av mye, for datteren min var litt utålmodig. Vi var jo på akvariet, så hun ville heller rundt å kikke. Vi måtte jo det også. Så ble det litt tidlig hjemreise også.... videre til neste store hendelse i dag... Baletten "Svanesjøen"
Da var vi fra haugesund endelig hjemme også. Vi stoppet en tur på zoosjappa på Kilden på vei hjem. Det ble handlet litt ymse der også!

Jeg må si det var et flott arrangement, med tildels hyggelige priser (for selger).. Vi fikk os en kjapp rundtur på bakrommet også, og fikk bla tips om fiskeplasset for havabbor på Karmøy.
For min del ble det med litt planter og 3 apistoer med hjem. På kilden kjøpte jeg 2 grenmaller ingen viste hva var for type. Skal bli spennende å se om de trives i 300 litern min.

Håper på ny tur om et år!

Mikkel
Hmm det ble ikke kjøpt så mye, men litt fikk en jo med seg.

4 scalarer og div planter ble nye beboere hos meg.

Det flyttet også ut ett juvelciklide par.

Det var gøy, men overraskende slitsomt. Jeg og min mor kommer nok tilbake neste år også.
Hyggelig at dere var fornøyd. Det er vi i BAK også.
Det var ca 100 personer på auksjonen og det ble solgt ca 350 objekter.

Det blir nok en ny auksjon til neste år og håper da at enda flere finner veien til auksjonen. Samt at alle som kom i åe også kommer neste år.

Det var en slitsom dag, men absolutt verdt innsatsen.

Det er vel vanskelig å finne en bedre ramme rundt et slikt arrangement en Akvariet i Bergen og vi takker også de for sammarbeidet.
Kjempedag

Jeg kjøpte meg tre Apistogramma agassizii, og noen planter. Mener en av plantetypene jeg kjøpte, var en bunke Eusteralis stellata .

Hadde vert greit om alle selgerne merket posene med innhold til neste år, da hadde det vert mye lettere å by. Det er ikke lett å se hva som er i planteposene på lang avstand

Men vi reiste hjem glade og trette, så takk for en kjempefin dag på akvariet, jeg gleder meg virkelig til neste år.
Tilfeldig bekjentskap
© -mette-
Reklame for plussmedlemskap