Hvorfor spiser ikke mallene mine agurk.?? (side 3)

Mine albino kostet kr 180 pr stk.
Panaque kostet 350,-
Pleco kostet 200,-
Og pansermallene 80 kr pr stk.

Men. Jeg bor på et sted i landet hvor det er lite fisk å få tak i.
Utvalget er dårlig. Prisene er høye.
Jeg ser at i andre områder i landet, ligger prisene mye lavere enn her hos meg.
Ta foreksempel en Platy. Her koster den 50 kr stk.
Mens den koster under halvpartene noen mil unna.

mvh
ja men en pleco i lillehammer koster bare 50-60kroner og platy koster 10-18 kroner men albino vet jeg ikke l110 koster 50-60kroner og sånn menn golden nugget varierer mellom 400 og 500 kroner jeg har så lyst på albino. men hvor mye skal du ha for 18 litern din ller 33litern????
Jeg har nok ingen akvarier til salgs Jo kristian.

mvh
Jo Kristian
ja men en pleco i lillehammer koster bare 50-60kroner og platy koster 10-18 kroner men albino vet jeg ikke l110 koster 50-60kroner og sånn menn golden nugget varierer mellom 400 og 500 kroner jeg har så lyst på albino. men hvor mye skal du ha for 18 litern din ller 33litern????

de selger etter størelsen en stor pleco er sikkert dyr. jeg kjøpte en ancistrus den støste kostet 150 den minste 50
Hvem burde jeg bruke til malle akvarium???bilde nr2 eller 3?
Spør du meg, så ser begge ut tïl å være for små til å brukes som malleakvarium. Det som står i stuereolen kan du nok bare glemme å true noen maller ned i, ihvertfall

Hvor mange liter er det andre på? (det øverste bildet)
Siden maller er bunnfisk, vil de ha så stor bunnflate som mulig å bo på. Har du vært inne på L-malle basen her på forum og kikket på hvor store kar de forskjellige typene vil ha? De minste vil nok helst ha en 60-80 liter, og så krever de større plass jo større type man velger.
akurken...
åssen får man den til å synke?:P får det ike till... bare flyter...hehe
Hei Odd Espen.

Tre en teskje, eller spiseskje, igjennom - da blir den liggende på bunnen.

mvh
Lillian Ulriksen
Hei Odd Espen. Tre en teskje, eller spiseskje, igjennom - da blir den liggende på bunnen. mvh

okay;P jeg prøvde akuratt.... hehe... det funket det ja men kom akuratt på at det var en kniv jeg stappa inni, men de kan vel ikke kjære seg?:S tenkte ikke på det istad...:p

De kan nok skjære seg, hvis de sutter seg oppover knivseggen.
Kanskje jeg tar feil her, men jeg ville byttet ut kniven med en skje.
Odd Espen.

Ville gjort som MC Darup skriver, bytt ut kniven med en skje for sikkerhets skyld.
Og ikke ta en slik diger agurkbit som på bildet jeg la ut om der ikke, som hos meg, er veldig mange som skal spise av agurken. Enkelte eier ikke matvett, men spiser til fatet (skjea) er tom.

mvh
Jeg bruker en liten sten og fester agurken med en strikk og det fungerer fint.
okay
hehe, takk for svara;P da skal jeg gå å bytte med en gang! *forte seg*
Tilfeldig bekjentskap
© Britt Brynildsen
Reklame for plussmedlemskap